Idee voor nieuw item op Frontpage

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Zoiets is misschien leuk voor een soort maandelijkse 'industry update' waarin het belangrijkste nieuws van de maand wordt samengevat, men vooruitblik op de komende maand en terugkijkt naar een belangrijke gebeurtenis van 1 of 2 jaar terug.

Edit: elke dag lijkt me dus overdreven.

Edit 2: en ik wil Femme nomineren als schrijver, omdat die zich niet veel meer met nieuws bezig houdt maar wel de drang heeft om te schrijven, getuige de enorme reacties die af en toe opduiken :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• joshua2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04-2019
Ja, lijkt me een leuk idee. Sommige tijdschriften hebben dat ook. Terugblikje op spellen die 3 jaar geleden werden gespeeld, plaatje van de graphics erbij. Nieuwste videokaarten van toen....likkebarende foto's van de eerste VooDoo kaart :) Introductie van de PII-300 (wow), etc. Aankondiging van de opvolger van Duke Nukem...:(
Maar ja, wie maakt daar tijd voor?

hoe maak ik zo'n sig?

• localhost
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

Topicstarter
Op dinsdag 06 maart 2001 20:54 schreef joshua2 het volgende:
[..]
Maar ja, wie maakt daar tijd voor?
Bovenstaande links heb ik binnen een half uur bij elkaar gezocht. Daar kan je een week mee vooruit. D'r zal toch wel iemand tijd voor hebben ( Femme, lees ik net hierboven ;) ) of anders doet joshua2 of iemand anders het even.

Tevens kan je een beperkt aantal weken vooruit werken.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het lijkt me op zich wel een leuk om elke dat één linkje naar een nieuwsitem van 1 of 2 jaar geleden op de frontpage te hebben staan. Ik zit dan alleen ff met het probleem dat men dan ongetwijfeld de behoefte gaat krijgen om op die oude artikel te reageren. Aan de ene kant is dat leuk, aan de andere kant zie ik het als aanranding van die nieuwspostings.

Andere oplossing: er was een idee om het minder belangrijke nieuws dagelijks samen te vatten in één nieuwsposting die bijv. s'avonds voor dit doel wordt gepost. Het zou leuk om in deze nieuwspostings dan commentaar te geven op het nieuws van 1 of 2 jaar geleden.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Aan de ene kant is dat leuk, aan de andere kant zie ik het als aanranding van die nieuwspostings.
Als dat tijdslot er is, is dat probleem opgelost. Er wordt voldoende aangerand IMHO.

idee kan zijn dat je de nieuwsposting verbouwd en de reacties van toen isoleert in het oorspronkelijke nieuws. dan kan je daaronder een nieuwe generatie reacties plaatsen.

Verwijderd

Dan maak je toch iets dat nieuws postings ouder dan een x aantal weken vanzelf op slot gaan ?

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 07 maart 2001 10:12 schreef [nielsonline] het volgende:
Dan maak je toch iets dat nieuws postings ouder dan een x aantal weken vanzelf op slot gaan ?
Dat is dus precies wat ecteinascidin een tijdje geleden ook al heeft voorgesteld...

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• localhost
  • Niet online

localhost

Topicstarter
En bedankt.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:17

JvS

Ik heb hem zelf ook

haha :)

en >> TFF tegenwoordig he? ;)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

lol :) ja 't heeft ff geduurd ;).

Professioneel Hyves-weigeraar

• localhost
  • Niet online

localhost

Topicstarter
Ik heb ook nog op mijn lijstje staan Zonder reclame :)
Pagina: 1