Toon posts:

5770 driver problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vorige week heb ik een radeon 5770 gekocht, deze gaf na het openen van welk venster dan ook meteen een zwart scherm (met de standaard drivers van de bijgeleverde cd)
De nieuwste drivers (9.12) van de website werden na installatie niet herkend als drivers en bleef ik dus steken op een resolutie van 800x600
Leverancier gebeld, langsgegaan, kaart laten testen, kaart bleek kapot.

Andere 5770 meegekregen, standaard drivers van de cd geïnstalleerd, dat werkte !
Spelletje gedaan (unreal tournament 99 versie) en dat liep niet lekker, met mijn oude kaart (8800GS 384 mb) liep het beter.

Nieuwe drivers gedownload, weer worden deze drivers niet herkend, alles gedeinstalleerd, weer de cd gebruikt, kaart doet het weer maar de kwaliteit laat toch echt wel te wensen over (zoals ik al eerder zei, op mijn oude kaart liep het beter)

Ligt het nou aan mij ?
Is deze kaart nou ook al niet goed ?
Zijn de drivers niet goed op de website ? (al kon ik er niet echt wat over vinden op internet)

Waar moet ik nu naar kijken / op letten ?

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:42

Sjaak_Afhaak

Bleh!

vermeldt voor de zekerheid ook nog even de rest van je systeemspecificaties, alsmede de gebruikte windows versie. Heb je de 6 pins-voedingstekker ook aangesloten?

Hier staat tekst

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-04 08:47
Check anders ook even dit topic of dit topic

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Verwijderd

Topicstarter
Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:52:
vermeldt voor de zekerheid ook nog even de rest van je systeemspecificaties, alsmede de gebruikte windows versie. Heb je de 6 pins-voedingstekker ook aangesloten?
Mobo : Asus p5b se
geheugen : 2 gb 800 mhz
proc : quad 6600
hd : samsung 750 gb
windows : 7 ultimate
De 6 pins is uiteraard aangesloten (rechtreeks vanuit de voeding)

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb ik een deel van de door jou genoemde topics gelezen, maar ik zie daar niet mijn problemen in terug.

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-05 13:49
deze driver al geprobeerd? klik
Schijnt voor meerdere mensen met een 5770 te helpen.

Computer says no

Verwijderd

Topicstarter
Moshe85 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:03:
deze driver al geprobeerd? klik
Schijnt voor meerdere mensen met een 5770 te helpen.
Bedankt voor die hotfix
hiermee lijkt het probleem verholpen, ik heb zojuist Gothic 3 EINDELIJK op high kunnen spelen op windows 7 (wat ook nog een feestelijk probleem was maar goed)

Super bedankt !

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-05 13:49
your welcome :)

Computer says no

Pagina: 1