Toon posts:

Android Software & Discussie - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 92.299 views

• mcvos
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-07-2021
Lisadr schreef op zondag 17 januari 2010 @ 00:59:
@job
Begrijp met niet verkeerd. Ik heb juist van android gekozen omdat het kaal geleverd word en ik zelf mijn software kan kiezen. Ik denk echter dat het voor een leek te kaal is.
Wat is er te kaal aan? Afgezien van de ontbrekende voice mail app is Android (althans 2.0 op de Milestone) niet kaler dan mijn oude iPhone. Alles wat die had, zit (afgezien van de voice mail dus) ook op mijn Milestone.

De dingen die jij noemt (Office, navigatie) zijn bepaald niet standaard op alle telefoons, maar de Milestone is juist een van de weinige telefoons die wel standaard met turn-by-turn navigatie komt (Motonav. Jammer dat het zuigt.), en gewone top-down navigatie heb je altijd via Maps. Tekstverwerken op een smartphone? Klinkt ambitieus, maar heb je Google Docs al eens geprobeerd? Het zou zomaar kunnen werken.

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:12
Tim_bots schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:33:
[...]

Een andere app is de hiervoor beschreven "A online radio" i.c.m. de mp3 stream van 538 zie Tim_bots in "Android Software & Discussie"
_/-\o_ dat werkt inderdaad goed... Thnx d:)b . Nu maar zien of ik hierdoor niet gelijk over mn data bundel ga... 7(8)7

• Gieltje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:49

Gieltje

Niks te zien...

De eerste geroote milestones lijken te bestaan, maar ik ga ervan uit dat het hier niet legaal is om over te discussieren.

Hell / 0

Nou in ieder geval niet in dit topic =) En rooten is gewoon toegestaan om te bespreken, roms ook
(als je maar oplet, dat er geen applicaties uit zijn gesloopt en dergelijke van Google zelf) Daarom zijn er hier op Tweakers.net ook verschillende topics die de rootmethodes van verschillende Androiddevices bespreken =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• PhWolf
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:57
Ligt het aan mij of heeft mijn G1 (android 1.6) van zichzelf geen manier om bestanden via bluetooth te verzenden? Ik kan die functie niet vinden namelijk, en heb daarom maar de app "Bluetooth File TransferM gedownload, die overigens heel aardig werkt.

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 00:21
Klopt, zelfs in 2.1 wordt dat niet ondersteund. Best een groot minpunt van Android Imho.

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

d0s

sssst

Lisadr schreef op zondag 17 januari 2010 @ 01:28:
Ik heb de milestone.

Was ik mis is een goede alternatief voor MS Office. Documents to go, roadsync en Astrid gaan dat (hopelijk) opleveren, kosten wel 50 USD, tijdelijk 25 USD.

Verder mis ik een goede navigatie software zoals TomTom. Tot nu toe heb ik dat niet kunnen vinden. Er zijn een handvol alternatieven, maar ze zijn vrij beperkt.

Verder zijn er een aantal software add-ons die ik mis, maar gewoon beter moet zoeken in de marketplace, zoals omgekeerd telefoonboek (iemand belt je en als die persoon/bedrijf in de telefoongids staat, zie je gelijk naam + adres)

update:
En ik mis opera mobile 10, maar dat is een kwestie van geduld, het komt binnenkort ook op android
Ik ben aangenaam verrast door Sygic Mobile Maps.. na jaren trouw TomTom gebruikt te hebben.

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-05 00:35
Iemand Y5 al een keer gebruikt? Is erg handig, hij schakelt automatisch je WiFi uit zodra je buiten bereik van een bepaalde GSM mast bent (denk ik?), en zet WiFi ook weer aan zodra je weer binnen bereik bent. Erg handig, zo gaat mijn batterij automatisch een stukje langer mee als ik van huis weg ben.
Vihaio schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 01:02:
Klopt, zelfs in 2.1 wordt dat niet ondersteund. Best een groot minpunt van Android Imho.
Wordt vanaf Eclair 2.0 gewoon ondersteunt, de versies daarvoor missen het inderdaad!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

PhWolf schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 00:56:
Ligt het aan mij of heeft mijn G1 (android 1.6) van zichzelf geen manier om bestanden via bluetooth te verzenden? Ik kan die functie niet vinden namelijk, en heb daarom maar de app "Bluetooth File TransferM gedownload, die overigens heel aardig werkt.
jup je zal een los programma daarvoor moeten downloaden helaas.

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 12:13
Is het jullie al opgevallen dat als je in een SMS-thread zit, en je doet de menu knop en je doet "Smiley invoegen", dat je dan Russische tekst te zien krijgt? :P Heb het over Android 1.5 op de Spica dan.

[Voor 11% gewijzigd door El_Bandito op 21-01-2010 10:13]

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:45
El_Bandito schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:13:
Is het jullie al opgevallen dat als je in een SMS-thread zit, en je doet de menu knop en je doet "Smiley invoegen", dat je dan Russische tekst te zien krijgt? :P Heb het over Android 1.5 op de Spica dan.
Op mijn Italiaanse Milestone is het wel gewoon Engels. Ik had in het begin wel dat bij Widgets sommige standaard widgets (klok, kalender e.d.) in het Italiaans waren terwijl ik mijn telefoon al op Engels had gezet. Inmiddels is dat vanzelf op Engels gaan staan.

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:43

Balachmar

The truth is out there

El_Bandito schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:13:
Ik krijg bij android 1.6 ADP gewoon Engels te zien.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-06 23:21
mDieli schreef op zondag 17 januari 2010 @ 00:34:
Ik heb nu sinds anderhalve maand de Samsung Galaxy, lees al een tijdje mee maar nog niet eerder gepost.
Voorheen heb ik altijd Windows Mobile gehad maar voelde nu de "drang" om over te stappen.

Ben erg blij dat het toestel "kaal" geleverd wordt zodat je kan installeren hoe JIJ het wilt.
Het enige minpuntje wat ik tot nu toe ben tegengekomen is de manier hoe SMSjes worden afgehandeld.
Misschien ben ik niet "hip" genoeg, maar ik vind die theaded mode maar verschrikkelijk.
Helaas heb ik nog geen oplossing hiervoor gevonden.

En aangezien dit toch het software discussie gedeelte is, hieronder MIJN favoriete programma's en games.

Programma's:
-APNdroid (gemakkelijk je data verbinding uit zetten als je bijvoorbeeld in het buitenland bent
-Forecast info (Weer widget. in te stellen op je huidige locatie)
-Locale (Super programma waarmee je zeer gemakkelijk instellingen kan gebruiken die per locatie/tijd etc afhankelijk is. Voorbeeld: Op je werk automatisch op trilstand)
-Pricewatch scanner (Ja, al verschillende malen met goed resultaat kunnen gebruiken. ;))
-Shazam (herkend de meeste muziek door er een paar seconden naar te luisteren. Ik snap nog steeds niet hoe het werkt :))
-SMS Scheduler (SMSjes uitgesteld verzenden. erg handig met verjaardagen en oud&nieuw)
-Wapedia (Lekker snelle wikipedia client)

Games:
-barrage lite (scorged earth variant. Werkt super en zeer verslavend :))
-Cestos (ja, moeilijk uit te leggen. Is in ieder geval online multiplayer en zeeeeer verslavend)
-Robo Defense (Zeer verslavende tower-defence game)
-UNO (Als je van Uno houd, is dit een leuke versie)

Ik vind het altijd wel leuk om te lezen wat anderen op het toestel hebben staan, vandaar deze post. :)
Hoe heb je SMS Scheduler aan het praat gekregen? ik krijg alleen een zwarte scherm op de milestone.

GoT, You have to love it!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:14
Gebruikt iemand hier de Hyves app voor op z'n Android toestel? Ik kan er namelijk geen verbinding mee maken, hij zegt dat het password + wachtwoord niet klopt :/ Ook met de gegevens van m'n huisgenoot lukt het niet :X Iemand hier bekend mee?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• WouTer14
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:58
Rossi46 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:22:
Gebruikt iemand hier de Hyves app voor op z'n Android toestel? Ik kan er namelijk geen verbinding mee maken, hij zegt dat het password + wachtwoord niet klopt :/ Ook met de gegevens van m'n huisgenoot lukt het niet :X Iemand hier bekend mee?
Ik gebruik de hyves applicatie op mijn HTC hero. Dit werkt zonder problemen

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:54
WouTer14 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:43:
Ik gebruik de hyves applicatie op mijn HTC hero. Dit werkt zonder problemen
Doet het hier (op een Magic) met Android 1.6 prima, met 2.1 issie nogal buggy... Misschien is dat de issue.

Nickname does not reflect reality

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Rossi46 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:22:
Die hyves app (op de hero iig) is veel beperkter dan de mobile site, en in veel gevallen opent die ook gewoon weer de browser. Ik heb hem weer verwijderd :')

• mDieli
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-06 23:21
Lisadr schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:22:
[...]

Hoe heb je SMS Scheduler aan het praat gekregen? ik krijg alleen een zwarte scherm op de milestone.
Ik heb niets speciaals gedaan. Gewoon de app geïnstalleerd. Hebben meer mensen problemen met sms scheduler icm de milestone?

• FerrariItalia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-03-2020
Ik ben op zoek naar een applicatie waarmee ik een wachtwoord op m'n smsjes kan zetten. Voor zover ik weet heeft de Android (of in ieder geval de T-Pulse) die mogelijkheid niet. Daarnaast stoor ik mij aan het feit dat het menu en het homescreen niet meedraaien als je de telefoon kantelt. Is daar ook een applicatie voor? En dan heb ik het niet over een complete home replacement, maar over een app die je scherm laat kantelen.

• GZFan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:10
Sh4wn schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:56:
[...]

Die hyves app (op de hero iig) is veel beperkter dan de mobile site, en in veel gevallen opent die ook gewoon weer de browser. Ik heb hem weer verwijderd :')
Dat was inderdaad een probleem, maar in de nieuwste versie is dat allemaal opgelost.
Werkt echt gemakkelijker dan de site.
Geef het opnieuw een kans zou ik zeggen ;)

Sony Ericsson K750i > Sony Ericsson K770i > HTC Hero > HTC Dream > Sony Xperia U > Motorola Moto G 2014 > Xiaomi Mi A1 > Samsung A52s 5G

• Edzeau
  • Laatst online: 05-06 00:14
GZFan schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 01:28:
[...]
Dat was inderdaad een probleem, maar in de nieuwste versie is dat allemaal opgelost.
Werkt echt gemakkelijker dan de site.
Geef het opnieuw een kans zou ik zeggen ;)
Bij mij opent 'ie nog wel gewoon de site?! :?

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

• Lisadr
  • Laatst online: 03-06 23:21
mDieli schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:47:
[...]

Ik heb niets speciaals gedaan. Gewoon de app geïnstalleerd. Hebben meer mensen problemen met sms scheduler icm de milestone?
Ja. Zover ik kan vinden hebben Driod en Milestone gebruikers er last van. Wij krijgen alleen een zwarte scherm.

GoT, You have to love it!

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
FerrariItalia schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:38:
Ik ben op zoek naar een applicatie waarmee ik een wachtwoord op m'n smsjes kan zetten. Voor zover ik weet heeft de Android (of in ieder geval de T-Pulse) die mogelijkheid niet.
SMS Vault?

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-06 15:13
Brad Pitt schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:53:
[...]

Doet het hier (op een Magic) met Android 1.6 prima, met 2.1 issie nogal buggy... Misschien is dat de issue.
Het werd hier op een milestone met 2.0 een knipperlicht, er direct weer afgegooid. Volgende ronde beter...

[Voor 0% gewijzigd door Loekie op 22-01-2010 14:27. Reden: iets met vroeg opstaan en te veel koffie...]

specs

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:38
FerrariItalia schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:38:
Ik ben op zoek naar een applicatie waarmee ik een wachtwoord op m'n smsjes kan zetten. Voor zover ik weet heeft de Android (of in ieder geval de T-Pulse) die mogelijkheid niet. Daarnaast stoor ik mij aan het feit dat het menu en het homescreen niet meedraaien als je de telefoon kantelt. Is daar ook een applicatie voor? En dan heb ik het niet over een complete home replacement, maar over een app die je scherm laat kantelen.
Iets te verbergen??? ;-)

Ik weet niet of er veel custom ROMS zijn voor de Pulse (en of hij evt. te rooten is) maar de meeste custom ROMS voor de Magic hebben standaard een meedraaiend homescreen en menu.

Snoep verstandig, verslind een Apple!

• FerrariItalia
Nee, niet echt, maar ik haat het als m'n zusje dat ding weer eens in d'r klauwen heeft, en m'n smsjes leest. Ze hoeft de smsjes naar m'n vriendin niet te lezen ;-)
Voor zover ik weet zijn er een aantal ROMS en is 'ie ook te rooten. Ik zal eens kijken of daar iets bij zit.

• FerrariItalia
Oh, sorry, ik had daar spontaan overheen gelezen! Ik zal SMS Vault eens opzoeken en proberen!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:49

13art

Moderator Mobile
Kijk als trotse bezitter van een Milestone is dit een topic wat ik echt moet gaan volgen/lezen :D

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

Anoniem: 178587

Zijn er nog mensen met dit probleem:

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2739

De oplossing is: https://review.source.android.com/#change,10725

Maar hoe pas ik deze toe? Iemand een idee?

[Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 178587 op 23-01-2010 12:21]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:38
Anoniem: 178587 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:21:
Maar hoe pas ik deze toe? Iemand een idee?
Lukt je alleen als je root bent. Maar buiten dat..
Denk dat je beter commentaar 6 in de eerste link die je postte toe kan passen: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2739
"More Icons Widget" is trouwens best grappig:

Maar nog steeds jammer dat er een ruimte zit tussen de widgets verticaal, horizontaal valt wel mee =)
Komt waarschijnlijk doordat er maar 3 widget maten zijn: 1x1 / 2x1 / 4x1, had er graag meer willen hebben!

• Rossi46
*EDIT*

Verkeerde topic... :$

[Voor 93% gewijzigd door Rossi46 op 23-01-2010 14:07]

• Anoniem: 125609
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik denk dat deze vraag het beste in dit topic past:
Kan ik in Gmail afzetten dat degene waar ik mee mail bij mijn google contacts komt? Ik zie nu op mijn Hero telkens degene waar ik mee mail, terwijl ik dat niet wil.

• job
Dat lijkt mij een hero specifiek iets. Het staat me ook bij dat de hero meerdere adresboeken heeft.
In elk geval is het niet iets wat met de android software standaard gebeurt, tenminste ik heb er geen last van.

Dus probeer de instellingen daar te vinden bij je hero adresboek instellingen.
En vraag het desnoods even in het hero topic.

[Voor 26% gewijzigd door job op 23-01-2010 16:22]

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:41
Anoniem: 125609 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 16:20:
Ik denk dat deze vraag het beste in dit topic past:
Kan ik in Gmail afzetten dat degene waar ik mee mail bij mijn google contacts komt? Ik zie nu op mijn Hero telkens degene waar ik mee mail, terwijl ik dat niet wil.
Dat is inderdaad Hero specifiek voor wat betreft je telefoon en is dan ook in het Hero topic al eens voorbij gekomen.
De crux zit hem in Gmail/GoogleContacts die alles in je contacten gooit, zonder tag/label. De contacten die je zelf handmatig invoert zijn de 'My contacts' en als je alleen die laat weergeven op je Android device ben je er.

[Voor 20% gewijzigd door gertvdijk op 23-01-2010 16:25]

Follow me on TwitterMy blog for articles on security and other stuff.

CLB schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:27:
Ik gebruik nu een weekje mVideoPlayer en waarom:
- Onthoud waar je bent gebleven met het kijken van een film en gaat daar weer verder
- Er is aan te geven in welke directory hij moet kijken naar filmbestanden en dat is handig
Vandaag is die weer geupdatet, inmiddels versie 1.5.7:
(ik had wat problemen maar die zijn allemaal verleden tijd) Ook erg handig is dat dit progsel losse .srt bestanden aan kan. Meestal zorg ik ervoor dat als ik 'n film converteer de sub wordt ingebakken, maar niet altijd, chill dus!

En er is een nieuwe versie van PhoneMyPC, erg chill progsel!! :Y

[Voor 13% gewijzigd door CLB op 24-01-2010 18:17]

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05 19:06
Begrijp ik nou goed, dat er nog geen applicatie is om je Google docs te syncen en te editen?

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

twaeker schreef op maandag 25 januari 2010 @ 00:42:
Begrijp ik nou goed, dat er nog geen applicatie is om je Google docs te syncen en te editen?
Klopt, er is een mobiele Google Docs site, maar ik kon nog niet zo snel een optie vinden om een document te bewerken.

[Voor 20% gewijzigd door Sh4wn op 25-01-2010 01:03]

• Bio
  • Laatst online: 30-05 08:52
Ik ben opzoek naar een goede app om muziek die je wilt te streamen..

ik heb deezer, maar deze werkt niet echt prettig, en de muziek hapert veel.

voor grooveshark moet je een vip member zijn, en voor spotify geloof ik ook.

Zijn er nog alternatieven? Is er bijvoorbeeld een manier om pandora aan de praat te krijgen?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Jo-hannes schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:18:
Ik ben opzoek naar een goede app om muziek die je wilt te streamen..

ik heb deezer, maar deze werkt niet echt prettig, en de muziek hapert veel.

voor grooveshark moet je een vip member zijn, en voor spotify geloof ik ook.

Zijn er nog alternatieven? Is er bijvoorbeeld een manier om pandora aan de praat te krijgen?
Subsonic ? :) Heb je wel eigen servertje nodig, maar werkt super!

• Bio
  • Laatst online: 30-05 08:52
DennusB schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:21:
[...]

Subsonic ? :) Heb je wel eigen servertje nodig, maar werkt super!
Die heb ik inderdaad al, en werkt heel goed. :) Ik zocht dus juist iets om gewoon een artiest in te typen, en dan een radio met soortgelijke muziek te horen ;)

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:59

WWJD

*pluh*

Ik heb sinds kort een probleem met m'n milestone, ik ontvang geen e-mails meer. Ik kan wel zien dat ze er zijn onder "view labels"(het aantal ongelezen bij het label), maar wanneer ik vervolgens het label open staan er geen nieuwe e-mails en krijg ik de melding dat er geen verbinding is(terwijl ik wel verbinding met wifi of mobiel netwerk heb). De kalender en contactpersonen synchroniseren daarnaast wel normaal...

[Voor 9% gewijzigd door WWJD op 25-01-2010 10:04]

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-05 09:43
Zelf heb ik een G1 dus ik weet niet of dit 100% geld voor de milestone, maar je kunt er iets aan hebben.

Als je gebruik maakt van gmail zijn er 2 opties,

De 1e is dat je synchronisatie uit staat. Dit is te vinden in Instellingen->Gegevenssynchronisatie. en zet hier alle vinkjes aan.

De 2e optie is dat je een bug in de Gmail applicatie hebt. Het volgende is 100% op eigen risico maar het is altijd beter als een factory reset. Ik moest dit doen op het moment dat er e-mail "vast" zat in bijvoorbeeld de outbox (unread counter op 1, maar geen mail te vinden).

open de "Instellingen"
open "Toepassingen"
open "Toepassingen beheren"
open "Gmail"
Wis zowel de cache als de gegevens en ga terug. (alle e-mail blijft op de google servers bewaard)
open "Opslag van Gmail"
Wis alle gegevens.

Als je nu naar de Gmail client gaat staat er dat hij "wacht op synchronisatie" en als je dan even wacht staan alle mailtjes weer op hun plek. Als je de default hebt aangepast zul je nog wel even de labels die gesynchroniseerd worden moeten aanpassen.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:59

WWJD

*pluh*

Bedankt voor de hulp, het probleem is echter(gelukkig) opeens verdwenen. :)

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 15:13
Jo-hannes schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:46:
[...]
Die heb ik inderdaad al, en werkt heel goed. :) Ik zocht dus juist iets om gewoon een artiest in te typen, en dan een radio met soortgelijke muziek te horen ;)
De onofficiële Last.fm app 'aLastFM' is de app voor jou!

Anoniem: 265602

Weet iemand toevallig een app waarmee je kan instellen dat het dataverkeer elk uur eventjes wordt aangezet om mail/twitter/etc binnen te halen, maar automatisch dus ook weer uit gaat? Bij locale kan je tijd instellen, maar dan moet je voor elk uur apart een setting maken. Ook heb ik niet zo veel zin om handmatig elk uur te checken of ik e-mail heb. Heb al flink wat gegoogled, maar kom er niet uit!
Gaat het nu wel alleen om email of niet? In de eerste zin spreek je over email / Twitter, in de laatste 'email'
De tijd van het checken van je email kun je gewoon instellen op 1 uurtje, dat is geen probleem, Twitter.. :N

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:01
Twidroid kan dat ook.

• Edzeau
Ik kwam hier een leuke app tegen om al je Windows Live dingen in te bekijken:
Linkje
Helaas is dit voor Windows Mobile. Iemand enig idee of zo iets ook voor Android bestaat? Zou relaxt zijn op deze manier je mail te kunnen checken. Ook voor Google lijkt me dit handig (een soort portal).

@CLB Twidroid werkt geweldig en kun je ook instellen.

[Voor 5% gewijzigd door Edzeau op 25-01-2010 13:18]

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-05 12:34
Andere twitter client die je goed kan instellen: Seesmic. Bevalt mij wat beter dan twitdroid, waarom weet ik eigenlijk niet :)

site

Anoniem: 291270

Jeroen04 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:17:
Ik kwam hier een leuke app tegen om al je Windows Live dingen in te bekijken:
Linkje
Helaas is dit voor Windows Mobile. Iemand enig idee of zo iets ook voor Android bestaat? Zou relaxt zijn op deze manier je mail te kunnen checken. Ook voor Google lijkt me dit handig (een soort portal).
Geen app, wel handig (en waarschijnlijk iets wat er het dichtste bij komt)

Windows Live Mobile pagina

Ik verwacht overigens niet dat zo'n app er ooit zal komen voor Android, en al helemaal niet van MS zelf. :)

Anoniem: 265602

CLB schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:44:
Gaat het nu wel alleen om email of niet? In de eerste zin spreek je over email / Twitter, in de laatste 'email'
De tijd van het checken van je email kun je gewoon instellen op 1 uurtje, dat is geen probleem, Twitter.. :N
Waar kan je dat instellen? Ik heb een G1, maar kan het bij Gmail niet vinden en ook niet bij de instellingen bij Data sync... Bij Twidroid wist ik niet dat je het kon veranderen :9 maar dat is gelukt!

• Edzeau
Anoniem: 291270 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:28:
[...]
Geen app, wel handig (en waarschijnlijk iets wat er het dichtste bij komt)
Windows Live Mobile pagina
Ik verwacht overigens niet dat zo'n app er ooit zal komen voor Android, en al helemaal niet van MS zelf. :)
Yes die website ken ik en gebruik ik. Echter kan ik vanuit de website geen bijlage downloaden. En het blijft in de browser... ;) Toch bedankt!

Via GMail door laten sturen heb ik ook al geprobeerd maar vind het dan echt een rotzooi en je moet na het lezen ook nog een keer in je emailaccount alles als lezen markeren.

Jeroen04 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:17:
@CLB Twidroid werkt geweldig en kun je ook instellen.
Haha dankje, maar ik gebruik geen Twitter, Hyves, FaceBook, Linkedin.. Allemaal pure crap!
Anoniem: 265602 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:43:
maar kan het bij Gmail niet vinden en ook niet bij de instellingen bij Data sync...
Ging er vanuit dat je de normale 'Email' applicatie gebruikte, die kan dat namelijk wel.
Ik heb daar 1 Gmailaccount ingevoerd en 1 Hotmailaccount, kan syncen om de 5,10,15, 30, 60 minuten..

Is toch gaar dat de Gmail applicatie dat dan weer niet kan? Android is erg leuk qua OS, maar soms.. beetje gek!
Jeroen04 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:54:
en je moet na het lezen ook nog een keer in je emailaccount alles als lezen markeren.
Moet in te stellen zijn hoor! Als ik hier een emailtje van Gmail op m'n Motorola Milestone open, dan is die
via een PC al 'gelezen'. Bij Hotmail is dit weer niet zo, dus die moet ik nogmaals op een PC openen en 'lezen'...

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:59
CLB schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:02:

Moet in te stellen zijn hoor! Als ik hier een emailtje van Gmail op m'n Motorola Milestone open, dan is die
via een PC al 'gelezen'. Bij Hotmail is dit weer niet zo, dus die moet ik nogmaals op een PC openen en 'lezen'...
Ik had voorheen ook alleen een hotmail account. Nu is dat erg onhandig icm een hero dus wat ik heb gedaan is:

-Gmail account aanmaken
-Instelling gmail: E-mailberichten bekijken via POP3 --> dan mijn hotmail account
-Instelling gmail: E-mailberichten sturen vanaf: Michael Gerressen <@hotmail.com>
Mail is verzonden via: smtp.live.com

Zo gebruik ik dus alleen mijn Hotmail account. Alleen bedien ik het via gmail en gaat het syncen dus prima.

Enige nadeel daarvan is dat gmail maar 1x per uur mijn hotmail uitleest. Ik ben nog geen setting tegen gekomen die dat kan veranderen. Mocht iemand tips hebben. Graag!

[Voor 10% gewijzigd door Michaelg op 25-01-2010 14:57]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Met de normale 'email' applicatie op m'n Motorola Milestone kan ik syncen om de 5,10,15,30, 60 minuten...

Nog een vraagje van een ander kaliber over BlueTooth.
Ik bezit dus een Motorola Milestone, Android 2.0, BlueTooth-ondersteuning.
Alleen nu komt het nog regelmatig voor dat ik wat wil versturen via BlueTooth, ik heb bestand selecteer en het dan niet kan verzenden via BlueTooth. Een .mp3 bestandje gaat altijd wel, evenals een .jpg'tje, maar een .doc bestandje ofzo of een .zip / .rar niet. Krijg dan alleen te zien 'te zenden via Gmail / Email' ofzo...
Mijn vraag is daarom ook: bestaat er een programmaatje die dit soort omzeilt en waardoor ik alles kan BT'en?
Toestel is niet gerooted en ben ik ook niet van plan om te doen, dus echte rootBT-progsels zijn geen optie...
Nu verander ik de extensie wel is van .doc naar .mp3 ofzo en dan krijg ik wel een optie 'verzend via BT' mja..

Tevens vraag ik me af of iemand iets weet over een (aankomende) Nintendo DS Emulator...

[Voor 4% gewijzigd door CLB op 25-01-2010 16:15]

CLB schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:29:
Met de normale 'email' applicatie op m'n Motorola Milestone kan ik syncen om de 5,10,15,30, 60 minuten...

Tevens vraag ik me af of iemand iets weet over een (aankomende) Nintendo DS Emulator...
Hmm, interesting thought. Maar ik verwacht eerder nog (bijvoorbeeld) een PSX of N64 emulator, hoogstwaarschijnlijk WEL gericht op de Snapdragons.

Voor PSX en N64 zijn er bovendien al bronnen verkrijgbaar betreffende sourcecode, neem bijvoorbeeld Jario64, een N64 emu geport naar Java.

Bij NDS alleen nog maar in C/C++ zover ik weet. Het zou tof zijn, maar ik verwacht het nog niet. Zeker niet snel. En zeker niet speelbaar.

