Ik gebruik mijn computer al 1,5 jaar op dezelfde manier als waarop ik hem vanochtend opstartte. Maar na 10 minuutjes begonnen er op eens over het hele scherm artifacts te verschijnen waarna er een BSOD verscheen (die ik niet kon lezen) en de pc opnieuw opstartte.
Ik heb hem toen even laten rusten en het daarna nog een keer geprobeerd, maar toen hield hij het nog geen 5 minuten vol. En sindsdien start hij ook op met artifacts, nog voordat Windows wordt geladen.
Mijn configuratie is:
Zalman ZM750-HP 750W
Asus P5E3 Premium
Intel Q9450 2,6 Ghz, Quad
XFX Geforce 9800GX2 1 GB Pci-e 640mhz DDR3 Dual
OCZ 4 GB DDR3-1333 Reaper
WD 300 GB Raptor
WD 500 GB
Logitec MX3200
Vista Ultimate 64-bit
DVD Brander
Sony 32W4000 als monitor, verbonden via HDMI kabel
Alles heeft altijd standaard gedraaid. Nogmaals: hij heeft het 1,5 jaar goed gedaan.
Wie kan mij hiermee helpen? Het liefst ontvang ik wat tips die ik nog kan proberen, maar als het duidelijk is dat er iets kapot is, dan hoor ik graag wat het is.
Hieronder nog wat foto's van hoe het eruit ziet als ik de pc nu opstart:

Ik heb hem toen even laten rusten en het daarna nog een keer geprobeerd, maar toen hield hij het nog geen 5 minuten vol. En sindsdien start hij ook op met artifacts, nog voordat Windows wordt geladen.
Mijn configuratie is:
Zalman ZM750-HP 750W
Asus P5E3 Premium
Intel Q9450 2,6 Ghz, Quad
XFX Geforce 9800GX2 1 GB Pci-e 640mhz DDR3 Dual
OCZ 4 GB DDR3-1333 Reaper
WD 300 GB Raptor
WD 500 GB
Logitec MX3200
Vista Ultimate 64-bit
DVD Brander
Sony 32W4000 als monitor, verbonden via HDMI kabel
Alles heeft altijd standaard gedraaid. Nogmaals: hij heeft het 1,5 jaar goed gedaan.
Wie kan mij hiermee helpen? Het liefst ontvang ik wat tips die ik nog kan proberen, maar als het duidelijk is dat er iets kapot is, dan hoor ik graag wat het is.
Hieronder nog wat foto's van hoe het eruit ziet als ik de pc nu opstart: