Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP-BUG] Tijd reacties

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Betreft artikel: reviews: Intels nieuwe generatie Core i5 getest

De tijd van de reacties klopt niet. Zoals je kan zien aan deze reactie, is het nu (ongeveer) 6 uur, maar de reacties op dat artikel staan op 7:00 of nog later.

Misschien staat op één van de webservers een verkeerde tijd ingesteld? :?

Virussen? Scan ze hier!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-11 21:23

Matis

Rubber Rocket

Nee, dit heeft er (denk ik) mee te maken dat het artikel gisteren al geplaatst is/was. Zie ook: Intels nieuwe generatie Core i5 getest

Ik denk dat ze de reactietijd daar op aangepast hebben, want het is vreemd als ze op een *nieuw* artikel al reacties van gisteren hebben ;)

Just my 0,02

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Eh ja, maar het artikel is vanochtend (her/ge)plaatst om 6:00, dan kunnen de reacties toch ook die tijd volgen? De reactie hebben nu als tijd 6:12 t/m 7:14, en dat slaat natuurlijk nergens op, want dat is nog ver in de toekomst ;)

Virussen? Scan ze hier!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-11 21:23

Matis

Rubber Rocket

Ja, daar heb jij weer een punt, maar ik denk dat een modje/admin die berichten opgeschoven heeft, en de berichten-tijd ongeveer intact gelaten en niet het eerste bericht om 6.00, maar om 6.12 gezet heeft. Enniehoe, we zullen het wel horen als de adjes/devvers _eindelijk_ uit bed zijn :z

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

Daar is inderdaad wat aan gesleuteld, geen bug dus :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.