Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Drivers Paradigit Voyager 9160

Pagina: 1
Acties:
  • 1.592 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Heb onlangs een de laptop Paradigit Voyager 9160 opnieuw voorzien van WinXP home. Nou ben ik aangekomen bij het gedeelte 'drivers installeren', late het niet zijn dat ik die drivers nergens, maar dan ook nergens kan vinden.. Ik heb op alle mogelijke zoek criteria gezocht maar tervergeefs. Ben er wel achter gekomen dat Paradigit hardware koopt van een leverancier genaamd "Mitac" maar ik heb geen idee welk model ik dan moet kiezen.

Zijn er misschien mensen die enig idee hebben waar ik deze drivers kan vinden? Of misschien zijn er mensen die toevallig dit driver cd'tje hebben liggen..?!

Alle hulp is welkom,

Bij voorbaat dank,

Joost.

Verwijderd

toevallig dat ik die notebook ook heb en ben ook die cd kwijt.
Ik zie dat je deze post in januari hebt gemaakt maar ik ben hopelijk nog niet te laat.
(sorry mods als het een bump is).

Leuk om te weten is dat het echte merk een Twinhead R15B is.
tevens heb ik hier de drivers ook voor je:
http://www.thgmbh.de/models/R15B/driver/XP/

veel succes ermee.

• Hetisookwat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:03
Weet niet of dit n bump is, maar ik heb zelf Windows 7 drivers nodig, misschien heeft iemand deze?

• Mikkie001
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-11 13:47

Mikkie001

Wat is werk zonder koffie?

Heb je al contact gehad met Paradigit, wat zeggen zij zelf?

Er is altijd een groepje mensen dat in geen enkel groepje past

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:02
welke chipset en grafische kaart zit erin? Als je dat weet kan je gewoon de drivers bij de fabrikanten wegplukken. De rest pakt windows wel op. Zo niet zul je bij die fabrikanten ook even moeten kijken. Al weet ik uit ervaring dat paradigit dat soort wel lang bewaard. Had laatst toevallig nog een aanvraagje gedaan naar graka drivers van een ietsie nieuwer modelletje. Die kreeg ik ook gewoon nog.

[ Voor 3% gewijzigd door Craven op 07-01-2010 21:28 ]