Hey,
Ik zit eigenlijk al een jaar met dit probleem en ben het nu echt zat. Al verdere keren een oplossing gezocht, maar zonder resultaat.
Mijn probleem:
Soms als ik een game speel dan crasht mijn videokaart ofzo en dan worden de kleuren heel raar en kun je ook geen letters meer lezen (ze zijn dan soort hokjes ofzo). Soms heb ik ook dat i.p.v. bovenstaande dat ik een blauwscherm krijg met blabla probleem mogelijk door nv4_disp. Weten jullie een oplossing? Mijn pc specificaties hieronder.
besturingssyteem: Microsoft Windows XP Home Edition
Geheugen: 2048mb DDR2 SDRAM
Processor: Intel (R) Pentium (R) Dual CPU E2160 @ 1.80Gz
Videokaart: Nvdia Geforce 8600GT 512mb
als je meer moet weten zeg je het maar..
Trouwens ik startte @RegistryBooster op (demo). En die vond over de 900 errors
en zei dat me pc High Risk heeft, maar om al die errrors weg te krijgen... moet ik weer betalen -_- is er geen gratis programma voor zoiets?
Ik zit eigenlijk al een jaar met dit probleem en ben het nu echt zat. Al verdere keren een oplossing gezocht, maar zonder resultaat.
Mijn probleem:
Soms als ik een game speel dan crasht mijn videokaart ofzo en dan worden de kleuren heel raar en kun je ook geen letters meer lezen (ze zijn dan soort hokjes ofzo). Soms heb ik ook dat i.p.v. bovenstaande dat ik een blauwscherm krijg met blabla probleem mogelijk door nv4_disp. Weten jullie een oplossing? Mijn pc specificaties hieronder.
besturingssyteem: Microsoft Windows XP Home Edition
Geheugen: 2048mb DDR2 SDRAM
Processor: Intel (R) Pentium (R) Dual CPU E2160 @ 1.80Gz
Videokaart: Nvdia Geforce 8600GT 512mb
als je meer moet weten zeg je het maar..
Trouwens ik startte @RegistryBooster op (demo). En die vond over de 900 errors
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 18:31 ]