Bij het artikel pricewatch: Beyerdynamic MMX 300 is het niet mogelijk om een prijs toe te voegen
Je bent bekend met Prijsvermeldingen van niet-klanten Pricewatch ?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dat ligt niet aan het artikel, dat is eigenlijk door de hele Pricewatch het geval. In het verleden was de Pricewatch een grote verzamelplaats van producten en prijzen die door de tweakers werd bijgehouden. In de loop van de tijd is echter steeds meer beheer bij de crew komen liggen en worden nagenoeg alle prijzen vol-automatisch geïmporteerd uit de databases van alle shops. Het nadeel van zelf ingevulde prijzen is dat deze meestal maar enkele dagen accuraat zijn.
Mede omdat in het verleden vrij veel klachten kwamen over niet meer kloppende, handmatig ingevoerde, prijzen hebben we besloten om hier een rem op te zetten. Prijzen kunnen nu enkel nog ingevoerd worden voor shops die een abonnement hebben op de Pricewtach en alleen voor die shops die daar toestemming voor geven. De meeste winkels in de Pricewatch hebben echter een eigen team en en eigen beleid met betrekking tot het koppelen van producten en zetten dus vaak heel bewust een prijs wel of juist niet neer.
Al met al waarderen we het heel erg dat je de moeite wil nemen om prijzen toe te voegen, maar is het in de praktijk niet zo makkelijk voor gebruikers om prijzen toe te voegen.
Mede omdat in het verleden vrij veel klachten kwamen over niet meer kloppende, handmatig ingevoerde, prijzen hebben we besloten om hier een rem op te zetten. Prijzen kunnen nu enkel nog ingevoerd worden voor shops die een abonnement hebben op de Pricewtach en alleen voor die shops die daar toestemming voor geven. De meeste winkels in de Pricewatch hebben echter een eigen team en en eigen beleid met betrekking tot het koppelen van producten en zetten dus vaak heel bewust een prijs wel of juist niet neer.
Al met al waarderen we het heel erg dat je de moeite wil nemen om prijzen toe te voegen, maar is het in de praktijk niet zo makkelijk voor gebruikers om prijzen toe te voegen.
Nope, was ik niet mee bekendDirk schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:06:
Je bent bekend met Prijsvermeldingen van niet-klanten Pricewatch ?
Aha duidelijk verhaalJimp schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:12:
Dat ligt niet aan het artikel, dat is eigenlijk door de hele Pricewatch het geval. In het verleden was de Pricewatch een grote verzamelplaats van producten en prijzen die door de tweakers werd bijgehouden. In de loop van de tijd is echter steeds meer beheer bij de crew komen liggen en worden nagenoeg alle prijzen vol-automatisch geïmporteerd uit de databases van alle shops. Het nadeel van zelf ingevulde prijzen is dat deze meestal maar enkele dagen accuraat zijn.
Nog een ander puntje, als ik de lijst open van headsets komt het merk Beyerdynamic niet voor terwijl er wel twee headsets in de PW staan van dit merk. Of moeten er prijzen aan hangen voor ze in de merk selectielijst staan?
Iemand nog iets te zeggen over mijn vraag die ik op het einde stelde?
Het is niet mogelijk om op het merk Beyerdynamic te filteren. Is dit een foutje, of omdat er gen prijzen van dit merk bekend zijn?
Het is niet mogelijk om op het merk Beyerdynamic te filteren. Is dit een foutje, of omdat er gen prijzen van dit merk bekend zijn?
Dat is inderdaad omdat er geen prijzen bekend zijn. Dit maakt het zoeken voor gebruikers makkelijker, omdat merken zonder prijs toch niet relevant zijn (in ieder geval niet voor specifieke zoekfuncties in de categorie headsets) In de klassieke lay-out is hij nog wel te selecteren.obsidian schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:06:
Iemand nog iets te zeggen over mijn vraag die ik op het einde stelde?
Niet alleen in de klassieke layout, ook na het klikken op toon alle merken waarbij het prijsfilter op <0 staat
.
Wanneer je ook prijsloze producten meeneemt in je selectie is het merk plots wel weer relevant en zal het dus ook in het lijstje terugkomen.
Wanneer je ook prijsloze producten meeneemt in je selectie is het merk plots wel weer relevant en zal het dus ook in het lijstje terugkomen.
En dat werkt dus niet meer goed in de nieuwe lay-out. Daarom gebruik ik nog steeds de klassieke lay-out. Categorieën verdwijnen niet automatisch als ze niet meer voorkomen in jou selectie. Of dat nou merk of specificatie is. En ze komen er dus ook niet bij door prijsfilter op <0 te zetten, tenminste in mijn FF en IE niet.Jimp schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:24:
Niet alleen in de klassieke layout, ook na het klikken op toon alle merken waarbij het prijsfilter op <0 staat.
@Megaflix: Is in alle categorieën met het nieuwe prijsfilter. Erger me er vooral bij laptops aan, heb je een hele specifieke keuze gemaakt moet je nog ff kiezen uit 3 of 4 verschillende videokaarten in de overige laptops: staan er nog 50 in de lijst (waarvan dus 47 niet meer van toepassing

[ Voor 18% gewijzigd door Malarky op 13-01-2010 12:44 ]
Bij mij zet hij Beyerdynamic ook niet in de lijst als je filtert op prijsloos. Doet hij ook niet bij andere categorieën zo te zien. FF3.0 en IE8 hier.
Pagina: 1