Moet er wel bij gezegd worden uiteraard, het is natuurlijk wachten op iemand die er zijn tijd in wilt steken, Android-hook calls wilt fixen etc etc.
Anoniem: 291270 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:48:
hoogstwaarschijnlijk WEL gericht op de Snapdragons.
Hoe bedoel je? Qua kracht? Voor zover ik weet is de CPU in de Motorola Milestone even krachtig als 'n QSD 8250 die op 800MHz loopt.. Heb ik hier op Tweakers ooit gelezen, kan het nu niet terugvinden.. Dus kracht..?

Zou toch wel ubertof zijn, helemaal icm het touchscreen..

CLB schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:55:
[...]

Hoe bedoel je? Qua kracht? Voor zover ik weet is de CPU in de Motorola Milestone even krachtig als 'n QSD 8250 die op 800MHz loopt.. Heb ik hier op Tweakers ooit gelezen, kan het nu niet terugvinden.. Dus kracht..?

Zou toch wel ubertof zijn, helemaal icm het touchscreen..
Ik doelde inderdaad qua kracht, maar meer tegenover de 'oudere generatie' Qualcomm's.

De Milestone zou het inderdaad allemaal perfect moeten aankunnen ja. In ieder geval even goed als een Snapdragon. :+

Even tussendoor nog, mocht er een met Android bekende dev´ende Tweaker zijn, die een (kleine, maar leuke) verdienste wilt verdienen. I'm willing to put up 20 eu, voor de eerste die me óf kan wijzen op, of een APK ontwikkeld óf met de juiste instructies komt (voor geroote toestellen) voor het volgende idee:

Ik wil dus graag (zeer graag, obviously) een Wii-Mote + eventuele bijbehorende accesoires kunnen gebruiken icm mijn Android-toestel. Voornamelijk voor gebruik in emulators, enige functionaliteit is het kunnen mappen van Wii buttons/D-Pad/etc aan toetsen. That's all.

Of wordt dit zelf verder gaan experimenteren? :)

• job
20 euro, daarvoor gaat een scholier hooguit een een uurtje met de sdk aan de gang.

[Voor 8% gewijzigd door job op 25-01-2010 17:26]

• DennusB
  • Niet online
Iemand al ervaring met "TvGiDS.tv"? :) Wat een pracht applicatie is dat voor je Tvgids :)
Werkt echt geweldig en ziet er top uit ! Een aanrader :D

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:03
Ik! Inderdaad een geweldige applicatie, werkt heel goed en gewoon offline beschikbaar!! Eindelijk een fatsoenlijke TVGids met Android! Hij synchroniseert bij mij, elke dag om 19.00u (maar doet dit niet per dag) zodat je de laatste updates (zoals laatst met dat Haïti gebeuren en TV555) binnen hebt. Nooit meer een gids nodig!

De enige zender die ik nog mis is Film "Action", Film 1,2,3 staan er wel op maar Action dus niet (jammer). Verder helemaal compleet!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• DennusB
  • Niet online
Sp!tF!re schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:31:
Ik! Inderdaad een geweldige applicatie, werkt heel goed en gewoon offline beschikbaar!! Eindelijk een fatsoenlijke TVGids met Android! Hij synchroniseert bij mij, elke dag om 19.00u (maar doet dit niet per dag) zodat je de laatste updates (zoals laatst met dat Haïti gebeuren en TV555) binnen hebt. Nooit meer een gids nodig!

De enige zender die ik nog mis is Film "Action", Film 1,2,3 staan er wel op maar Action dus niet (jammer). Verder helemaal compleet!
Super applicatie :) Hier haalt hij elke dag om 17:00 de gids binnen, vlak voor ik klaar ben met werken :P
Dan kan ik het op de fiets gelijk checken :9~
1 ding heb ik nog niet gezien/gevonden, ik zou graag reminders krijgen van sommige programma's! :P Is het mogelijk om een reminder voor een programma erin te zetten ?
Iemand die mij dat kan vertellen ? :>

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
DennusB schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:35:
[...]

Is het mogelijk om een reminder voor een programma erin te zetten ?
Iemand die mij dat kan vertellen ? :>
Is helaas niet mogelijk:

http://www.androidplanet....hte-tv-gids-voor-android/

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:41
DennusB schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:27:
Iemand al ervaring met "TvGiDS.tv"? :) Wat een pracht applicatie is dat voor je Tvgids :)
Ik krijg regelmatig force closes, maar gek genoeg sluit de applicatie niet af en kan ik gewoon verder...

Follow me on TwitterMy blog for articles on security and other stuff.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:03
Ze willen het programma overigens wel meer gaan integreren met Google Calendar e.d. Zoals het nu al integreet met Tweets, alleen dan dat je een herinnering krijgt e.d.! Dat zou het wel erg leuk maken en helemaal compleet :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• DennusB
  • Niet online
Sp!tF!re schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:42:
Ze willen het programma overigens wel meer gaan integreren met Google Calendar e.d. Zoals het nu al integreet met Tweets, alleen dan dat je een herinnering krijgt e.d.! Dat zou het wel erg leuk maken en helemaal compleet :)
Ik hoop dat dat snel komt :) Dan is het echt een Must Have :D

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:17

Nakebod

Nope.

@ CLB, zoek je nog steeds een screenshot programma?
Probeer dan ShootMe eens. Schudden voor gebruik :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Yes ik ken 'm, dankje, maar is alleen voor gerootte toestellen =)
Over die gids, gebruik ik ook al enkele daagjes, werkt zeer goed, erg handige app!

[Voor 39% gewijzigd door CLB op 25-01-2010 18:11]

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
DennusB schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:27:
Ziet er leuk uit, maar crashed bij mij _elke_ keer als ik probeer te syncen. Daarna zie ik bij "Nu & Straks" maar de helft van de geselecteerde favorieten. Jammer, maar zo is het niet echt bruikbaar. Eens kijken of ik de datafiles kan schonen, en opnieuw proberen. Het lijkt erop dat het zooitje vastloopt bij het parsen, na het downloaden van de data.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• HammerT
  • Laatst online: 05-06 13:08
CLB schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:29:

Nog een vraagje van een ander kaliber over BlueTooth.
Ik bezit dus een Motorola Milestone, Android 2.0, BlueTooth-ondersteuning.
Alleen nu komt het nog regelmatig voor dat ik wat wil versturen via BlueTooth, ik heb bestand selecteer en het dan niet kan verzenden via BlueTooth. Een .mp3 bestandje gaat altijd wel, evenals een .jpg'tje, maar een .doc bestandje ofzo of een .zip / .rar niet. Krijg dan alleen te zien 'te zenden via Gmail / Email' ofzo...
Mijn vraag is daarom ook: bestaat er een programmaatje die dit soort omzeilt en waardoor ik alles kan BT'en?
Toestel is niet gerooted en ben ik ook niet van plan om te doen, dus echte rootBT-progsels zijn geen optie...
Nu verander ik de extensie wel is van .doc naar .mp3 ofzo en dan krijg ik wel een optie 'verzend via BT' mja..

met een file manager kan dat meestal wel, iig met Linda kan je gewoon elk bestand versturen via BT. (lang ingedrukt houden en versturen als .... enz )

edit: een .doc werkt wel bij mij, maar een ander vreemd bestand kan je idd alleen mailen

[Voor 3% gewijzigd door HammerT op 25-01-2010 19:17]

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:01
De Tvgids.tv app is inderdaad een prachtige applicatie. Het kunnen toevoegen van reminders (evt. met Google Calendar zoals hierboven staat) zou ideaal zijn.
HammerT schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:12:
met een file manager kan dat meestal wel, iig met Linda
Ik gebruik zelf ES File Explorer, die kan dat niet.. (en heb geen zin om 'n andere file explorer te fixen O-) )

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:17

Nakebod

Nope.

CLB schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:03:
Yes ik ken 'm, dankje, maar is alleen voor gerootte toestellen =)
Over die gids, gebruik ik ook al enkele daagjes, werkt zeer goed, erg handige app!
Oh, wist ik niet :+
Draai Android op mijn HTC Diamond, dus officieel is er geen eens Android voor te krijgen :+ Zal standaard dus schijnbaar wel root access hebben :P

En over de filemanagers, ik moet ook eens goed zoeken, gebruik nu vaak Astro Filemanager. An sich voldoet hij prima, al is het soms wel ietswat omslachtig met bijv bestanden verwijderen. Misschien ben ik gewoon nog teveel aan Resco Explorer op WM gehecht :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 21:29
Ik gebruik zelf de NU.nl app voor tv-gids. Tevens voor tussenstanden van de eredivise, het laatste nieuws en nog een paar dingetjes. Dat is allemaal wel online, ik ga de tv-gids ook ff testen kijken of het bevalt :)

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 12:13
Zojuist de update 1.6 gedownloadt voor "Battery Left Widget", maar nu start 'ie niet meer op. "De toepassing Battery Left (proces com.preinvent.batterylift) is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw.

Nog meer mensen met dit probleem? Verwijderen en opnieuw installeren helpt ook niet :)

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Hier ook geupdatet, werkt gewoon!

• Tim_bots
  • Laatst online: 01-05 09:43
Ik weet niet of je nu je telefoon kan opstarten, mocht dat niet (goed) lukken kun je altijd booten in de safe-mode en dan het programma dat problemen geeft weggooien.
1.) Turn phone off ... remove battery .. WAIT for at least two minutes.
2.) Power On Phone while Holding MENU key ... Until ALL actions finish from Powering on phone ...
....... At the bottom left corner of the display in transparent text will be the words "Safe Mode"
3.) Power off phone again ... battery out ... wait two minutes
4.) do a normal power on ...
In dit geval hoeft de accu er niet uit maar is opnieuw opstarten met de menu toets ingedrukt voldoende.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

El_Bandito schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 00:18:
Zojuist de update 1.6 gedownloadt voor "Battery Left Widget", maar nu start 'ie niet meer op.
Inmiddels alweer geupdatet naar 1.6.1, misschien werkt die wel bij jou..

• DennusB
  • Niet online
El_Bandito schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 00:18:
Zojuist de update 1.6 gedownloadt voor "Battery Left Widget", maar nu start 'ie niet meer op. "De toepassing Battery Left (proces com.preinvent.batterylift) is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw.

Nog meer mensen met dit probleem? Verwijderen en opnieuw installeren helpt ook niet :)
Nadat ik die tool erop had gezet gaf hij aan dat ik nog 10 uur vooruit kon.
Maar na 3 uur was dat nog 17 minuten, en na 5 minuten viel me telefoon uit! :?
Trekt die app nou zoveel stroom ?? |:(
Neehoor juist bijna niks, hij calibreert gewoon pas in enkele uren...
CLB schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:57:
code:
1
2
3
4
5
Accuracy:           2%
Full battery life:  10:33
Current status:     8:53
Battery Percent:    90%
Accurate Percent:   84%
CLB schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 05:50:
code:
1
2
3
4
5
Accuracy:           6%
Full battery life:  16:40
Current status:     11:07
Battery Percent:    70%
Accurate Percent:   67%
Eusebius schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:55:
code:
1
2
3
4
5
Accuracy:           6%
Full battery life:  19:05
Current status:     6:26
Battery Percent:    40%
Accurate Percent:   34%

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:59
DennusB schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:02:
[...]

