[Gaming] Nieuwe PC 1600 euro budget help

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

• Sokoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12 11:33
Hallo,
Hier was informatie over mijn systeem dat ik wil samenstellen :)

- Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 1600 euro.
- Wat ga je met jouw PC doen?
Gamen, moet alle games kunnen draaien inclusief de nieuwste die komend jaar uitkomen.
- Moet je nog randapparatuur bij je PC hebben
Heel misschien een dubbele monitor ik ben erg aan het twijfelen tussen of dubbele monitor van 22/23 inch of de ATI/Nvidia kaarten in Crossfire/SLI hier ben ik nog niet over uit wat stellen jullie voor? Heb hier al 2 beeldschermen 2 van dell allebij 19 inch maar zien er verschillend uit staat niet heel mooi :P
- Heb je al hardware thuis die je in je nieuwe PC wilt hebben?
Nope.
- Meer specifieke eisen (bijvoorbeeld TV-Kaart)
Moet alle toekomstige games makkelijk zonder Graphic lag op Maximum settings kunnen draaien o.a. Battlefield Bad Company 2 en Modern Warfare 2 etc etc. Maakt niet uit wat er in zit als het maar goed is het liefste een i7 processor ben niet van de AMD. Qua geluid maakt het mij niks uit. En ik wil deze kast hebben http://azerty.nl/producte...art-usb-audio-e-sata.html
Bedankt voor jullie hulp wil graag de configuraties zien. Het liefst bij azerty maar als jullie iets goedkopers weten zeker een suggestie doen ;) Ook als jullie iets kunnen veranderen wat beter is of beter kan voor onderstaande configuratie altijd suggereren :)

Ondertussen dit snel samengesteld leek me wel een geschikt systeem weet niet of jullie er nog ideeën over hebben :
code:
1
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[7751]=1&product[87601]=1&product[7517]=1&product[236294]=1&product[226625]=1&product[102046]=1&product[97107]=1&product[197621]=1&product[78224]=1&product[210463]=1&product[245423]=1&product[14414]=2&product[225963]=1

Sokoo

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:21
I.p.v. een heel nieuw topic te openen had je beter de info in onderstaand topic kunnen gebruiken, en daar de eventuele vragen die je daarna nog hebt kunnen stellen: [BBG aanschaf] Game- en high-end Gamesysteem januari 2010

• Sokoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12 11:33
Sorry kunnen iemand dit topic verwijderen? Dank u wel :)

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica