Toon posts:

nieuwe pc (gamen) wel of geen dell?

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben echt dringend op zoek naar advies. Omdat mijn eigen pc ermee opgehouden is en omdat die ook wel het eind van zijn levensduur heeft bereikt ben ik op zoek naar een nieuwe pc. Vooral voor internet en gamen (games als de total war series en HOI3). Maar zoals mijn naam al zegt weet ik echt niks van computers. Mijn budget is 800 euro en ik heb eigenlijk geen randapparatuur nodig, wel een os. Nu heb ik op Dell een aanbieding voor game pc's gezien. Maar mensen die ik ken zeggen dat ik echt geen Dell moet kopen Zou oud spul zijn. Is dat zo? En gezien de aanbieding: kan ik wel beter krijgen voor dezefde prijs als ik zelf laat bouwen?

http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thui...=dhs&cs=nldhs1

De aanbieding duurt nog tot en met woensdag, dus graag jullie advies!!!!

Bedankt.

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:23

R-B

Blokkert

Check de BBG guide in dit forum, zelf samen voor 800 euro ;) Je heb in feite alleen inhoud van je kast nodig. Dan kom je met 800 euro een end ;)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Verwijderd

Topicstarter
In mijn ongeduld nu pas verder gelezen en zie nu dat ik verkeerd geplaatst heb.... sorry. kan verwijderd worden en ik zal het op de goede plek plaatsen.

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-12 23:02
Maak even een topic report. Daarin kun je vragen om verplaatsing, maar volgens mij is dit de goeie plek op GoT.

Als je linkje fout is moet je even op Edit drukken, rechts boven je post :)

OT: Service van dell is over het algemeen vrij goed. Als je echt slecht bent met PC's wil je wel wat meer betalen voor een goeie helpdesk. Beste PC voor je geld stel je nog altijd zelf samen, maar het is de vraag of dat haalbaar is.

Verwijderd

Topicstarter
OK, bedankt. Ik dacht eigenlijk niet dat ik een eigen topic mocht plaatsen. Maar gelukkig mag dat dus wel. Zouden jullie naar de link willen kijken? De eerste pc past binnen mijn budget. Is dat een redelijke kwaliteit/prijsverhouding en kan ik daar goed strategiegames en games met meer graphics zoals de totalwar serie mee spelen en vergelijkbare stellen de komende 3 jaar mee blijven spelen? Ik kan naar een winkeltje hier in de buurt om een pc samen te laten stellen. Maar ik vraag me wel erg af of dit voor dezelfde prijs kan als bij dell. Als je niets van computers weet is het erg moeilijk zelf een oordeel te vellen :(

• jlkiller
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12 12:22
Het linkje wat je geeft is dood. ;) Is afgekort, maar de klikbare-versie is nog niet goed...

Mijn portfolio

Verwijderd

Topicstarter
jlkiller schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:33:
Het linkje wat je geeft is dood. ;) Is afgekort, maar de klikbare-versie is nog niet goed...
http://www1.euro.dell.com...top_deals&s=dhs&cs=nldhs1

OK, hopelijk werkt het nu.

• Willie Billie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-12 18:52
Meestal is het zo dat ze bij dell en grote marge over hun producten hebben en dus een pc via andere winkels meestal goedkoper is:
https://www.afuture.nl/artikel.php?id=1569

Deze is bijvoorbeeld veel beter dan de dell voor games:
Veel beter gpu geforce 240 is een budget kaart ( de 260 is een mid-segment kaart en de 280 is weer beter dan die)

in die ik linkte zit een 4890 dat is van de 4xxx serie van ati de beste gpu, je kan ook voor de 5xxx serie een kaart nemen maar het mid-high segment hiervan is zeer moeilijk verkrijgbaar

als je bij deze win7 neemt is die 830 euro en ben je helemaal klaar :)

hopelijk is het je wat duidelijker geworden.

[ Voor 49% gewijzigd door Willie Billie op 04-01-2010 22:43 ]

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-12 08:55

disjfa

be

Kijk naar de specs, kijk naar de specs voor je spellen en vergelijk of dit is waarmee je de komende drie jaar wilt werken.

Als je er geen verstand van hebt, vertrouw op dell, vraag een verkoper of lees lekker de BBG`s en krijg verstand :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica