Op vrijdag 18 januari 2002 22:27 schreef DinoPK het volgende:
nou ik heb mijn eerste ervaring er ook op zitten:
Mooi, en ben je wat lekker ontmaagd?
- Het lijkt me allemaal erg leuk
Hehe, ik had niet anders verwacht
- Ik zuig enorm > wat een ontzettende kutcontrols! Heeft niemand hier een goede config voor?
Ik gebruik voor lopen gewoon de WSAD controls. Next weapon heb ik niet ingesteld, next item is Q en E of R is Use (voor als ik er naastzit

)
Wapenselectie gaat gewoon met 1 tot 0 en vliegtuig besturen doen we met de muis. Gewoon proberen. Dat vliegen is eerst erg lastig, maar als je het onder de knie hebt is het het leukste onderdeel (of de bazooka, maar dat is mijn persoonlijke keuze

) En over dat zuigen vanavond... het was ook wel een redelijke veteranengame, dus veel goeie spelers die dit spel al meer dan 6 maand spelen!
- Het liep minder goed als ik verwacht had...
Ouch! Hmmm, ja hier kan ik wat minder aan doen. Ik heb er eerlijk gezegd weinig last meer van. Je moet er ook gewoon even aan wennen dat je soms wat vertraging hebt, maar ik schiet gewoon iets eerder en dat werkt ook goed.
- Wat een vrijheid! Hier was ik toch nog wel verrast over.
Ja cool he! Dit is waarom de meeste mensen het zo'n cool spel vinden. Je kan alles gebruiken wat je tegenkomt en het maakt gewoon niet uit waarin je zit, want alles heeft z'n voordelen. Probeer vooral de helikpter eens, die is even wennen, maar je kunt er zulke gave dingen mee doen

KOrtom: dit doen we vaker!

Ok dan! Dacht ik ook. Als meer mensen het spel willen spelen, ik kan jullie wel verder helpen. Mail maar ff of MSN me maar
NB: (ook van Nyrox!) Als jullie een game joinen online, gelieve dan
niet de zeppelin te gebruiken. Die zorgt namelijk voor enorme LAG in het spel en omdat ik ook spelers uit Amerika aan m'n server heb hangen wil ik de snelheid er graag wat inhouden.