Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:35
Ik ben al een langere tijd op zoek naar een NMT die aan één voor mij belangrijke eis moet voldoen:

Het ondersteunen van subtitles die NIET dezelfde naam dragen als een videobestand.

Ik heb bv massa's films en series waarbij ik wel een ondertitel heb gevonden, maar die heeft dan niet dezelfde naam als het videobestand.

Blijkbaar is zo een NMT die aan die eis voldoet moeilijk te vinden, ik heb even bij [Mediaplayer] Eminent EM7080 hdMedia RT rondgelurkt, en daar werd mij verteld dat 99 % van de NMT's dat niet ondersteunt.

Kent iemand zo een NMT? Ik heb al een tijdje gegoogled gisterenavond voor zo een NMT, maar kan niets vinden.

Op zich voldoet de EM7080 perfect voor mij, maar dat ondertitelprobleem stoort mij echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:46

page404

Website says no

is een scriptje regelen die die bestandsnamen rechttrekt niet simpeler? :?

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Dat was ik ook al aan het denken...

Maar het wringt bij mij echt dat ik toch nog steeds een PC moet opzetten, ondertitels moet hernoemen en dan pas weer kan kijken.

Dan kan ik bijna evengoed weer aan de slag met mijn laptop aan te sluiten via S-Video en een 3,5mm om mijn series te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajappie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:47
In praktijk zal je toch waarschijnlijk de folder met de film na downloaden hernoemen naar iets leesbaars, een NFO-bestandje maken indien de filmnaam niet eenduidig is etc, dan kan het renamen van de SRT er toch ook wel bij? Met Windows 7 is dat helemaal een makkie aangezien die default alleen alles voor de extensie kopieert. En voor de films die je al hebt is het een uurtje werk met beetje hernoemen/copy/paste om alles recht te trekken, of een scriptje brouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
dajappie schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:43:
In praktijk zal je toch waarschijnlijk de folder met de film na downloaden hernoemen naar iets leesbaars,
Eigenlijk niet, ik heb massa's mappen zoals:
Transformers.Revenge.Of.The.Fallen.aXXo.DVDrip die ik dan niet hernoem...
Ik laat dat zelfs zo staan, dan is het makkelijker om snel te weten welke sub ik daar bij kan afhalen...
een NFO-bestandje maken indien de filmnaam niet eenduidig is etc, dan kan het renamen van de SRT er toch ook wel bij? Met Windows 7 is dat helemaal een makkie aangezien die default alleen alles voor de extensie kopieert. En voor de films die je al hebt is het een uurtje werk met beetje hernoemen/copy/paste om alles recht te trekken, of een scriptje brouwen.
OK, je hebt gelijk, je kan inderdaad daar aan beginnen... Maar als een mediaspeler er niet mottig om doet, dan is het zeker wel zo handig als ik er zo eentje zou kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperBart schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:51:
[...]
Met Windows 7 is dat helemaal een makkie aangezien die default alleen alles voor de extensie kopieert.
Je kunt ook 2 bestanden selecteren, op F2 drukken, typen, enter, allebei de namen gewijzigd, extensie behouden.
Nog makkelijker.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2010 14:08 ]

Pagina: 1