Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"
Dat is het dubbele van de Philips en drie keer zoveel als de Samsung.
Juist zo'n dun scherm is wat ik graag wil.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Qua dunheid zijn die LED schermen onovertroffen, alleen vind ik het nogal vreemd dat beeldkwaliteit niet prio no.1 is.Gonadan schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:54:
Het probleem van de Pioneers is dat het scherm op zich al bijna 10 cm diep is.
Dat is het dubbele van de Philips en drie keer zoveel als de Samsung.
Juist zo'n dun scherm is wat ik graag wil.
PSN: Sluuz

Die hebben alleen een apart (draadloos) kastje met alle aansluitingen enzo, daar moet je wel plek voor hebben, maar dat zorgt er wel voor dat er alleen een stroomkabel naar de tv gaat en meer niet.
The devil is in the details.

en de mooie beugel ervoor en je bent klaar.
http://www.muurbeugel.nl/...samsung+led+tv%27s/6221/0
Speciaal gemaakt voor de Samsung Serie's en ook echt strak tegen de muur
Beeldkwaliteit is wel degelijk belangrijk, anders ging ik gewoon voor de Samsung inderdaad.Sluuz schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:33:
Qua dunheid zijn die LED schermen onovertroffen, alleen vind ik het nogal vreemd dat beeldkwaliteit niet prio no.1 is.
Ik vind een dun scherm strak tegen de muur echter even belangrijk.
Daarom ben ik op zoek naar zoveel mogelijk soorten zodat ik daaruit degene met de beste beeldkwaliteit en opties kan kiezen.
Dat is ook nog wel een redelijk dunne serie inderdaad.Mute schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:35:
Sony heeft er ook een aantal, bijvoorbeeld de Sony EX1-serie:
[afbeelding]
Die hebben alleen een apart (draadloos) kastje met alle aansluitingen enzo, daar moet je wel plek voor hebben, maar dat zorgt er wel voor dat er alleen een stroomkabel naar de tv gaat en meer niet.
Jammer van dat draadloze, daar ben ik toch wat huiverig voor, maar ik zal deze zeker eens onderzoeken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
klikbaar
Beeldkwaliteit is opzich wel ok, alleen je blijft natuurlijk backlight bleeding houden met (niet-local dimming) backlight.
[ Voor 10% gewijzigd door Johny58 op 05-01-2010 14:55 ]
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Overigens kun je ook haakse HDMI pluggen ingedachte houden
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Beugel hangt af van de TV, in ieder geval zo plat mogelijk.klaasbram schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:41:
Wat de TS ook eens moet doen is orienteren welke beugel hij wilt want als deze een bepaald minimum heeft (dikte) dan zou de eis van geen achter ingangen (haaks op de rug) kunnen vervallen
Overigens kun je ook haakse HDMI pluggen ingedachte houden
Dus geen verstelmogelijkheden of dat soort zaken, daar wordt hij te dik van.
Philips en Samsung hebben hun eigen beugels die zorgen dat de TV bijna direct tegen de muur komt.
Bij een andere serie zou ik dus graag iets soortgelijks willen.
Edit:
Ik heb sowieso apparaten die middels SCART aangesloten moeten worden, haakse pluggen nemen dus al snel veel ruimte.
[ Voor 8% gewijzigd door Gonadan op 06-01-2010 09:39 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je hebt gelijk upscaling van je analoge bronnen en ook nog eens beter geluid
* The-Source heeft een hekel aan scart stekkers omdat je zo aso groot zijn.
10jaar geleden was het nog wel oke maar nu echt niet meer.
edit:
Haakse hdmi verloop stekker (zijn in verschillende bochten soorten verkrijgbaar..)
Haakse hdmi kabel
[ Voor 29% gewijzigd door The-Source op 06-01-2010 20:10 . Reden: ff stekker en kabel bijgevoegd ]
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Dilemma: Receiver vervangen of kast open zagenklaasbram schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:07:
Neem een fatsoenlijke receiver en stuur alles via 1 hdmi kabel naar je tv
Die receiver zal ik sowieso wel voor geluid gaan gebruiken, het beeld doe ik toch liever rechtstreeks.Je hebt gelijk upscaling van je analoge bronnen en ook nog eens beter geluid
* Gonadan heeft een hekel aan scart stekkers omdat je zo aso groot zijn.
10jaar geleden was het nog wel oke maar nu echt niet meer.
edit:
Haakse hdmi verloop stekker (zijn in verschillende bochten soorten verkrijgbaar..)
Haakse hdmi kabel
Upscalen kunnen de meeste TV's toch onderhand zelf wel?
Zeiss Distagon 21 f/2.8