Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[W7] Twinhead r15b durabook

Pagina: 1
Acties:

• Hetisookwat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:03
Hey allemaal.
Mijn eerste post hier, maar ik vraag me af of jullie mij kunnen helpen
Ik heb een Twinhead r15b Durabook (ook bekend als paradigit voyager 9160), en ik ben op zoek naar 32 bit drivers, maar ik ben hopeloos verloren en kan deze nergens vinden! Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Bvd.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als dat een oudere (lees: ik kom via [google=paradigit voyager 9160] tegen dat deze in 2004 uitgebracht is) laptop is geef ik je weinig kans.

Via diezelfde Google search: Drivers Paradigit Voyager 9160 als eerste hit.
Alleen XP drivers dus, maar daaraan kun je in ieder geval wel de daadwerkelijke hardware opmaken.

Als Windows 7 geen meegeleverde drivers ervoor installeert, dan betekent dat vaak dat de fabrikant van de onderdelen (lees: chipset e.d.) ook geen support meer levert voor Windows 7.

Heb je WindowsUpdate al geprobeerd? Dit model schijnt een Intel Pro100 netwerkkaart te hebben, en die is wel degelijk in-box meegeleverd in ieder geval.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Hetisookwat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:03
Krijg dit allemaal niet werkend. Helaas, hartstikke bedankt voor uw moeite. Dus dat wordt dan maar weer terug naar windows xp denkik.
Balen, maarja. Zijn er windows 7 thema's te verkrijgen voor Windows XP? want ik vindt het W7 systeem hartstikke fijn werken