Nadat ik die tool erop had gezet gaf hij aan dat ik nog 10 uur vooruit kon.
Maar na 3 uur was dat nog 17 minuten, en na 5 minuten viel me telefoon uit! :?
Trekt die app nou zoveel stroom ?? |:(
Nadat ik deze app erop had gezet werd mijn hero ineens erg warm en ook ging de batterij ineens sneller leeg dan normaal.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• DennusB
  • Niet online
Michaelg schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:22:
[...]

Nadat ik deze app erop had gezet werd mijn hero ineens erg warm en ook ging de batterij ineens sneller leeg dan normaal.
Ja ik heb dus het zelfde. :(
CLB schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:03:
Neehoor juist bijna niks, hij calibreert gewoon pas in enkele uren...

[...]

[...]

[...]
Dat snap ik wel. Maar m'n tel was na 4 uur gewoon echt leeg, hij ging uit omdat hij leeg was :(
Dat heb ik nog nooit gehad :/
Misschien is die niet helemaal compatible met oudere Androidversies? Wat draai jij DennusB?

• DennusB
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:39:
Misschien is die niet helemaal compatible met oudere Androidversies? Wat draai jij DennusB?
Ik draai de nieuwe Kagudroid (Android 2.1) :)
Ahh weirde ROM, geroot en wel...

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:49

13art

Moderator Mobile
Iemand toevallig die decibel meter op zijn telefoon geïnstalleerd? Wat is een beetje een goede waarde zodat hij misschien enigzins een beetje klopt? Als is en blijft het natuurlijk een telefoon, niet een officiele decibel meter :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-06 15:13
DennusB schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:45:
[...]

Ik draai de nieuwe Kagudroid (Android 2.1) :)
Bij laatste update werd wel gemeld dat er bugje was met 1.5.... Wellicht is je in elkaar gedraaide ROM daar ook vatbaar voor.
Versie 1.6.1. zou dit moeten oplossen.

specs

• Rossi46
Stond ik eindelijk op het punt om een app te kopen, lukt de betaling niet! :X Het programma begint te mekkeren bij de adres-gegevens (sowieso al raar dat je die moet opgeven... :? ) Hoe doen jullie dat?

Account gemaakt icm Google Checkout?

Zelf heb ik nog een vraagje over dat 'APNDroid'' Je kan 'm dus gebruiken als widget?
Dat doet dus dit: This application modifies APN names and types by adding 'apndroid' suffix to them.
Dus als ik op die widget klik, wordt alles veranderd, werkt er niks meer.. En als ik nogmaals op die widget klik? Wordt dan dat 'apndroid' weer automatisch weggehaald bij de apn's en heb ik dus een werkende data-verbinding?
Ik heb maar 1 APN die werkt voor EN internet EN MMS.. dus als ik die verander, werkt MMS'en ook niet meer?
Dat is waarschijnlijk wel op te lossen door 2 APN's te maken.. Werkt APNdroid per APN of met alles?
Ga binnenkort naar IJsland, maar heb niet zoveel behoefte aan data-gebruik voor proportionele kosten :+

Of bij 'Toggle Data Widget' staat het MMS-vraagje (2e APN) al wel vermeld zie ik..
Welke werkt er beter? En bij welke is het weer simpeler om data te enablen..
Ik wil waarschijnlijk wel 2 of 3x in die tijd dat ik daar ben gewoon m'n email en dergelijke ophalen..

Zelf gebruik ik Vodafone, dus dan heb ik gewoon de normale MMS-instellingen nodig dunkt me?

[Voor 151% gewijzigd door CLB op 27-01-2010 14:35]

• Rossi46
Top! :) Appeltje eitje op deze manier :+

d:)b _/-\o_

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-04 11:40
Ik heb als ik de muziekapplicatie start, behalve de muziek die ik er bewust opgezet heb, ook nog geindexeerde audiobestanden van Sygic in de lijst staan. Is er een mogelijkheid dat bepaalde mappen buiten de indexatie blijven? Het is namelijk vrij vervelend als er bijvoorbeeld tijdens shuffle regelmatig allerlei navigatietermen klinken :P
Je kan mappen verbergen (voor oa de muziekapplicate / gallery) door er een . voor te typen (.sygic bv)

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-04 11:40
CLB schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:02:
Je kan mappen verbergen (voor oa de muziekapplicate / gallery) door er een . voor te typen (.sygic bv)
Ah bedank voor je snelle reactie! Ik vroeg me stiekem al af waarom er een punt voor sommige mappen op m'n sd-kaart stond, is dat ook gelijk duidelijk. :)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Is er eigenlijk ook een blackberry messenger app voor Android of moet je daarvoor echt een blackberry hebben?
Via een Google search kom ik alleen mensen tegen die zeggen dat het niet kan, maar dat GTalk wel beschikbaar is voor BB dus dat je dat dan maar moet nemen.
In de market kom ik wat programma's tegen die dingen kunnen overzetten vanaf BB of beschikbaar zijn voor zowel BB als Android, maar geen BB messenger.

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 15:13
Er is nu ook een app die je SMSjes automatisch naar he Gmail account backupped met het label 'SMS' (of wat je wil). Erg handig en het werkt perfect!

Meer info: http://lifehacker.com/545...-a-gmail-label-on-android

QR Code @ Androlib: http://www.androlib.com/a...v-studer-smssync-jjD.aspx
Gebruik ik al vanaf het begin eigenlijk, werkt goed.
Enige jammere is dat de threads maar tot 100 stuks lopen, heb met m'n meisje al 9 threads van 100 ofzo..

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee