Beste Tweakers,
Sinds vandaag heb ik weer last van packet loss. Dit probleem heb ik drie maanden geleden ook gehad. Dit is goed merkbaar in Skype en online games, ik vind het een lastig probleem om te tackelen. Ik zit in een studentenhuis, waarbij mijn huisgenoten nu op vakantie zijn. Misschien dat jullie me kunnen helpen?
Ik ben direct verbonden via een Zyxel 2602 modem + router.
Wat ik tot nu toe gedaan heb:
Sinds vandaag heb ik weer last van packet loss. Dit probleem heb ik drie maanden geleden ook gehad. Dit is goed merkbaar in Skype en online games, ik vind het een lastig probleem om te tackelen. Ik zit in een studentenhuis, waarbij mijn huisgenoten nu op vakantie zijn. Misschien dat jullie me kunnen helpen?
Ik ben direct verbonden via een Zyxel 2602 modem + router.
Wat ik tot nu toe gedaan heb:
- Firewall uitgeschakeld (Zowel Windows Firewall die ik normaal niet gebruik als ook ESET)
- Modem reset
- Splitters eruit gehaald, direct verbonden vanaf de meterkast.
- Ping testje (100x) Na normale tijden (27ms) vindt er een time-out plaats. Waarna ik weer normale tijden krijg.
- Line test op dslreports.com (laatste hop geeft een probleem. dat is dus bij mij)
- Gebeld met Telfort (ze hebben toegezegd de lijn te zullen nakijken, alleen duurt dat nog een week)
- GoT en Google afgestruind
[ Voor 4% gewijzigd door Tantalus22 op 06-01-2010 22:04 . Reden: Plaatje aangepast ]