Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:14
Eerst de zenderinfo op: VAN NETWERK zetten in het configuratiescherm.

Daarna kun je naar de 'teletekstknop gaan', je gaat dan niet kiezen voor teletekst maar voor zenderinformatie (de meest linkse knop)

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie? Ik heb even gekeken, want ik wist niet wat ik moest verwachten. Nou na een eerste blik, niet hierop dus.
Alle zenders moet je nog toewijzen.
Er is reclame in beeld?!?
Rete traag.
Ik zie niets meer dan ik al had in de oude versie, alleen een programma naam en geen info. Daarvoor moet je dan doorklikken en na best lang wachten zie je dan wat. Wil je weer verder kijken dan eerst weer terug klikken, om naar een volgende programmanaam toe te gaan om daarna te kijken wat dat inhoud.

Kortom eerste indruk: waarom iets uitvinden wat anderen allang veel beter uitgevonden hebben. Meerwaarde nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivocare
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 22:49
Nou nou,

ip-epg werkt nog niet fantastisch. Meerdere zenders worden niet goed gezien.
Wel blijft de zender eindelijk door draaien als je epg kiest.

We gaan het zien! Het zal vast wel een keertje beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikrijnders schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:44:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa en dan nieuws:

- IP-EPG werkt nu in Nederland met Ziggo en/of UPC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Voor NED1, NED2, NED3 is de nieuwe Uitzending Gemist app beschikbaar (gelijk aan Hbbtv) Hierop is ook een gids te zien!
MeltedForest schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:29:
Bij mij kiest ie gewoon laatst gebruikte bron.. (7655)
Ook zonder de hdmi bron (blue ray speler) kiest hij toch altijd hdmi. Er is mee te leven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Voor de 5xx5, 6xx5 en 7xx5 serie is ook de .44 update beschikbaar..

De downloadlinks op de supportpagina per model zijn nog niet aangepast, maar doormiddel van de volgende link aan te passen kan je wel uitkomen bij de juiste downloads :)

http://download.p4c.philips.com/files/4/42pfl7655h_12/

Deze link is voor de 42PFL7655H/12

Je moet dus kijken naar de upload date om te weten dat je de juiste te pakken hebt (dat moet 12 dec 2011 zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:02

TVL

Wouter06 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:03:

De downloadlinks op de supportpagina per model zijn nog niet aangepast, maar doormiddel van de volgende link aan te passen kan je wel uitkomen bij de juiste downloads :)

Je moet dus kijken naar de upload date om te weten dat je de juiste te pakken hebt (dat moet 12 dec 2011 zijn).
Die software is hetzelfde voor meerdere types. Ik heb wel eens een versie geinstalleerd voor een 40PFL8605 terwijl ik een 37PFL7605 heb. Maar ze staan wel allemaal apart per typenummer vermeld. Dat is wel vreemd.

[ Voor 5% gewijzigd door TVL op 13-12-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:52:
[...]

[...]

Ook zonder de hdmi bron (blue ray speler) kiest hij toch altijd hdmi. Er is mee te leven..
Vreemd, bij mij kiest hij waar hij het laatst op stond toen hij uitging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-03-2021
Wouter06 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:03:

Wat gaat deze update mij opleveren? Ik heb nu een stabiele tv met versie .040 dus ik ben nogal huiverig om deze te installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de nieuwe update download 42pfl7655h_12/42pfl7655h_12_fus_nld.zip van 12 dec dus, dan is het toch echt de oude .40 versie en niet de nieuwe.44 update !!!
Doe ik iets verkeerd of zie ik wat over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:49
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:41:
Als ik de nieuwe update download 42pfl7655h_12/42pfl7655h_12_fus_nld.zip van 12 dec dus, dan is het toch echt de oude .40 versie en niet de nieuwe.44 update !!!
Doe ik iets verkeerd of zie ik wat over het hoofd ?
Het is idd nog de oude .40 versie. Als je de file in kladblok opent zie je het fw nummer bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparks.nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 08:23
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:20:
Joepie? Ik heb even gekeken, want ik wist niet wat ik moest verwachten. Nou na een eerste blik, niet hierop dus.
Alle zenders moet je nog toewijzen.
Er is reclame in beeld?!?
Rete traag.
Ik zie niets meer dan ik al had in de oude versie, alleen een programma naam en geen info. Daarvoor moet je dan doorklikken en na best lang wachten zie je dan wat. Wil je weer verder kijken dan eerst weer terug klikken, om naar een volgende programmanaam toe te gaan om daarna te kijken wat dat inhoud.

Kortom eerste indruk: waarom iets uitvinden wat anderen allang veel beter uitgevonden hebben. Meerwaarde nul.
Dit heb ik ook bij de Guide. Totaal onverwacht is de guide volledig veranderd. Nu nog trager, niet meer rechtstreeks naar zenders klikken via de guide en ik mis minstens de helft van de zenders.
Bij het toewijzen van de zenders moet je voor Veronica HD uiteraard zo'n 900 (?) keer klikken om helemaal naar beneden te gaan (en juist in te stellen) want de zoekfunctie voor de juiste zender werkt natuurlijk niet goed.
Ik pak de Ziggo op de Ipad wel voortaan. Deze versie kan ik definitief afschrijven. Het was al niet veel. En nu is er helemaal niets meer over van de guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
Vreemd..

