[MMORPG] Silkroad Online, deel 10 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu lvl 94 en op 35% kan echt niet wachten tot 95 heb ook wel chille lvl 90+ guild dus kan direct op 95 lvl 100+ pt joinen alleen een beetje jammer dat aege zo dood is. Ik lees soms wel dat mensen nova vinden dropt dat zo snel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie beter en waarom?

Wizzard / Bard
of
Wizzard / Cleric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kut inspections altijd :P straks maar even een run de viper doen geeft wweer rond de 3% hopelijk krijgen we viper ook down.

ik zou wizzard bard doen aangezien noise wel lekker makkelijk traint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 11:54
Woot ik ben lvl 105. ^^ Vanavond de jobtemple in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:30:
Wat vinden jullie beter en waarom?

Wizzard / Bard
of
Wizzard / Cleric
Wat wil je?
Solo trainen gaat wel lekker maar aan bard heb je niets behalve de speed en noise als je wizard ben.
als je dus weinig bard gebruikt of als je geen bard buffer word dan zou ik voor cleric gaan.
Als je zeker bent dat je bijvoorbeeld in pvp/Fortress/pt grinding die bard skills gaat gebruiken (wel FF) dan zou ik bard nemen.
Let wel op dat je gear beter moet zijn ten opzichte van een wiz/cleric omdat je nu geen recovery division heb.
Dus je zult meer moeten kunnen tanken, anders ben je zo dood... want je hp word niet gerecoverd :P
Dus... dat is wanneer ik bard zou nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bard warrior ik heb goede gear als sos en+5-7 bard is ook wel handig want we hebben verder nog maar 1 andere bard in de guild :'( en als je de juiste buffs van bard upt wil iedereen je ook in pt dat is ook wel relax maar ik ben van plan als ik ooit rond de lvl 105 cleric te gaan nemen want dat owned ook wel hard met warr 8) heb nog 2.5mil sp en als ik bard down naar lvl 0 krijg ik ook nog wel wat sp dus cleric als offspec zou dan wel lukken. :)
speeld er iemand op aege hier? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

ik zou zeggen wizzard / cleric is beter voor iets solo te traine maar je kan beter wizz / bard want dan heb je noise + bard buffs wat handiger is op 100+ party's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 08:59:
Op youtube staan een aantal filmpjes van een Warlock/Rogue. Dat is ook wel een aparte build.
Zelfs Rogue/Warrior staat erop.

Beetje vage builds als je het mij vraagt :P
Zonder cleric ben je toch nergens als Euro zijnde.
Ja idd :) maar hoor toch meeste als ik op inet rond zoek dat rogue/cleric gewoon erg sterk is :)
Mocht euro me toch niet bevallen ga ik misschien toch weer over op Chinese, die pot delay irriteer me best wel eerlijk gezegd ,maar ga het eerst aanzien hoe sterk een euro char kan zijn, dus op naar de 100 en als het me niet bevalt op 100, ga ik alsnog een Chinese maken, idk :P

Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ook europe en chines lvlen gewoon bijde botten doe ik nu ook heb ook een lvl 60 blader en 94 warr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom duurt silkroad zo lang kunnen ze zelf niet bedenken dat er niemant legaal lvl 110 word :? nog half uurtje school en dan weer snel naar huis heb wel zin om weer te sroen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu ook een lvl 60 blader ik ben daar ook redelijk ff lvl 107 maar is force dat healing van chinese ook een beetje handig of heb je er niet zoveel aan. want ik zie soms wel lui die force heel hoog hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

impulseW ik will oook lvl 105 zijn vertel morgen maar als die tempel beetje leuk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
Je kan ook editten he? En je mag hier niet over bots praten XD .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lesderid
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-03-2023
N3D3RWI3T schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:07:
Je kan ook editten he? En je mag hier niet over bots praten XD .
Nee maar wel over je beste vriend ;)

Ik speel trouwens cSRO, Server Ocean (Division 2). Heb er een level 32 wiz/bard en level 21 warlock/cleric.
Ik heb daar een level 4 guild: InQontrol en zou graag wat leden hebben (juist gestart).

Dus als je inloggen op iSRO of de lege servers op kSRO beu bent, kom naar cSRO zou ik zeggen!!
Een guide moet je wel zelf zoeken want ik ben niet zeker dat die site hier toegelaten is. (bots, loaders, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:44:
je kan ook europe en chines lvlen gewoon bijde botten doe ik nu ook heb ook een lvl 60 blader en 94 warr
Dat wou ik dus net niet zeggen, ik hou me wijzelijk stil hoe ik lvl :P zou graag over willen praten maar mag niet, en tja wie word er nou legaal 110, 10% misschien..

en tja bijde, nee ik ga niet bijde tegelijk op me pc runnen vreet enorm veel cpu en ben niet echt instaat om me pc er aan overbelasten, sro boeit me al niet zo mega veel, enkel dat ik nu lekker lvlen ben :+

en als ik 110 ben ga ik lekker rond klooien thieven etc,

maar thieven is tegenwoordig lang zo fun niet meer zoals het in 2006 ofzo was, toen kon je 1 sterren poppen enzo dat kan nu spijtig genoeg niet meer, dikke lol om gehad soms..

in tegendeel union traders poppen is wel fun als je leuk groepje hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Je mag trouwens ook over je bitch spreken toch :D je slaaf? Vandaag veel incorrect file version meldingen gehad, hoe zou dat toch komen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Sja jij zou het weten :9

Uit de oude doos :

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/33f6f6b182bfb746efd21d9a1fb0c783c7cadcf3.jpg
union jobwar wij waren de thiefs toen destijds @ alps 2007
Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/6968/sro2007040317470955xd9.jpg
de thiefs bij oasis laten spawne bij mensen die afk zijn :P
Afbeeldingslocatie: http://img241.imageshack.us/img241/3265/sro2007040719145854hb0.jpg
iri he die hoge lvls,en dan ook nog neer geklapt te worden op je eigen paard lol

En als klap op de vuurpijl : Guildwar ender on sro alps

Wat een tijd, denk dat dit soort tijden niet echt zo snel meer terug te halen op nieuwe server

ik zat trouwens in geschiedenis te kijken en bleek dat ik van 2005 tot 2007 sro heb gedaan ,mooi poosje dus

is meneer crash trouwens nog actief hier met opschonen?:P hij zal me wel gemist hebben haha

[ Voor 94% gewijzigd door Z1ppo op 12-05-2010 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd als ik hoog lvl word ga ik ook een beetje thiefen als lvl 94 word je zo weg geklapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die screens van oude sro zien er wel veel leuker uit dan het nu is.

je kon toen teminste legaal max lvl worden aangezien 80 nog wel te doen is :)

maar die jobs stellen op mijn server niks meer voor word ook bijna nooit meer gedaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog paar uurtjes stage en dan flink tegen aan heb wel e ven zin om even full te grinden moet nog 60% voor 95 zou dat dit weekend nog lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
naja toen lvl 80 worden was ook vrij lastig opzich vond ik, toen ik 70 werd begon het lang dradig te worden dus naja toen heb ik naar de 78 met ... gedaan :P

Maarja de oude sro was ook veel leuker, maar goed het zal me verbazen wat deze sro me gaat brengen, het is helemaal nieuw voor mij, eigenlijk net ofdat ik een nieuw spel speel

Nee op deze nieuwe server begint de trades nog wel beetje rollen en zit nu ook in een guild die doen elke maandag guild trade, dus daar heb ik wel zin wanneer ik high lvl ben om die te poppen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel leuk ik heb echt een lvl guild opzich ook wel handig want iedereen is zowat 90 +

ben blij als ik ook 95 ben kan ik ook partys in en ben ik uit die verschrikkelijke jangan cave

maar in cave heb ik ook wel moois spot met uniqieee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Achja caves.. je word er soms niet goed van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Die focking dolhoven (schrijf je dat zo :?). Ik moet 1 keer in de 3 uur ofzo repotten, moet ik weer een kwartier lopen voordat ik er ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach moet nog 49% dan kom ik er ook niet meer :P

misschien nog voor een runnetje medusa maar voor de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Wat heb ik een ontiegelijke hekel aan die potion delay van eurochars, gaat echt nergens over

val constant dood, was zostraks weg gegaan en zat op 40% kom nu net thuis en zit weer op 42% o.0 schiet niet echt op denk dat ik maar terug ga naar chinese, maar dan de vraag welke , ik zie int zowie zo niet echt zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Daarom moet je als sub classe cleric nemen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Die heb ik al, maar wat moet je dan precies bij cleric gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Recovery division, zorgt ervoor dat je elke (5?) seconden 2000hp er bij krijgt ofzo. Ligt eraan welk level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal. Zou iemand mij kunnen helpen met lvlen. Ik zoek namelijk een taxi. Ik wil er voor betalen als het moet. Maak niet uit op welke server je zit want ik ga een nieuw character maken. (Het liefst op eldarado.)
Wat is volgens jullie de beste job? Ik dacht namelijk aan wizard/cleric. En hoe lang duurt het bij jullie om in te loggen? Bij mij namelijk 1 tot 4 uur. Ik hoop dat ze dit gaan fixen

Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mooie screenshot van een union gast =]:

Afbeeldingslocatie: http://img535.imageshack.us/img535/6521/expfor110.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Ik vind het alleen niet meer die +9 rotzooi of wat het ook is, toen ik voor eerst zag dacht ik WAUW VET!

maar als ik nu naar kijk denk ik tja, ziet er opzich wel leuk uit maar niet erg bijzonder ofzo meer

Maar uhm zie wel een healing division maar niet recovery divsion..

Edit

Inmiddels al gevonden en werkt niet bij mij nog want ben lvl 27 haha

Hoebedoel je dood hier?:P

Ik denk trouwens dat ik toch maar premium ga aanschaffen, val teveel dood en wil eigenlijk wel erg snel lvl 100 worden :)

Edit* Golden premium gelijk maar aangeschaft een maat was paar dagen eerder een char gestart en die was al 62 terwijl ik nog maar 28 ben, dus tijd om eens vlink te lvlen :) word vervolgt :D

[ Voor 60% gewijzigd door Z1ppo op 17-05-2010 04:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hehe :)
Ben nu lvl 84 bijna 85.
Als je pwrlvl krijgt dan ben je binnen 1 maand lvl 72.

Ik heb gisteren een lvl 101 +9 shield de BR van geupped.
2x 18BR gekregen en een assimulatie >_< dus ik heb gewoon weer br10 -.-
Gisteren meer als 200m uit gegeven en 250 stenen om dit te fixen.
Die assimulatie is echt ruk =[....

Verder rustig door naar 90 en weer pwrlvl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben gister 95 geworden kan nu lekker naar nieuwe landje toe :P en ik kan die captain knight quest doen :P
Het is ook wel makkelijk trainen op lvl 100 mobs zijn py attack dus met heavy armor gaat dat wel makkelijk.

Was gister ook wel lucky heb mijn lvl 90 br18 shield FB +8 gemaakt :P zal ik voor +9 gaan is toch 10d :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter destroy je hem nu, en hoop op een B grade elixir voor D11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zou gewoon +8 houden en hem +10 maken met elixer B :)
Vervolgens in 11D gewoon destroyen wat supreme zegt ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Powerlvl in 1 maand naar lvl 70

Het is me aangeboden, maar ik ga natuurlijk niet weer rond zoeken, en tevens heb ik ook niet echt vrienden nog op deze server

ik powerlvl me zelf wel ik speel toch zowat 24/7 :+ dus dan maar in 1 maand lvl 60 ofzo worden, gaat makkelijk lukken (het is overigens niet de eerste keer dat ik lvl 60 heb gehaald)

van 70 tot 78 duurt wat langer, maar toen had ik andere strategie daarvoor, en dat heb ik sinds begin al die strategie :) dus die lvl 60 zit wel knus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 94 wizard dus mijn pwrlvl zat ook wel goed.

Kleine tip als je gaat pwrlvlen

Maak 8/8 PT met jou char + wizard + noob lvl 1 char.
Wizard lvl 94 op de karra zetten, jou char die gelvled moet worden zet je erbij.
Nu zet je ook een lvl 1 erin en lvl je ongelooflijk snel.
dit komt omdat het gemiddelde lvl naar beneden gerhaald word.
Dus doe je lvl 52-60 in 2 dagen :) zoals ik ;-)

Ben nu 21 dagen bezig met lvlen en ben 84 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Sja maar hoe fix je dat allemaal, mensen vragen enzo? die je wil powerlvlen?

Heb trouwens zonet alweer sos item gevonden, alweer de 3de item op deze server, gaat echt rap
Ben alleen benieuwt hoeveel dit waard is :

Afbeeldingslocatie: http://img257.imageshack.us/img257/2086/sos.png
En er weet vast van jullie wel antwoord op deze vraag te geven (ben nog nooit goed geweest met inschatten van prijzen voor items)

[ Voor 28% gewijzigd door Z1ppo op 17-05-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sos lvl 27, niet zo gek veel, misschien met wat extra blues 5m?
Maar denk dat je hem zo kan verkopen voor 2,5m...
Het is sos.. som is denk ongeveer 5 - 7,5m waard en sun 15 - 20m van dat lvl.

Ennuh ik fix me eigen pwrlvl met me eigen chars :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Ahja ik ga er niet veel moeite aan doen, vind wel best zo :) dan heb ik straks mooi 5 mil voor dit lvl, zonder dat ik gold heb gekocht, toch netjes haha

Oh jij powerlvl je eigen chars? hehe ja dat kan ook,ach maak mij niet veel uit hoe en wat, pc stond in nacht toch voor niets aan, nu heef hij tenminste weer een reden om aan te blijven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo is dat.

Mijn pc staat ook dag en nacht aan... met of zonder sro :P
Alleen van dinsdag ochtend naar dinsdag avond staat hij uit. Dan installeer ik alle updates van me software programma's en windows.
Daarna gaat hij uit voor 15 uur ongeveer.

Ik heb best een redelijke PC en draai ongeveer 5 á 7 clients 24/7 op 70~ ram geheugen. Ga niet hoger want anders kan ik helemaal niets meer doordat me PC traag is.
Nu kan ik nog eens het internet bezoeken zonder te veel vertraging.
Merk alleen wel dat ik begin te laggen in andere spellen als ik 5 of meer clients aan heb, daar onder heb ik 0% last maar daarboven OEI OEI!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Idem dito, ja ik heb nu premium, dus kan sro altijd aanlaten

en idd behalve op de dag dat de updates van sro komen, dan doe ik hem nu altijd uit in nacht als ik ga slapen, om ff rust te nemen, en vrijwel daarna weer aan hehe achja wat een leven :P

maar 5 clients zo dan, das best wat :P kom ik aan huppelen met 1 client, heb eigenlijk nog nooit meerdere clients gehad, maar voor stal zou het wel fijn zijn om er nog een bij te hebben eigenlijk hehe.

Wat is het nut van een academie, zit er wel in, maar snap er eigenlijk niets van en wat silkroad erover zegt, word ik ook niet bepaald wijzer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
academie moet je zelf eigenlijk maken.
Daar veel low lvls in doen en laten graduaten.
Van die graduate points krijg je weer honour points.
Deze points kan je gebruiken om sos/som/sun wapens te kopen.
Maar hiervoor moet je zeker 50 + chars gegraduate hebben.

Ook krijg je zo betere gear op 11d met die honour points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Dus eigenlijk als je een deelnemer bent, en niet de baas ervan ,heb je er weinig aan?

Wat ik trouwens zo ontiegelijk flauw vind dat je in chinese grond geen bolts kunt kopen voor crosbow , oftewel je moet daar met dagger vechten wil je lvlen, beetje erg onrespectloos voor de crossbowers

[ Voor 54% gewijzigd door Z1ppo op 17-05-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Weet iemand hoe je de rest van storage van zon pick-pet kan unlocken? Heb nu maar 1 pagina, of is dat normaal? Ik las dat er een quest voor was ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
N3D3RWI3T schreef op maandag 17 mei 2010 @ 17:35:
Weet iemand hoe je de rest van storage van zon pick-pet kan unlocken? Heb nu maar 1 pagina, of is dat normaal? Ik las dat er een quest voor was ofzo :?
1 pagina is max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haa allemaal, ik ben een tijdje weg geweest weer maar ik zie dat het hier niet stil heeft gestaan :).
Gave screenshot JackM van die union gast :P echt ziekelijk snel gelevelt...nu al 109 :O!
Ik weet dat wizards sneller levelen dan china chars maar dit is erg extreem snel gelevelt :)..
Ik zit met een probleempje met mijn lvl 96 Full strength bower. Ik heb een build gemaakt met de masteries Fire, Pacheon en ik ben op lvl 95 van lightning overgestapt naar Cold. Light is voor full str bowers niet erg nuttig omdat de magic attack boost niet erg veel uitmaakt en grass walk is nog slechter dan typhoon pots. Ben erg tevreden over deze build met Cold waarin ik eigenlijk alleen de guard of ice series erin heb en snow shield serie. Het probleem is alleen dat ik dus een lage hoeveelheid MP heb en door snow shield kom ik vaak in de problemen omdat ik dan te weinig MP heb voor mijn attack skills. Heeft iemand een goede tip hiervoor? op mijn gear kan nog wel een iets betere Int, maar dat kan met deze 10D gear in totaal misschien 4 of 5 punten extra worden... misschien toch beter om snow shield niet meer hoger te levelen dan? ik heb hem nu op lvl 70 ofzo...of een paar punten op intel zetten als ik lvl up ben?

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste update

Nog steeds level 96 met 30% ofzo. Vanaf deze week misschien weer eens premium halen en weer lekker levelen (inloggen duurt weer dramatisch lang; meestal 3uur of meer). Ik level op level 100's nu in Alexandria omdat dat me erg goed af gaat, ben bijna niet dood te krijgen daarzo en goede spawn rate. Ik heb bijna al mijn SOS parts verkocht omdat ik bang was voor enorme prijsdalingen daarvan op 10D parts (wat nog redelijk meevalt maar al goed te merken is). Ik hoop alleen nog een paar goede lvl 94-95 protector parts te kunnen kopen zodat ik verder kan. Bijna niemand verkoopt dat meer in Greece...of belachelijk duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Haa allemaal, ik ben een tijdje weg geweest weer maar ik zie dat het hier niet stil heeft gestaan :)
Ik ben 3 jaar uit sro topics geweest van tweakers (toen zat er wel meer leven in) maar verbaas me nu ook wel dat er toch nog wel wat leven in zit :)

Ik vind het zo vaag dat je bolts niet op chinese grond kan kopen.. er staat wel arrow/bolt maar waarom krijg ik ze niet?:/

[ Voor 19% gewijzigd door Z1ppo op 17-05-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 20:41:
Haa allemaal, ik ben een tijdje weg geweest weer maar ik zie dat het hier niet stil heeft gestaan :).
Gave screenshot JackM van die union gast :P echt ziekelijk snel gelevelt...nu al 109 :O!
Ik weet dat wizards sneller levelen dan china chars maar dit is erg extreem snel gelevelt :)..
Ik zit met een probleempje met mijn lvl 96 Full strength bower. Ik heb een build gemaakt met de masteries Fire, Pacheon en ik ben op lvl 95 van lightning overgestapt naar Cold. Light is voor full str bowers niet erg nuttig omdat de magic attack boost niet erg veel uitmaakt en grass walk is nog slechter dan typhoon pots. Ben erg tevreden over deze build met Cold waarin ik eigenlijk alleen de guard of ice series erin heb en snow shield serie. Het probleem is alleen dat ik dus een lage hoeveelheid MP heb en door snow shield kom ik vaak in de problemen omdat ik dan te weinig MP heb voor mijn attack skills. Heeft iemand een goede tip hiervoor? op mijn gear kan nog wel een iets betere Int, maar dat kan met deze 10D gear in totaal misschien 4 of 5 punten extra worden... misschien toch beter om snow shield niet meer hoger te levelen dan? ik heb hem nu op lvl 70 ofzo...of een paar punten op intel zetten als ik lvl up ben?

Wat zouden jullie doen?
Draag garment, dan heb je 20% mp recovery dacht ik extra per pot.
Ook kan je een avater set maken met dmg absorb en mp recovery.

Wat je ook kan doen is snowshield gewoon tot lvl 30 nemen :)
Dat raad ik je aan als str bower. snowshield lvl 30 of 60 maar ZEKER niet hoger.
Hiermee moet je ff testen wat jij het beste vind.
Snowshield voor STR werkt niet op max lvl want de mp/hp verhouden komt dan niet uit.
Tenzij je sun gear heb met genoeg defence dan kan je wel iets meer snow nemen omdat ze je weinig hitten maar denk niet dat je dat heb :P.
Daarbij komt, als jij 20k mp heb en je krijgt een 20k crit ben je ongeveer 12-14k mp kwijt, 1 skill casten + imbue in dit geval je fire eet rustig 5 tot 6k mp weg. houd in dat je volledige MP direct leeg is.
1 hit van je tegen stander en je skill word gecancelled omdat je geen MP meer heb.

- Neem XL vigors
- Neem Garment
- Lvl 30 - 60 snowshield (ff mee testen) NIET HOGER ALS 60!!!!!!

Zorg dat je veel parry op je kleding heb zodat je weinig crits krijgt. :) *Ook op de whites meer als 22% nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 20:46:
Laatste update

Nog steeds level 96 met 30% ofzo. Vanaf deze week misschien weer eens premium halen en weer lekker levelen (inloggen duurt weer dramatisch lang; meestal 3uur of meer). Ik level op level 100's nu in Alexandria omdat dat me erg goed af gaat, ben bijna niet dood te krijgen daarzo en goede spawn rate. Ik heb bijna al mijn SOS parts verkocht omdat ik bang was voor enorme prijsdalingen daarvan op 10D parts (wat nog redelijk meevalt maar al goed te merken is). Ik hoop alleen nog een paar goede lvl 94-95 protector parts te kunnen kopen zodat ik verder kan. Bijna niemand verkoopt dat meer in Greece...of belachelijk duur :)
Als je nu slim bent en je grind op lvl 100 mobs maak je een kleding set van +3 met wat int en STR.
Vervolgens krijg jij drops die je kan gebruiken of destroyen. met het destroyen krijg je van 10d items ook 10d elementen.
Als jij dus 10 str tabs van 10d en 2 parts heb voor je nieuwe set. 1 item destroyed en die elementen gebruikt voor je nieuwe set dan maak je 1 item +3 FB voor nog geen 10m :P

zo bespaar je veel gold ;-)
Lijkt misschien wel alsof je veel aan post verbruikt ~ 5m per dag, maar je maakt wel langzaam je set beter.
Een nieuwe set lijkt mij al snel 400-500m te kosten, dus das 100 dagen trainen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Achja setjes pimpen met je eigen elementen enzo is veel leuker, heb mijn oudere set nog wel beetje gepimpt toen ik 70 op alps, totdat ik van een maat full blue set kreeg dat was echt te sick, die was echt een pimper

stamina/str/int alles wat nodig was zat gewoon op de kleding, of ik ooit zover ga komen geen idee, maar denk dat ik het pas bij laatste set ga doen, bedoel vind het zonder om al mijn elementen enzo te verklooien aan setjes die je toch weer later weg duw en ben toch niet echt van plan om te thieven/hunten..

wapen +3 maken bijv vind ik dan wel weer belangrijk broek + chest vind ik ook wel belangrijk +3 te maken en evt nog wat str/int op te doen, maar goed ben helemaal opnieuw begonnen op een nieuwe server, dus hoeven dit soort praktijken nog lang niet

[ Voor 4% gewijzigd door Z1ppo op 18-05-2010 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand de patch info posten voor de TS?

Gisteren lvl 85 geworden, hou de 1 gap aan en ga ff van 87 naar 88 met een 3 gap, spaar ik toch snel ff 60k SP uit. ^^

Als je pwrlvl krijgt is het wel verstanding om veel SP te farmen, dus je bent 5 dagen in een mogelijke pwrlvl dan kan je best even een gap nemen om wat SP te sparen. Werkt helemaal super en gaat razend snel ^^.

Zou ook goed werken bij lvl 98-101 mobs =] zeker in een share PT.

Ongs farm gaat snel, dat weten we.
MAAR wat gaat sneller:

- KARRA FARM!!

Alleen beetje lastig om een lvl 60 te delvlen xD maar dat moet wel op een manier kunnen denk ik.
Karra farm zou echt serieus snel moeten gaan denk ik. Als je daar op lvl 52+ 2+ lvls per dag kan doen dan heb je zeker al 5~ 9k SP per dag. en dat met een 0 gap. dus farmen zou dan zeker met een 9 gap tegen de 15 á 20k per dag moeten zitten als ik het goed heb =]

Ik heb ff het volgende uitgerekend op Nivlam:
Lvl: 18 - 27 = 41,534 SP
Lvl: 50 - 58 = 279,164 SP

Misschien delvl je iets trager, wat warschijnlijk wel zo is maar je hoeft geen 500x te delvlen in de week.
Hiermee sta je gewoon 1 week denk ik te pwrfarmen en 1 of 2 dagen te delvlen.
dus doe je alsnog een kleine 900k per maand ^^
Dit is zonder prem of SP ticket.

Ik ga dit 100% zeker proberen :) Wie weet gaat het wel goed, je hebt alleen wel een cleric nodig die je ff ressed :P maar goed. Met niet te veel moeite moet het wel lukken.

Wat denken jullie hiervan?
Zou dit wat wezen of niet?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die captain knight quest is echt ergelijk vooral dat deel bij die niya dat je vallen moet maken heb het al 100x
gedaan en nog steeds heb ik die normal spirit niet.

Wat is er eigenlijk beter aan blue zerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:54:
die captain knight quest is echt ergelijk vooral dat deel bij die niya dat je vallen moet maken heb het al 100x
gedaan en nog steeds heb ik die normal spirit niet.

Wat is er eigenlijk beter aan blue zerk?
Party Zerk, verhoogt je attack en ziet er ziek gaaf uit op hoger resolutie xD
Echt heel vet is dat. Zou hem wel doen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Fcking servers zitten nu al weer vol, wathafuckaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt als een waterdicht en snel plan om sp te farmen als ik dat zo hoor JackM.
Ik heb zelf nooit echt lang bij Karra gelevelt omdat ik een schijthekel heb aan Zombie :(.
Maar als je een hoge Plvl char hebt en een beetje oplet is dat allemaal niet een groot probleem denk ik. Karra spawnen wel altijd erg goed + het is er nooit erg druk (zeker nu niet meer) en Ongs is indd ook snel maar het is er altijd enorm druk. Thnx nog voor je tips die je eerder hebt gepost, ik ga er zeker mee aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en indd die servers zijn alweer vol :P lol

en ik dacht vandaag makkelijk in te loggen om premium te halen XD
Gisteren kwam ik er na 5 uur nog niet in |:(

Hoop vandaag wel sneller erin te komen

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Ik gooi me er dan vaak uit en log me weer in, vaak lukt dat wel, anders moetje soms uren wachte

heb wel een keer gehad dat ik wel dik 12 uur heb gewacht, en nog niet in, opnieuw inloggen en het lukte wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bedoel je dat? als je inloggen canceled, dan moet je toch in princiepe weer opnieuw zo lang wachten?
Of kom je er dan soms meteen in zonder te hoeven wachten als je hem canceled en dan opnieuw inlogd?

klinkt zo onlogisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Als je mazzel hebt dan duurt het niet zolang dat je erin komt, het is eigenlijk precies zoals vorige systeem, gewoon door proberen en als je kans heb kwam je erin, toen hadden ze nog dit foute systeem van wachten haha

Afbeeldingslocatie: http://img38.imageshack.us/img38/1263/googlegt.png
Leuk plaatje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, vaag is dit. Rev6 geeft aan dat er nog ruim 1000 vrije plekken zijn in de server en toch moet ik inloggen met auto login XD. Ik laat hem wel gewoon z'n gang gaan :(
Foutje op Rev6 denk ik, anders snap ik er geen bal van :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
grinden grinden en nog es grinden, als ik van badmintonnen terug ben hoop ik toch echt dat ik lvl up ben , eerlijk gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Wow kom er in 1 keer in :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
lekkah :p

ik ben op 77 procent, naja nu weg naad badminton, ongeveer 2 1/2 uur weg, moet ik wel lvl up zijn :9~

als lvl 31 bij de horse vechten gaat wel lekker O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:ongewenst taalgebruik, ook in afkortingen is niet gepast op dit forum guys

[ Voor 76% gewijzigd door Pim. op 19-05-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Of jij bent slecht... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb echt al zo veel tijd verkloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Lelijk mijn client zegt inspection o.0 naja zal wel.. ik ben weg nu

Oh hij werkt op een andere manier de client, weet al waarom hahaha

[ Voor 34% gewijzigd door Z1ppo op 18-05-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit op 200><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Lolz, doe jecht niet iets verkeerd? :D

Leuk dat er steeds meer menseen in dit topic komen :D

Al sinds zondag 90, maar ik vind maar geen goede spot: iemand goede spot in cave b3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Leuk dat er steeds meer menseen in dit topic komen :D
sja :p

ik ben gewoon terug van weg geweest, lal zit op lvl 32 :9
Nu snel weer verder :*) en lvlen op euroland bij de perriton en kokoru, alles is mooi uit elkaar, maar met crosbow is dit geweldig om hier te lvlen

hoop ook dat ik de giants aan kan, vooral ik nu geen recovery division heb.

[ Voor 38% gewijzigd door Z1ppo op 18-05-2010 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik trainde rond dat level volgens mij bij North Snake Cave(Re). Dat is de laatste room voor de teleport naar B4. Erg goede spawnrate daar en die unique is wel lachen. Ik ben al heel snel daarna naar Ki-room gegaan in B4 met een paar vrienden omdat ik een goede set en een mooi SOS wapen had. Proberen 8/8 party's te zoeken dan is het snel lvlen:)

Even een update weer;
Heb geluk gehad, eindelijk alle parts voor mn lvl 94-96 set binnen en een groot deel voor mn final set 10D. Heb ze simpel allemaal +3 gemaakt en de belangrijkste blues erop gezet. Ik had nog een berg rotzooi voor alchemy :D
Vandaag weer begonnen met premium te levelen dus eind van de week haal ik lvl 97 wel :P

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2010 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 23:35:
Ik trainde rond dat level volgens mij bij North Snake Cave(Re). Dat is de laatste room voor de teleport naar B4. Erg goede spawnrate daar en die unique is wel lachen. Ik ben al heel snel daarna naar Ki-room gegaan in B4 met een paar vrienden omdat ik een goede set en een mooi SOS wapen had. Proberen 8/8 party's te zoeken dan is het snel lvlen:)

Even een update weer;
Heb geluk gehad, eindelijk alle parts voor mn lvl 94-96 set binnen en een groot deel voor mn final set 10D. Heb ze simpel allemaal +3 gemaakt en de belangrijkste blues erop gezet. Ik had nog een berg rotzooi voor alchemy :D
Vandaag weer begonnen met premium te levelen dus eind van de week haal ik lvl 97 wel :P
Probleem is dat ik met "mijn vriend" door alle gangen moet, en dat wil nog wel eens moeilijk worden met full int en maar 11000 hp, omdat ik geen str tabs kan vinden XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Mijn concurrenten / vrienden :9

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/97710598-3.jpg

Wuhuuuu vannacht twee lvls up gegaan xbox ftw :P

[ Voor 23% gewijzigd door Z1ppo op 19-05-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:35:
Echt haat aan die captain knight quest 166 keer al bij die niya nog steeds niks haat die (dit laten we voortaan weg okee) joymax kunnen ze geen eens normale questen maken
Wil jij even op je taal gebruik letten??

Graag een admin dit even aanpassen in zijn post.

En als jij eens op youtube gaat nakijken hoe het moet dan zie je dat je waarschijnlijk iets niet goed doet waardoor het zolang duurt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Net een B grade Adv Sealed gekocht voor 14 mil, kan ik toch wel 100 mil voor krijgen. En een 98+7 euro shield voor 100mil :D kwam hem lucky tegen.

Heb ook mijn 85+7 shield destroyed, kreeg helaas een A-grade die ik mooi op die +7 kan gooien dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb op youtube al gekeken zijnmensen die in de 400x zitten maarrr doe die quest later wel zit nu in chille pt doe 30mil xp per uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yayayayay heb hem omg eindelijk 256x :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
En wat deed je nauw verkeerd? Of nu goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
en zo was ik 3 lvls up in 17 uur tijd

lvl 35 nu, lekker hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niks verkeerd je hebt sosm beetje geduld nodig denk ik
ben nog blij dat ik nog niet in de 400 zat zoals sommige andere mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Geen flauw idee wanneer ik me grote farm doe, misschien ga ik eerst wel naar de lvl 80 toe en dan farmen ofzo, denk op lvl 80 heb je niet zoveel last van andere spelers :) of het moet ook een dikke chaos daar zijn, maar dit is vrij nieuwe server dus verwacht niet veel mensen

tevens farm ik heel ff,afgelopen nacht 980 sp binnen gehaald naja is toch mooi mee genomen voor lvl 35 nu alleen weer ff bij farmen , want toch echt recovery divsion erbij hebben en me xbox skils mooi uptodate houden, en dagger tja.. dat moet maar ff stil staan anders is het verdelen van sp echt moeilijk

Uit de oude doos :

Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/9274/spearox2.jpg
Glavie die ik nog had gekocht toen ik nog op alps speelde, was opzich wel mooi ding :)

[ Voor 49% gewijzigd door Z1ppo op 20-05-2010 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die pt van lvl 100+ zijn wel lekker die sp en xp gaat nu echt snel :P veel makkelijker om nu te farmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Fck fck fck, vandaag voor de derde keer in mijn carriere van deze char een verkeerde wapen in het + boxje gedaan. Wou een 94 +5 maken, dus begin daarmee, bleek dat ik mijn eigen lvl 90 sword erin had gedaan en die is toen destroyed :o :( Wordt lang om nu nog 94 te worden met een +1 sword die ik nu nog heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel +was je eigen wapen? die lvl 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
+5 maar :D gelukkig geen +7, maar het gaat me niet om het ding zelf, het gaat me erom dat ik geen wapen meer heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach was wel grappig als die +6 was geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik wel eens gehad met mijn wapen ook een lower weapon was net lvl up wou mijn 94 wapen ook even pimpen maakte ik mn 90 van +6 naar +7 ach weer wat meer gold. altijd gaat het goed als het niet belangrijk is><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk wil ik wel weer is de oude sro spelen :p gewoon lekker lvl naar 70 zonders bots en alles. is een stuk leuker dan helemaal door te gaan tot 110>< is bijna onmogelijk om dat zelf te doen of je hebt veel tijd over.
8D vind ik ook de mooiste weapons hebben ziet er iedergeval beter uit dan die wapens van 11d je zou maar blader zijn dat lvl 101 blade ziet er echt niet uit :P stop je toch meteen als je dat ding ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Idd die 11d blade lijkt verrekte veel op die 4d blade, alleen met wat meer kleurtjes, gewoon een slager hak mes. Vetste vind ik dan nog wel daggers.

Heb ook wel eens gehad dat ie per ongeluk naar +6 ging ja, maar dat was maar 1 keer XD. Had er ook geen lucky op zitten dus de kans is klein dat ie dan naar +6 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Xbow/Dagger _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:42

Silence

Godlike

Ben ik ook weer eens:p

Ben al paar weken gestopt met sro nu (afgekickt haha).
Me xbow(Mr_Silencex) is lvl90 ofzo bijna 91 en me wizz(Silencex) nog altijd lvl94.
Kzie ook weer dat de servers weer propvol zitten dus kga er niet eens aan beginnen.
Misschien ooit nog als ze weer wat hebben gedaan aan die traffic.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warrior _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Ben al paar weken gestopt met sro nu (afgekickt haha).
Ik was al afgekickt sinds 2007 dus paar weekjes stellen niks voor ipv mij haha , moetje naar gaan :P maar me pc stond voor niks aan in nacht dus dacht gooi sro er maar

Hoe bevalt jou xbow en welke build heb je?:) je hoor er echt weinig over, maar toch zijn ze erg sterk :)
eurochars is echt nieuw voor mij haha, toen euro chars kwam ben ik eigenlijk gekapt omdat het moest ,. me andere pc kon het niet meer aan

Ik heb naar tips van vrienden xbow/cleric genomen omdat je dan erg sterke build heb hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Zelf vind ik xbow echt slap, heb het er alleen bij voor de knock-down. Zelf gebruik ik sinds een paar weken mijn 76+6 som daggers, en dat gaat nice. Vooral prick is ownage.

Heb ook al een warrior/cleric gehad, maar die was underfarmed en dan is het saai. Wil nu een nieuw poppetje gaan farmen, om daarmee warrior/cleric te worden.

Wil hiermee in ieder geval 2h alle skills en cleric bless spell en recovery division, dan heb je dus aan 2 mil sp genoeg. Maar nu vroeg ik me af: heeft het een meer waarde om 1h of axe erbij te nemen? Doe bijna geen pvp, dat doe ik met mijn rouge wel, maar ben dus benieuwd wat de bevindingen van warriors met 1h erbij zijn. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Hmm dagger is dus ook wel erg sterk, ik neem zowie zo dagger erbij,

Maar voor grinden is xbow gewoon te chill om mee te lvlen, ik ga als een trein nu wat me wel bevalt, en denk ook niet dat ik maanden nodig heb om de max lvl te bereiken alleen ik moet nu ff wat sp bij elkaar verzamelen om recovery division te fixen en evt genoeg heb om door te gaan, want nu moet ik constand stoppen wat ik best wel iri vind

en 3 dingen onderhouden is gewoon niet te doen

xbow/cleric en dan ook nog eens dagger, denk dat ik dagger vooral op laatst helemaal vol ga bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:23

John

🚀

Kan je ook raiden of is het alleen grinden?

[ Voor 5% gewijzigd door John op 20-05-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goeie Moggel,

Zie dat deze topic eindelijk van de grond komt!!! GEWELDIG!!

Gisteren een SoM bow verkocht voor 2.2b <33 Lvl 90 SoM +7.
Gisteren voor een vriend ze SoN bow +5 gemaakt en alvast mijn Robe chest +5 gemaakt ^^.

Gaat lekker zo :D

Bilzard, Kan je een beetje uitleggen wat raiden in houd precies? Ik kom niet van WoW :P
Z1ppo schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 17:55:
en 3 dingen onderhouden is gewoon niet te doen

xbow/cleric en dan ook nog eens dagger, denk dat ik dagger vooral op laatst helemaal vol ga bouwen :)
dit kan ook niet.
Bij Euro heb je maar plaats voor 2 masterys...
Als je 3 masterys wilt dan moet je dus 2x 55 mastery nemen...
Cleric lvl 55 of dagger 55 of wat dan ook schiet niet op.
De mastery van een euro is NIET ingedeeld zoals een chinese dat je gewoon 330 masterys mag hebben.
als ik lvl 20 ben mag ik 40 masterys hebben... dus 2x 20..

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 08:56 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste

Let op:
Discussie over bots/cheats/loaders/etc. is NIET de bedoeling.