Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Rechten probleem in Windows 7

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag Windows 7 geïnstalleerd en probeer nu een standaard map te verwijderen (de map van Windows mail). Ik krijg echter continue gezeik met de rechten van Windows 7, ik mag simpelweg de map niet verwijderen. Dit ondanks het feit dat ik de enige gebruiker (account) ben op de laptop en admin rechten heb.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ja.

maar dan nog vind ik wel dat je (mede vanwege de al eerder gekregen hints in je andere topic over hetzelfde) wel een beetje meer je best mag doen qua inzet, want iets zegt me dat je met een beetje handig [search=Windows NTFS rechten] toch een behoorlijk eind verder kan komen.

Of je kijkt bijvoorbeeld een keer in de Windows Clients - FAQ.

en while we're at it: denk ook eens na over een beter gebruik van topictitels ? :)
'Probleem' is zo ongeveer de meest onhandig en nietszeggende term die je hier kunt gebruiken.

Dat je een probleem hebt is al de hele reden van je topic - zet er dan in WAT je probleem is - en liefst duw je je eigenverzonnen topictitel eerst eens door de forumsearch heen.
10 tegen 1 dat iemand al een keer exact hetzelfde heeft meegemaakt en een oplossing heeft.

[ Voor 38% gewijzigd door alt-92 op 05-01-2010 18:20 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.