Ik heb na controle toch zeker versie .44 te pakken gekregen..
Sinds daarstraks dan ook de update uitgevoerd en software info van de tv bevestigd het ook

Edit:
Zonder omweg! :) Versie .44 (42PFL7655H/12)

http://www.p4c.philips.co...PFL7655H/12&slg=nl&scy=BE

Changelog:
  • Intermittent sound lost and picture lost while watching analog channels.
  • Intermittent sound lost or sudden volume change on the DIGITAL AUDIO OUT (S/PDIF) connection.
  • Intermittent sound lost through certain set-up box connected via HDMI.
  • Unable to play video files via DLNA connection.
  • Picture freeze while watching HD channels.
Bij mij is eindelijk het puntje met S/PDIF opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad staat de nieuwe software nu op de Philips site voor alle modellen !
Maar helaas de beloofde nieuwe NetTv zit er niet bij !
Sterker nog NetTv werkt niet meer, kan drukken op de afstandbediening wat ik wil er gebeurt niets :?

Heb inmiddels de oude software handmatig terug gezet (040.00), maar m,n NetTv werkt nog steeds niet !, dat wil zeggen NetTv komt wel in beeld maar valt niet te bedienen met de AB.

Ik heb de 37PFL7605H/12 nog meer mensen met het zelfde probleem ?

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
Nee, maar ik heb de nieuwste update niet geïnstalleerd. Ik ben tevreden over versie 0.40 en het is niet de eerste keer dat een nieuwe versie een probleem oplost en een nieuw probleem introduceert. Ik hou het voorlopig op versie 0.40. Ik hoop wel voor jou dat je het probleem opgelost krijgt! Misschien terugzetten naar fabrieksinstellingen, stekker er een tijdje uit, en daarna versie .40 weer installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan bevestigen dat er een probleem is met nettv met versie 044. Hij blijft eeuwig op "verbinding maken"

NIET INSTALLEREN DUS!!!

Grmpf, back to 040 en kijken of het wel voor mij opgelost is...

(hier 46PFL7605)

Terug naar 40 resulteert idd in onbruikbare nettv, dat wilt zeggen met de afstandsbediening kan je vrijwel niks.

Ben weer op 044 en ga nu ff klagen tegen philips chat.

Edit: zojuist chatgesprek afgesloten, hij heeft serienummer gevraagd en mailt mij nog als hij wat meer weet.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
Ongelooflijk dit. Ik ben zelf software tester en kan alleen maar concluderen dat dit absoluut niet naar behoren getest is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Maar dat wordt geen enkele firmware update bij Philips. Al die updates zijn zo buggy als het maar kan.

[ Voor 30% gewijzigd door MeltedForest op 14-12-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42
Mijn ouders hebben ook alleen maar problemen met die NetTv zooi.
Maar daar gaat me vraag niet over ;)

Me vraag is eigenlijk gericht aan mede Harmony gebruikers icm PFL76x5 met die standaard bagger AB (mijn mening). Want Ik zou voor me ouders een harmony willen aanschaffen maar er is 1 belangrijk puntje wat moet werken... en dat is namelijk het rechtstreeks kunnen schakelen naar bv AV1 of HDMI2 etc. Zonder door het Home menu te lopen.
Bij elke tv zou ik zoiets blind durven te beweren maar met alle avonturen met deze tv durf ik dat niet meer aan :/

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:08

rg-mohwa

Phoe Hé

Ik zag vandaag een mooi app in de android market staan (simplyshare) alleen deze wil een code hebben om met de tv te communiceren. Nu vroeg ik mij af heeft de 7605 al simply share ?
google kon mij niks vertellen namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasbram schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:17:

Me vraag is eigenlijk gericht aan mede Harmony gebruikers icm PFL76x5 met die standaard bagger AB (mijn mening). Want Ik zou voor me ouders een harmony willen aanschaffen maar er is 1 belangrijk puntje wat moet werken... en dat is namelijk het rechtstreeks kunnen schakelen naar bv AV1 of HDMI2 etc. Zonder door het Home menu te lopen.
Bij elke tv zou ik zoiets blind durven te beweren maar met alle avonturen met deze tv durf ik dat niet meer aan :/
Naar beneden drukken krijg je een lijstje met HDMI1 HDMI2 enz (als ze in gebruik zijn tenminste, kan het nu niet checken omdat ik met kerstboom bezig ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aard01
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:31

Ik heb een Harmony One waarmee ik mijn TV (42pfl7655) bedien die is aangesloten op een harddiskrecorder (via Scart) en een WII (via RGB). Ik kan met het programmeren van de Harmony aangeven naar welk kanaal hij dient te schakelen. TV icm Harmony is dan ook geen probleem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42
Top dan heb ik een verjaardag cadeau :)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Bij mijn PFL8605 werkt dat zonder problemen (en daar kan het, net zoals bij de 76x5 niet via de meegeleverde AB).

• ivocare
Wat zijn de laaste er(aan)varingen met de nieuwe firmware .44 ?
Nog steeds problemen met net tv?

• TVL

TVL

ivocare schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:06:
Wat zijn de laaste er(aan)varingen met de nieuwe firmware .44 ?
Nog steeds problemen met net tv?
Zag hierboven wel wat mensen met problemen met NetTV en een 7605 maar ik heb geen enkel probleem met NetTV en mij 37PFL7605.

• aard01
Overigens nog een leuk extraatje voor de Harmony afstandbediening:
- Via de knop INFO krijg ik direct de programma informatie in beeld zonder 3x op een toets te hoeven drukken zoals bij de normale AB
- Via de knop TELETEKST krijg ik direct teletekst zonder ..x op een toets te hoeven drukken zoals bij de normale AB

• marcoappels
Uitzending gemist ziet er bij mij sinds vandaag anders uit, beetje zoals RTL gemist. Weet iemand hoe je hier een programma kunt zoeken via een zoekfunctie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TVL schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:31:
[...]

Zag hierboven wel wat mensen met problemen met NetTV en een 7605 maar ik heb geen enkel probleem met NetTV en mij 37PFL7605.
Ik geloof er niks van dat jij versie 044 hebt en geen enkele probleem met nettv hebt. Echt niet. Jij zit op 040 of nog veel lager...

Edit: heb jij ook draadloos netwerk (dus USB WiFi dongle?)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meeterea
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-02 12:34
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 02:28:
[...]

Ik geloof er niks van dat jij versie 044 hebt en geen enkele probleem met nettv hebt. Echt niet. Jij zit op 040 of nog veel lager...
Ik heb hier ook versie 044 op mijn 32PFL7605H12 TV ingespoeld van de week, en ook geen enkel probleem met Nettv middels de PTA01 USB dongel hoor. Jouw bewering is dus wel wat kort door de bocht.

gr.
Arie

Culemborg, 2.720Wp Zuidzijde; PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
marcoappels schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:46:
Uitzending gemist ziet er bij mij sinds vandaag anders uit, beetje zoals RTL gemist. Weet iemand hoe je hier een programma kunt zoeken via een zoekfunctie?
Niemand die dit herkent??? Ik vind het echt irritant dat ik niet meer kan zoeken, de oude Uitzending Gemist vond ik veel prettiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassy
Bij mij is NetTV weer supertraag, soms start hij helemaal niet op. Ik heb nog niet naar de .44 versie geupgrade. Dus met de .40 versie doet NetTV het ook slecht/niet.

-

Resultaat wisselt per keer. Nu start NetTV wel weer goed op...

[ Voor 17% gewijzigd door Lassy op 16-12-2011 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:27
TVL schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:31:
[...]

Bij mij werkt het ook als 'n zonnetje!! Ik kwam van een heel oude firmware (november 2010) en toen werkte Net TV niet meer, nu dus weer wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb contact gehad met de Philips helpdesk, deze zeiden dat ik het NetTv geheugen moest wissen via instellingen-netwerkinstellingen-Nettv geheugen wissen.
Heb ik gedaan nu start er alleen nog een kwartier durend scherm op met de voorwaarde van Philips NetTv en dan langzaam voorbij scrollend (dit duurt ongeveer een kwartier en als je dan op ok drukt begint het hele circus weer opnieuw.) :O
Ondertussen op ok drukken helpt niets hij blijft dan langzaam door scrollen.
Heb nogmaals de oude firmware 0.40 terug gezet maar NetTv blijft weg.
zal vandaag nogmaals met philips bellen/chatten.
kijken of ze al meer weten want dit is zwaar shit :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 09:44:
Heb contact gehad met de Philips helpdesk, deze zeiden dat ik het NetTv geheugen moest wissen via instellingen-netwerkinstellingen-Nettv geheugen wissen.
Heb ik gedaan nu start er alleen nog een kwartier durend scherm op met de voorwaarde van Philips NetTv en dan langzaam voorbij scrollend (dit duurt ongeveer een kwartier en als je dan op ok drukt begint het hele circus weer opnieuw.) :O
Ik heb al contact met ze gehad, ik heb ze er ook op gewezen dat jij hetzelfde probleem hebt en deze URL gegeven. Het is dus niet zo dat jij de enige ben met dit probleem.

Heb jij bedraad of draadloos netwerk met je tv? Iemand anders die geen problemen heeft gebruikt een USBdongle. Als jij ook bedraad netwerk hebt, komen we misschien ergens want dat heb ik dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 09:58:
[...]

Ik heb al contact met ze gehad, ik heb ze er ook op gewezen dat jij hetzelfde probleem hebt en deze URL gegeven. Het is dus niet zo dat jij de enige ben met dit probleem.

Heb jij bedraad of draadloos netwerk met je tv? Iemand anders die geen problemen heeft gebruikt een USBdongle. Als jij ook bedraad netwerk hebt, komen we misschien ergens want dat heb ik dus ook.
op het forum valt te lezen dat sommige types tv last hebben met NETTV (dus niet alle)
http://www.supportforum.p...ing-difficulty-to-connect

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:27
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 09:58:
[...]

Ik heb bedraad netwerk en firmware .44 en géén problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikrijnders schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:46:
[...]

op het forum valt te lezen dat sommige types tv last hebben met NETTV (dus niet alle)
http://www.supportforum.p...ing-difficulty-to-connect
Ah, bedankt! Ik heb hem meteen een PM gestuurd. We zullen zien of het probleem snel op te lossen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:35
Ondanks de wisselende reacties hier, heb ik toch de laatste firmware op mijn 32pfl7605 gezet, ook omdat Net tv bij mij ontzettend traag was. Mijn eerste indruk was positief, Net tv startte binnen een paar seconden en is een stuk sneller geworden naar mijn idee. De interface is helaas nog wel hetzelde, alleen Uitzending gemist is veranderd.

Toen ik wat later opnieuw Net tv wilde openen, bleef ik hangen op het beginscherm van Net tv (dus niet op het aanmeldscherm). Nadat ik de tv helemaal had uitgezet, werkte het wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

®Otto schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:07:
Ondanks de wisselende reacties hier, heb ik toch de laatste firmware op mijn 32pfl7605 gezet, ook omdat Net tv bij mij ontzettend traag was. Mijn eerste indruk was positief, Net tv startte binnen een paar seconden en is een stuk sneller geworden naar mijn idee. De interface is helaas nog wel hetzelde, alleen Uitzending gemist is veranderd.

Toen ik wat later opnieuw Net tv wilde openen, bleef ik hangen op het beginscherm van Net tv (dus niet op het aanmeldscherm). Nadat ik de tv helemaal had uitgezet, werkte het wel weer goed.
Openen gaat hier ook goed, 2e keer openen bleef ie ook hangen, nettv uit en weer aan en toen opende hij idd vrijwel meteen. een richting opgaan met AB lukt niet. Heb alle knoppen geprobeerd. Op OK drukken doet het wel, grote ring naar beneden drukken krijg ik lijstje en dan werkt de binnenste ring van de AB weer. Maar zodra ik terugga naar de nettv, om iets te kiezen zoals uitzending gemist of iets anders, dan doet ie niks meer.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog ervaring met de nieuwste software of een 40pfl8605

draai nu nog op softwareversie .....40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
marcoappels schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:53:
[...]

Niemand die dit herkent??? Ik vind het echt irritant dat ik niet meer kan zoeken, de oude Uitzending Gemist vond ik veel prettiger!
Echt niemand die dezelfde ervaring heeft met de nieuwe Uitzending gemist? Waar is het zoekveld gebleven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:22:
Inderdaad staat de nieuwe software nu op de Philips site voor alle modellen !
Maar helaas de beloofde nieuwe NetTv zit er niet bij !
Sterker nog NetTv werkt niet meer, kan drukken op de afstandbediening wat ik wil er gebeurt niets :?

Heb inmiddels de oude software handmatig terug gezet (040.00), maar m,n NetTv werkt nog steeds niet !, dat wil zeggen NetTv komt wel in beeld maar valt niet te bedienen met de AB.

Ik heb de 37PFL7605H/12 nog meer mensen met het zelfde probleem ?
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 09:44:
Bellen of chatten is tijdverspilling. Geloof mij maar... Zijn allemaal debielen daar bij Philips....

Technorep is de enige die kan helpen, hoe dan ook, de oplossing staat hieronder:
Geachte klant

Zoals telefonisch met u besproken hierbij de link voor de software om het probleem op te lossen, volg de instructies hieronder:

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-LK6KCAHG4YKP.upg

Eerst deze software 140.34 downloaden.

Daarna een lege USB stick pakken en op deze stick een map aanmaken genaamd upgrades

Kopieer hierna software 140.34 in de upgrades map

Verwijder hierna de stick uit de PC en koppel deze aan de TV

Ga nu naar het menu van de tv en selecteer configuratie

Daarna software instellingen

Daarna lokale updates

Hierna zult U de 140.34 software zien staan, volg de instructies om deze software te installeren.

Wanneer de TV klaar is met updaten, de USB stick verwijderen uit de TV en de uitzetten met aan/uit-schakelaar wacht nu 30 sec hierna kan de TV weer aangezet worden.

Wanneer de TV is opgestart wacht nogmaals 1 minuut (de TV is op de achtergrond verbinding aan het maken)

Start nu NetTV op en volg de instructies t/m het hoofdmenu van NetTV (Nu hoort alles goed te werken)

Hierna kan je de tv weer updaten met software 140.44, hierbij de link

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-MH4PQMGFKZW6.upg

Download dit bestand en kopieer dit bestand naar de stick, dit bestand hoeft niet in de upgrades map te staan, maar kan gewoon in de “root” van de stick staan.

Verwijder de stick uit de PC en koppel deze aan de TV.

De update zal nu automatisch starten.

Wacht tot de TV klaar is met de update en verwijder de stick

Druk hierna 1x op de standby toets van de afstandsbediening (de tv zal zichzelf rebooten)

Wacht hierna nog 1 minuut en start NetTV op, alles hoort nu weer goed te werken.

Met vriendelijke groet / Kind regards

Technorep BV

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig bitjesmaker alles werkt weer naar behoren 8-)
Snap niet dat Philips dit zelf niet kan bedenken !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:33:
Geweldig bitjesmaker alles werkt weer naar behoren 8-)
Snap niet dat Philips dit zelf niet kan bedenken !!!!!!
Juist door deze ervaring bewaar ik voortaan alle firmwareupdates, ik heb nu 34, 39, 40 en 44.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassy
Zijn die instructies ook geldig voor de 46pfl7605H/12? Op het Philips forum zie ik alleen maar dat je terug moet gaan naar de .40 versie (en dat die op de server zou moeten staan, maar ik zie nog steeds de .44)

Ik word echt debiel van Philips en hun FW upgrades die stuk voor stuk problemen niet oplossen of zelfs nieuwe problemen opleveren. Ben nu echt helemaal klaar met Philips.

Waarom kunnen ze niet op hun algemene productsite aangeven wat je moet doen om jouw product goed werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet Philips. Ik heb overigens ook 46PFL7605H/12.

Mijn en john10000 problemen zijn opgelost. Het werkt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassy
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:55:
Vergeet Philips. Ik heb overigens ook 46PFL7605H/12.

Mijn en john10000 problemen zijn opgelost. Het werkt dus.
Instructies gevolgd en het werkt voorlopig goed. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Nieuwe software .45 online. Zou weer meer sounddrops op moeten lossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassy
Erikrijnders schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:46:
Tot nu toe alleen voor de 8000 en 9000 serie en die schijnt ook problemen te geven.
De reactie van Philips op het supportforum over het aantal klachten is echt lachwekkend... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lassy schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:00:
[...]

Tot nu toe alleen voor de 8000 en 9000 serie en die schijnt ook problemen te geven.
De reactie van Philips op het supportforum over het aantal klachten is echt lachwekkend... 8)7
Sowieso is Philips lachwekkend in het algemeen. Van succesbedrijf tot 3kwart chinees bedrijf en de support moet van een extern bedrijf (Technorep) komen die als enige iets voor mekaar krijgen.

Ik was gisteren zwaar pissig toen Philips doordramde over 06nr van mijn buurjongen die voor mij belde omdat ik slechthorend ben en niet zelf kan bellen. Uiteindelijk gaf hij met tegenzin zijn 06nr (vertelde hij mij niet meteen) en kwam de uiteindelijke oplossing via MAIL terwijl Philips heel erg zeker wist dat we het niet konden oplossen via mail of chat. Het moest perse telefonisch en dan hetzelfde vragen als via de chat. Sukkels gewoon....

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2011 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

Hoe kom je bij die nieuwe versie? Ik heb hier gekeken http://download.p4c.philips.com/files/3/37pfl7605h_12/ en de laatste versie gedownload (staat datum van 19-12-2011 bij) maar als ik heb wil upgraden geeft mijn tv aan dat het versie .40 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassy
Zoals ik al zei, is de .45 versie voorlopig alleen voor de 8000 en 9000 serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had met NETTV hetzelfde probleem dat NETTV niet reageerde. Heb contact gehad met Philips, maar deze kwamen niet verder dan het opsturen van een USB stick met daarop een nieuwe (achteraf bleek oude) upgrade. Na telefonisch contact vertelde medewerker dat men op site wel al aankondigde dat er een nieuwe update was, maar dat de link nog niet werkte 8)7 .
Gisteren wel nog door medewerker bij mij geïnformeerd of inmiddels problemen opgelost waren. Toch nog iets van service.... :?
Vanavond op deze site oplossing gevonden van TechnoREP BV. Dank daarvoor.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Met moeilijk / verspreid te vinden software updates is het enorm handig als je dan ook de link post ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Sjakie0101
Michael Knight schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:57:
[...]

Met moeilijk / verspreid te vinden software updates is het enorm handig als je dan ook de link post ;)
Tja kan zijn, je mag toch wel iets zelf doen.

PS Er is een nieuwe update beschikbaar .46 voor de 8000 en 9000 serie

Sound drops moeten nu ECHT verleden tijd zijn

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
Jongens... ben ik nu de enige die niet meer via usb kan updaten?

ik kom iedere keer in de explorer van de usb, ipv dat ie het bestand direct draait... Zie ik iets over het hoofd??

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Verwijderd

Dan doe je het verkeerd
Ga nu naar het menu van de tv en selecteer configuratie

Daarna software instellingen

Daarna lokale updates
Edit: Nu snap ik het ff niet meer, wat probeer je te doen? Downgrade of upgrade? Heb je de zipje wel uitgepakt? Is het wel nieuwere versie dan je huidige want anders doet ie idd niks uit zichzelf. Doe de stappen zoals hierboven beschreven en je zou verder moeten komen dan je nu bent.

[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 20:10 ]

• DaLuca
whahaha... dat snap ik...

ik probeer even een factory reset...

• DaLuca
ik ben de weg kwijt; een update vanuit 19-12 maar met hetzelfde versienummer???
000.140.040.000, 2011-12-19

strange?! mja... ik heb de update gedraaid, maar ben nu duis niet zeker of ik de nieuwste update heb...

Verwijderd

Lees de laatste 2 paginas ff door en je bent weer helemaal uptodate ;)

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Erikrijnders schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:36:
[...]

Tja kan zijn, je mag toch wel iets zelf doen.
Als je enkel de info doorkrijgt van iemand en de links nog niet kunt geven, mag je dat ook wel zeggen hoor.. :)

Het is een goed gebruik op dit forum, dat informatie ondersteund wordt ter verbetering van het topic en zo ook de discussiewaarde. Als je merkt dat veel users de firmwares nog niet kunnen vinden, doordat deze op meerdere plaatsen terug te vinden zijn, doe je ze een groot plezier door een linkje erbij te droppen.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Laat het modereren s.v.p. aan de mods over :*

[ Voor 84% gewijzigd door Grrrrrene op 23-12-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Michael Knight schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:10:
[...]

Als je enkel de info doorkrijgt van iemand en de links nog niet kunt geven, mag je dat ook wel zeggen hoor.. :)

Het is een goed gebruik op dit forum, dat informatie ondersteund wordt ter verbetering van het topic en zo ook de discussiewaarde. Als je merkt dat veel users de firmwares nog niet kunnen vinden, doordat deze op meerdere plaatsen terug te vinden zijn, doe je ze een groot plezier door een linkje erbij te droppen.
Zegt een moderator die we in geen anderhalf jaar gezien hebben. Dit forum loopt prima al anderhalf jaar lang... Dit soort onnodige toevoegingen zijn ook niet nodig.

Je hebt inmiddels een nette PM van me ontvangen. Ik ga hier verder niet op in om het topic zodoende niet verder te vervuilen..

[ Voor 9% gewijzigd door Michael Knight op 23-12-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatcoated
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 23:08
Voor de 7506 staat inmiddels versie 00.140.046.000. op de Philipssite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassy
Flatcoated schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 22:02:
Voor de 7506 staat inmiddels versie 00.140.046.000. op de Philipssite
Voor de 7605 staat de update nog niet voor alle types online. Bij mijn 46pfl7605H/12 staat bijvoorbeeld nog steeds de .40 versie. Ik zag wel dat bij de C modellen de 0.46 erbij staat, maar of die ook geschikt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.p4c.philips.co...PFL7605H/12&slg=en&scy=US
Voor degenen die het bovenstaande te omslachtig vinden,dit is de Engelse link van Philips zelf die het NetTV probleem moet oplossen !
Wanneer je de Language insteld op Dutch dan download hij de Nederlandse versie.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatcoated
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 23:08
Ik heb de 32pfl7605H/12
Nieuwe software overigens nog niet geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Ik heb de 40PFL8605H en heb sinds een aantal dagen mijn apparaten via HDMI aan de TV gekoppeld zodat het geluid via de Digital Audio Out (Coax) naar mijn geluidsset gaat.
Ongeacht via welke bron ik werk merk ik zo heel af en toe sounds drops (2 tot 5 seconden).

Nu lees ik hier op het forum over nieuwe firmware.... .44
Update: ondertussen zijn FW 45 en 46 ook uitgekomen....

http://www.supportforum.p...-9xx5-series-(2010-models

Zo lees ik hier over de "sound drop at HDMI problem" fix.

Iemand somt de volgende fixes op maar ik vraag me af waar hij deze vandaan heeft, want deze vind ik nergens zo specifiek..... Zie wel vetgedrukt de fix voor mijn probleem!
Wouter06 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:52:
Changelog:
  • Intermittent sound lost and picture lost while watching analog channels.
  • Intermittent sound lost or sudden volume change on the DIGITAL AUDIO OUT (S/PDIF) connection.
  • Intermittent sound lost through certain set-up box connected via HDMI.
  • Unable to play video files via DLNA connection.
  • Picture freeze while watching HD channels.
Bij mij is eindelijk het puntje met S/PDIF opgelost!
In de changelog van de Philips zelf lees ik dit:
Q55xx_0.140.44.0(Publication date: 2011-12-08)
• Solution for audio drops and mutes with DVB-S boxes from Polsat.
• Solution for Video picture disturbances / freezes on two DVB-C HD services
on Eltrona Luxembourg network.
• Solution for sudden volume changes on Bose HCS systems via SPDIF.
• Solution for sound lost in combination with specific Hotel STB.
• Solution for slow respond of TV RC keys.
Maar daar haal ik niet specifiek de fix voor mijn probleem uit...

Iemand ervaringen met deze firmware (44 of 45 of 46) tov de sound drops probleem?
Is het opgelost?

Zijn er andere zaken waar ik rekening mee moet houden die niet meer goed of lekker werken na de update?
Denk aan EPG van Ziggo etc.. (ik gebruik geen NetTV dus de issues mbt NetTV zijn voor mij niet relevant!)

[ Voor 3% gewijzigd door Tijgertje84 op 27-12-2011 10:59 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
Voor zover ik het forum van Philips support kan volgen, zijn de 44 en 45 update vrij snel teruggeroepen, en werd enkel nog de 46 beschikbaar gesteld.

De meningen zijn hierover dan ook heel verdeeld over het forum. Zo hebben de klanten het gevoel dat zijn eigenlijk dienen als testers voor philips en dan philips eigenlijk zelf geen testen doet.

Waardoor dan ook verschillende updates nodig zijn om 1 bekent probleem op te lossen: Sound drops.

Zo had ik zelf van 43 sound-drops. bij 44 last van tikkende geluidjes en bij 46 heb ik zelf nog niet getest omdat ik de teleurstelling wil missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede avond ik zit met een irritant probloeem
Ik heb de 32PFL7803D/10 met een samsung decoder.
Alleen wanneer de tv aanstaat doet de afstandsbediening van de decoder het niet en wanneer de tv uitstaat of op stand-by staat wel.
Ik heb het ook geprobeerd met z'n logitech harmony maar dan heb ik hetzelfde probleem.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?
alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
Probeer de easylink functie van je tv eens uit te schakelen. Misschien geeft deze een signaal door aan je decoder waardoor de televisie de bediening voor zich neemt..

Het is een wilde gok, mits het ook een gek probleem is :)

Edit:

Probeer ook eens dit:

vanaf 0:40

YouTube: EasyLink Tutorial Philips TV 9000 LED series

[ Voor 29% gewijzigd door Wouter06 op 27-12-2011 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Wouter06 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:06:
Voor zover ik het forum van Philips support kan volgen, zijn de 44 en 45 update vrij snel teruggeroepen, en werd enkel nog de 46 beschikbaar gesteld.
Hmm, alleen vreemd dat ik dan nie de 46 kan downloaden...
http://www.philips.nl/c/t...DDB.app102-drp1?t=support
Wouter06 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:06:
De meningen zijn hierover dan ook heel verdeeld over het forum. Zo hebben de klanten het gevoel dat zijn eigenlijk dienen als testers voor philips en dan philips eigenlijk zelf geen testen doet.
Waardoor dan ook verschillende updates nodig zijn om 1 bekent probleem op te lossen: Sound drops.
Kan me wel iets bij voorstellen, maar kan ook Phillips wel begrijpen. Zij zullen nooit elk model van hun testen met alle merken en daarvan alle types/modellen DVD-spelers/Mediaspelers/BluRay-spelers/Soundbars/Consoles/Soundsystems etc..
Dat is simpel weg onmogelijk.

Zelf durf ik de updates ook niet aan aangezien ik geen backup heb van mijn huidige firmware(s) (geen idee welke, maar ben er tevreden mee nu... :P) dus als ik 46 installeer (als ik het kan downloaden) wil ik nog wel terug kunnen namelijk...

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Ik update wanneer op het forum een aardig groot deel tevreden is. Ik wacht dus altijd op een stabiele versie.
Wanneer de huidige firmware goed draait heeft het niet direct nut om te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Erikrijnders schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:17:
Ik update wanneer op het forum een aardig groot deel tevreden is. Ik wacht dus altijd op een stabiele versie.
Wanneer de huidige firmware goed draait heeft het niet direct nut om te updaten.
Afwachten dan... want eigenlijk ben ik niet tevreden ivm de Sound Drops probleem die ik heb.
Overigens zal het wel even duren ben ik bang ivm de feestdagen etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 32PFL8404. Prima TV.
Sinds kort hebben we glasvezel met zo'n box van KPN. Ook dat werkte prima alles is via HDMI aangesloten.

Sinds gisteren echter krijg ik geen geluid meer bij digitale TV over de HDMI kabel. De TV maakt dus geen geluid meer. Heb de ontvangers omgewisseld met boven. Boven doen beide kastjes het (over HDMI), beneden niet.
Optisch aansluiten op de versterker werkt wel, maar goed het heeft via HDMI gewerkt op de TV dus ik ben benieuwd wat er aan de hand is. Zoveel is er niet in te stellen op de TV (en ook niet in het KPN kastje) dus ik heb geen flauw idee. Van de een op de andere dag was het zo zonder dat er met instellingen of kabels geprutst is. Het ligt dus echt aan de TV aangezien beide kastjes boven gewoon werken.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Andere HDMI poort/kabel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb alle 4 de poorten geprobeerd. En ik heb ook mijn PS3 geprobeerd (die gebruik ik normaal via versterker) en dat werkt ook niet. Ik heb het nu opgelost door een audio kabeltje tussen kastje en tv te hangen.
Maar als iemand nog een idee heeft hoor ik het graag. :)

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:26
Vandaag mijn Xpand X104 binnen gekregen, welke direct werkte op mijn 52pfl8605. Had met de standaard brillen soms wat last van ghosting, alhoewel dit met nieuwe 3D films steeds minder leek. Met de X104 heb ik er helemaal geen last meer van. Ook beelden zijn scherper en beter van kleur, waarschijnlijk mede veroorzaakt door de lichtere glazen in de bril. Zeker een aanrader voor de 3D kijkers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:53
appel22 schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:03:
Een maandje geleden had ik het onderstaande 'gequote' gedeelte geplaatst.
Ik was niet tevreden over de aanschaf van de televisie er was overmatige backlight bleeding en hierdoor heb ik een optie gedaan op de garantie van Philips.
Na enig over-en-weer gechat via de erg behulpzame Philips chat heb ik een afspraak gemaakt met de reparatie dienst die eerst kwam kijken of het voldeed aan de voorwaarden voor vervanging van het display en dat was het geval. Na ruim 2,5 week was het scherm geleverd en werd ik gebeld om de dag later te komen voor de inbouw. De monteur is een kleine 2u bezig geweest want álles moest losgehaald worden, nadat het nieuwe display eringezet was heeft hij ook nog snel de nieuwste software erop gezet en werkte alles weer naar behoren.
Savonds onder dezelfde omstandigheden gekeken als dat het de voorgaande keren erg stoorde en ditkeer was het beeld een heel stuk aangenamer. Hieronder de eeste 2 foto's met het nieuwe display, en de onderste 2 met het oude display. Het kan een beetje misleidend zijn door een veranderde ISO waarde maar wat duidelijk zichtbaar is als verschil zijn de witte vlekken.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]
heb sinds paar dagen een 42 7606 en herken de vlekken.:S
heb 2 bij de poot en 1 links als vage vlek.
rare is dat de 2 vlekken zich afwisselen in sterkte dan is de linker groter dan de rechter?

heb reeds philips gemaild maar geen reactie maar wat zijn de voorwaarden van vervanging dan? zou je deze kunnen vermelden?

en ze hebben gereageerd maar moest een reset doen en als dat niet werkte zou het een technisch probleem kunnen zijn en dan moest ik maar contact met de winkel opnemen...
en helaas reset werkte dus niet...
raar ik dacht dat je bij philips gewoon terecht kon om zij toch de fabrikant zijn...

dus heb nu de bobshop maar gemaild hopelijk kunnen zij iets betekenen

[ Voor 8% gewijzigd door leosand op 04-01-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Iemand al FW 46 geprobeerd en gemerkt of de SoundDrops issue is opgelost?
Te downloaden via http://www.p4c.philips.co...&scy=gb&ctn=40PFL8605H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Nee, ik doe dat standaard niet omdat ik altijd wacht op reacties van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivocare
Kom van 40 en heb geupdate naar de 46. Ziet er allemaal goed uit. Tot nu toe nog geen problemen. Heb de firmwares hiertussen ook links laten liggen.

[ Voor 0% gewijzigd door ivocare op 04-01-2012 10:09 . Reden: versienummers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HULP GEVRAAGD.
TV: 42PFL7655H 12, aankoop: begin 2011

Probleem: er loopt over het midden van het scherm een verticale lijn, waardoor je links en rechts een andere kleurtint krijgt. Dit zie je niet continue, maar valt pas op wanneer het beeld nauwelijks beweegt. Reeds geprobeerd: kleurinstellingen resetten; tv terug naar fabrieksinstellingen; geen resultaat.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn en hoe is dit op te lossen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 15:05

itsalwaysme

Graast voor DB

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:19:
HULP GEVRAAGD.
TV: 42PFL7655H 12, aankoop: begin 2011

Probleem: er loopt over het midden van het scherm een verticale lijn, waardoor je links en rechts een andere kleurtint krijgt. Dit zie je niet continue, maar valt pas op wanneer het beeld nauwelijks beweegt. Reeds geprobeerd: kleurinstellingen resetten; tv terug naar fabrieksinstellingen; geen resultaat.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn en hoe is dit op te lossen? Alvast bedankt!
Toevallig een demo-modes aan staan?

Ik weet niet zo snel hoe je dat uit zet, zou ik thuis even moeten controleren.

Edit:
Net even gecontroleerd. Als je de rode knop op je ab drukt, dan krijg je een menu, met oa HD-Democlip. Waarschijnlijk heb je 1 van die demo's aan staan. Al staat er bij mij heel groot bij dat hij in demo modus staat, als ik er 1 aan zet.

[ Voor 21% gewijzigd door itsalwaysme op 06-01-2012 18:47 ]

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij met de knopje met 3 balkjes op de AB (aan de rechterkant onder de ronde pijltjesknop).

Menu>config>Daarna meerdere keren naar rechts drukken, dan zie je iets staan over demos. Daar kan je het aan of uitzetten. Geen idee waarom je denkt dat de demo modus er iets mee te maken heeft?

Ik denk eerder aan een brakke signaal, stekker zit er niet goed in of de kabel zit niet goed meer in de stekker of de signaal van je leverancier is gewoon zo en nu dan niet toereikend genoeg voor haarscherpe foutloze beelden?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 19:24 . Reden: foute info verbeterd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 15:05

itsalwaysme

Graast voor DB

Omdat hij zegt dat er een verticale lijn over het scherm loopt. Als ik 1 van de demo's aan zet heb ik dat ook.
Maar zie mijn edit, waarschijnlijk is het het toch niet. Aangezien er dan Demo oid bij staat.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die demo's is alleen bij "configuratie", die je kunt bekijken. Dus daar zit het niet. Mijn zoontje heeft ooit met afstandsbediening gespeeld en sindsdien heb ik dat probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneMin
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik heb zelf de 42PFL7655H.Ik gebruik de irdeto CI+ module CAM-1659
Het lukt mijn niet om het via het menu/configuratie/zenderinstellingen/Common interface/irdeto acces/module info en upgrade/TV module software vernieuwen. Hij geeft dan de melding 'kan de TV module vanuit het menu niet upgraden.

Wie gebruikt dezelfde module en weet hoe je deze moet upgraden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
renelma schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:07:
Het lukt mijn niet om het via het menu/configuratie/zenderinstellingen/Common interface/irdeto acces/module info en upgrade/TV module software vernieuwen. Hij geeft dan de melding 'kan de TV module vanuit het menu niet upgraden.

Is er een nieuwe softwareversie dan voor de CI+ ????

Je kan deze upgraden door pijl naar beneden te doen. Je kan dan kiezen voor programmainfo of zoiets maar daar beneden dat staat ook CI+ bij

Deze selecteer je en dan kies je voor ik dacht OPERATOR

Daarna kan je de software updaten als ik het goed heb. Dat is dus de software van de CI+ module niet van je Televisie.

De firmware van je tv kun je upgraden via een USB-stick door het bestand dat je kan downloaden van Philips op je USB te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renelma schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:07:

Wat wil je ermee bereiken met het updaten van je CI+ module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:54:
Volgens mij met de knopje met 3 balkjes op de AB (aan de rechterkant onder de ronde pijltjesknop).

Menu>config>Daarna meerdere keren naar rechts drukken, dan zie je iets staan over demos. Daar kan je het aan of uitzetten. Geen idee waarom je denkt dat de demo modus er iets mee te maken heeft?

Ik denk eerder aan een brakke signaal, stekker zit er niet goed in of de kabel zit niet goed meer in de stekker of de signaal van je leverancier is gewoon zo en nu dan niet toereikend genoeg voor haarscherpe foutloze beelden?
Zojuist gebeld met klantenservice. Hoofdvraag: is probleem ook aanwezig bij beeld van externe bron? Zo neen, dan is beeldpaneel waarschijnlijk in orde en ligt het aan signaal of ziggo-module. Dit ga ik nader onderzoeken, tevens bekijken of bij externe bron probleem zich ook voordoet.
Mocht probleem blijven bestaan dan komt er een monteur en wordt tv onderworpen aan een duurzaamheidstest.
Mocht er iemand nog suggesties/opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:48:
[...]

Wat wil je ermee bereiken met het updaten van je CI+ module?
CI+module updaten:

Pijl naar beneden (waar je ook programmainfo kiest)

Kies voor Common Interface dan Opereator.
Dan de tweede optie en als het goed is staat daar ook dat je de software kunt updates (tenzij je de laatste versie draait)

Updaten van de software zorgt er voor dat de CI+ beter draait en decodeerd. Zo'n update wordt door de kabelaar gedaan zodat alles matched met de zenders enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in ieder geval geen updates....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 11:59

zTz

Even een snelle vraag!

Als ik van de 3d capaciteiten wil genieten van mijn 8605 lijkt het raadzaam om de Xpand X104 aan te schaffen. Nu vroeg ik me af of ik voor 3d weergave nog andere apparaten nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier gisteren zonder problemen mijn 40PFL8605 geupdate naar FW 46 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneMin
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
@Erikrijnders, thx..
Alleen hier krijg ik de melding 'kan de TV module vanuit het menu niet upgraden'.

En waarom ik wil upgraden..; software versie van de module is van 2009, het is nu 2012.

Mijn provider is Delta

[ Voor 18% gewijzigd door ReneMin op 08-01-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Dan kan het volgens mij ook nog via configuratieinstellingen. Waar het daar zit moet je me even niet vragen. Het zou gewoon moeten werken overigens, TENZIJ je operator (Ziggo/UPC) de software niet klaar heeft staan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aard01
Nooit geweten dat je de CI+ interface kunt updaten... Weer wat geleerd... _/-\o_
Erikrijnders schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 12:06:
[...]

CI+module updaten:

Pijl naar beneden (waar je ook programmainfo kiest)

Kies voor Common Interface dan Opereator.
Dan de tweede optie en als het goed is staat daar ook dat je de software kunt updates (tenzij je de laatste versie draait)

Updaten van de software zorgt er voor dat de CI+ beter draait en decodeerd. Zo'n update wordt door de kabelaar gedaan zodat alles matched met de zenders enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat die CI+ update niet automatisch of zo? Ik heb nog nooit een update gezien hoor, heb al paar keertjes doorgebladerd de afgelopen paar maanden.
Pagina: 1 ... 27 ... 30 Laatste