game pc, voeding sterk genoeg? evt prijs drukken?

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:23
Hey, ik wil graag een nieuwe game pc aanschaffen, maar heb niet heel veel verstand van pc's. Nu heb ik wat bij elkaar genaait in mijn mandje op azerty, en vraag me af of het systeem wel lekker zal lopen, of de voeding sterk genoeg is en of er eventueel wat van de prijs af kan...

Hier mijn samenstelling:
Afbeeldingslocatie: http://www.uploadimages.us/show-image.php?id=5e1bb14fe3484635e639a2975d843af1

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-12 14:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

Voeding is sterk genoeg.

Of het goedkoper kan, kan je zelf kijken in de Pricewatch.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-12 23:19
stel je vraag eens hier: Welke voeding heb ik nodig? Deel 23

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:23
Ik bedoelde, kan er geen artikel vervangen worden door een soortgeljk goedkoper product.
Bv. voor een game pc, is een core i7 wel de slimste keus? of is dat echt iets wat ik zelf moet afwegen?
nog adviezen of aanraders voor bv een goedkoper moederbord? en ook kon ik geen mobo vinden voor een core i7 processor en DDR2 geheugen, zijn die er wel? graag zou ik wel alles bij azerty bestellen.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-12 14:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

en ook kon ik geen mobo vinden voor een core i7 processor en DDR2 geheugen, zijn die er wel?
Nee, een i7 moet worden gecombineerd met DDR3 zover ik weet.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Verwijderd

TheCoolGamer schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 16:32:
[...]

Nee, een i7 moet worden gecombineerd met DDR3 zover ik weet.
i7 is idd DDR3 socket 1366 heeft namelijk geen DDR2 moederborden zover ik weet
verder moet je er dan ook op letten dat je 3 bankjes hebt die in serie staan zegmaar...

verder heeft het denk ik voor een game pc geen nut om een i7 te kopen want je zit altijd met het probleem ondersteund het spel wel 4 cores (8 visueel) de meeste games ondersteunen namelijk tot dualcore op dit moment

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 18:06 ]

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:04:
de meeste games ondersteunen namelijk tot dualcore op dit moment
Triple core. :)
Een GTX275 die is verouderd en meer dan 150 euro is die ook niet waard.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica