Toon posts:

Nieuwe pc aanschaffen

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben binnekort jarig en dan wil ik een nieuwe computer gaan kopen.
Alleen er is 1 probleem ik ben nieuw met computers en weet er dus niet zoveel van af.
Ik hoorde van mensen dat ik beter eentje kon samenstellen dan in de winkel kopen.
Nu wil ik er eentje rond de 650 euro kopen waar je gewoon redelijk op kan gamen hoef niet hoogste kwaliteit maar het beste rond die prijs. Wat raden jullie me aan?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21
Alvast gefeliciteerd. Ik raad je aan om in het volgende topic te kijken, is heel veel info te vinden over zelfbouw gamesystemen, en eventuele vragen kun je daar ook stellen: [BBG aanschaf] Game- en high-end Gamesysteem januari 2010

• Mathieuh
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-12 23:25
kijk in de best buy guide. als je er nog niets van weet zou ik er niet aan beginnen. zoek op google naar dingen...

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-12 11:05

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je nieuw bent met computers en er niet zoveel verstand van hebt, kan je alsnog beter een computer in de winkel kopen ivm garantie. Anders moet je bij een kapotte pc zelf uitzoeken wat er loos is en uitbouwen plus opsturen.

Systeem specs

Verwijderd

Topicstarter
Ja das waar.
Maar ik een kennis van mij doet ICT opleiding en hij wil hem in elkaar zetten enzo.

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:52
als die kennis je pc in elkaar wilt bouwen, dan kan hij je vast ook wel zeggen wat je moet halen? maar kijk in de BBG's!;)

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Inderdaad is het niet moeilijk om een pc te bouwen, je moet alleen wel voorzichtig zijn met een paar dingen maar als een kennis het aangeeft te kunnen dan lijkt me dat het beste. Zo krijg je het meest waar voor je geld. Als je al een scherm hebt kan je met 650 best ver komen met de BBG's, een mixje van het game-systeem en het budget-systeem zou het mooiste zijn. Als je wel nog een scherm erbij moet is het budgetsysteem met alleen een wat beter videokaartje het beste.

Mocht je inderdaad een pc zelf willen samenstellen, maar kom je er niet helemaal uit, dan kan je hier om advies vragen ;) (wel zelf iets proberen samen te stellen wordt daar gewaardeerd)

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica