• mrgoolie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07-2023
momenteel heb ik nog een pana th42px80 die men vader gaat overkopen voor 400€.
Is dit nog een goede prijs voor een toestel dat 900€ koste 2 jaar geleden?

Ik zelf zit nu te twijfelen , maar zou het liefst 46-50" kopen rond de 1200€

iemand aanraders?

Ik weet dat 2 jaar geleden de pana's de betere waren (plasma) behalve dan pioneer maar dit is beetje te duur.
Is dit vandaag ook nog zo?

Vooral prime hd ga ik bezien via hd digicorder en via de netstreamer beetje 720p materiaal aangesloten op een onkyo 507 met jamo boxen.

• MadDonkey
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-02 00:06
Ik zou zeggen, kijk rustig rond op het forum. Schuw vooral de zoek (search) optie niet, die kan je veel antwoorden verschaffen.

Waarom wil je eigenlijk een full-HD tv als je vooral 720P materiaal gaat kijken?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:54

FeaR

In GoT we trust

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. En persoonlijk vind ik jouw "onderzoek" wat aan de karige kant. Want je hebt één tv gevonden die het niet is en verder heb je niets van een short-list. Alleen een lijstje met wensen/eisen en verder niets.

Ik stel voor dat je vooral kijkt naar Welke TV moet ik kopen?, want daar staat echt (bijna) alles in van wat je moet weten alvorens je een tv koopt.

In het LCD Beleid kan je nalezen waar een dergelijke topicstart aan moet voldoen wil je na wat meer onderzoek een nieuw topic openen.

Het enige wat ik er nog aan toe wil voegen is dat je gewoon naar de winkel moet gaan en daar in de praktijk zien hoe een tv presteert als het gaat om dingen als kleurweergave, design, enzovoorts. Want tv's blind op spec kopen is geen goed idee, want dat zegt niets over de beeldkwaliteit en eventuele andere dingen waar je op moet letten.

Als je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.