Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 09:10
Beste mensen,

Vandaag zijn mijn AKG K324 overleden :( , Dus ik zoek nu z.s.m. vervanging. maar ik wil nu dus echt weer zo iets weer maar niet meer de zelfde. De oordopjes gaven precieze geluidsweergave en een goede bass het nadeel was dat ze niet comfortabel zaten. Wat kunnen jullie mij aanraden?
Budget? liefst onder de 80 euro.

Groetjes Mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Wat vond je niet comfortabel?
Het rubber dat je oren volledig afsloot?

Als dit het geval is zullen er weinig goede in-ears zijn die je bevallen denk ik.

Ik heb zelf al 3 jaar een in-ear setje uit de Sennheiser CX serie.
Bevallen erg goed, mooie laagweergave etc.
Dit zijn de opvolgers zo te zien: pricewatch: Sennheiser CX400
(Misschien moet je daar eens wat reviews van op zoeken).

Ik weet dat Shure ook nog een paar in-ears heeft die erg hoog aangeschreven staan bij de meesten maar die zijn nogal prijzig.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
Ik wil juist dat het volledig afsluit.
Maar deze dopjes irriteerden en ik wil zelf eigenlijk het liefst niet de standaard rubbertjes maar meer zo iets zoals de Bose In-Ears, die heeft een kameraad van mij en die vind ik zelf heel fijn. maar die zijn te prijzig voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-06 14:51

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

kijk hier eens naar:
http://www.focalprice.com...Earphones_PL30_Black.html
hier een review:
http://www.head-fi.org/fo...le-bass-earphones-323413/

zelf heb ik ze ook en bevallen uitstekend! er komen verschillende vormen en maten rubbertjes meegeleverd zodat ze altijd wel goed passen bij jouw oren. geluidskwaliteit is prima, bass is regelbaar en bovendien niet duur.

coupon voor de door mij genoemde pl30: http://twitter.com/bariskaragoz/status/6319791000

[ Voor 9% gewijzigd door Firestorm op 06-01-2010 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:06

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes mogen in Draagbare Mediaspelers

> PMD

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
@ Firestorm
Hmmm eerlijk gezegd lijkt me dat niks ik heb het niet zo met Chinese merken..

Ik heb zelf ook nog even zitten kijken en de volgende viel me op:
http://www.ultimateears.c...e/products/metrofi220.php
Heeft iemand ervaring met deze oordoppen of weet iemand of deze echt goed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 20:00
Meijeh schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:42:
@ Firestorm
Hmmm eerlijk gezegd lijkt me dat niks ik heb het niet zo met Chinese merken..

Ik heb zelf ook nog even zitten kijken en de volgende viel me op:
http://www.ultimateears.c...e/products/metrofi220.php
Heeft iemand ervaring met deze oordoppen of weet iemand of deze echt goed zijn?
Ultimate Ears is bagger sinds de overname van Logitecht.
En hoezo geen Chineze oordopjes? Hebben vaak een betere prijs-kwaliteit verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
Ik hoor alleen maar positieve reacties over de Metro Fi 220.. denk toch dat het deze wordt.

De prijs-kwaliteit verhouding van Chinese kan wel beter zijn, maar toch ik heb er niks mee en zal het denk ik ook nooit hebben. Ik heb het echt niet met Chinese "zooi", het ziet er zo goedkoop uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
Meijeh schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 18:34:
Ik hoor alleen maar positieve reacties over de Metro Fi 220.. denk toch dat het deze wordt.

De prijs-kwaliteit verhouding van Chinese kan wel beter zijn, maar toch ik heb er niks mee en zal het denk ik ook nooit hebben. Ik heb het echt niet met Chinese "zooi", het ziet er zo goedkoop uit.
Close minded..
Maar van UE kan je beter afblijven, ze zuigen hard met Logitech. Slechte kabels, slechte service ed.
En je hebt er maar 1 van de vele gezien, om nou zo snel je oordeel erover te trekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
wat dacht je van een paar SA1's? SA staat voor Sleek Audio, kost ongeveer 80 dollar.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

andyy schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:19:
[...]

Ultimate Ears is bagger sinds de overname van Logitecht.
En hoezo geen Chineze oordopjes? Hebben vaak een betere prijs-kwaliteit verhouding.
andyy schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:24:
[...]

Close minded..
Maar van UE kan je beter afblijven, ze zuigen hard met Logitech. Slechte kabels, slechte service ed.
En je hebt er maar 1 van de vele gezien, om nou zo snel je oordeel erover te trekken..
Kun jij mij verklaren en ook met bronnen wat er daadwerkelijk zo slecht is aan UE na de overname van Logitech? Ik heb hier een setje van UE liggen en ik moet zeggen op een paar dingen na (het is een budget setje en dat hoor je wel, hij mist wat detail in het hoog en mid) de bouwkwaliteit is imho belachelijk goed. Steviger dan menig Creative, Sennheiser en ook diezelfde AKG uit de TS! Lekkere dikke stugge kabel ook. Garantie regeling schijnt juist bijzonder goed te zijn. Gewoon logitech garantie. Je stuurt het kapotte op en je krijgt een nieuwe terug. Dat laatste weet ik niet zeker. Maar jij doet echt alsof iemand die een UE heeft gekocht het apparaat van de duivel hemzelf in zijn handen heeft en er direct zijn ziel aan Logitech heeft verkocht :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
Touchdomex schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:29:
[...]

[...]

Kun jij mij verklaren en ook met bronnen wat er daadwerkelijk zo slecht is aan UE na de overname van Logitech? Ik heb hier een setje van UE liggen en ik moet zeggen op een paar dingen na (het is een budget setje en dat hoor je wel, hij mist wat detail in het hoog en mid) de bouwkwaliteit is imho belachelijk goed. Steviger dan menig Creative, Sennheiser en ook diezelfde AKG uit de TS! Lekkere dikke stugge kabel ook. Garantie regeling schijnt juist bijzonder goed te zijn. Gewoon logitech garantie. Je stuurt het kapotte op en je krijgt een nieuwe terug. Dat laatste weet ik niet zeker. Maar jij doet echt alsof iemand die een UE heeft gekocht het apparaat van de duivel hemzelf in zijn handen heeft en er direct zijn ziel aan Logitech heeft verkocht :+
Logitech garantie, ze sturen je gewoon een nieuwe ja.
Maar dat is JUIST slecht, als ze kapot gaat is er vaak een reden, die moet gefixt worden in plaats van lukraak een nieuwe paar opsturen wat ze nu dus niet meer doen.
En daarnaast, sinds de overname is de belangrijkste ontwerper van hun oordopjes (Jerry Harvey) opgestapt en maakt nu zelf oordopjes die superieur zijn. En hij luistert wel naar de input van gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61249

Op *knip* staan ook monitorsystemen en goede prijs.

[ Voor 25% gewijzigd door FeaR op 17-01-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdkleijn
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-06 17:03
Bij Head-direct zijn de RE0's te krijgen voor zo'n 65 euro inclusief verzenden. Ik heb iemand in dit topic ook deze in-ears geadviseerd en hij is er zeer tevreden mee. [iPhone] Goede in-ear headset tot € 100 ;)
Pagina: 1