Kater? Eerst water, de rest komt later
Ik krijg nu:
Error
Dit bericht bestaat niet (meer)
Klik hier om op onze frontpage uit te komen
[ Voor 44% gewijzigd door GenomDalar1983 op 03-01-2010 19:26 ]
en inderdaad, de i5 750 heeft geen hyperthread.. http://ark.intel.com/Product.aspx?id=42915
[ Voor 67% gewijzigd door DoubleDot op 03-01-2010 19:32 ]
Worden er nog diverse zaken aan toegevoegd voor dat hij morgen online komt?
[ Voor 27% gewijzigd door pino85 op 03-01-2010 20:21 ]
Liefhebber van Tweakers
Klopt. De i5-6xx voor zover ik weet wel en de Core i7's natuurlijk ook.Haan schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:56:
Ik zit net de review over de nieuwe i5 te lezen: reviews: Intels nieuwe generatie Core i5 getest
Daarin wordt een aantal keer gesproken over de Core i5 750 met hyperthreading, maar die processor heeft voor zover ik weet helemaal geen hyperthreading..
Iets met foute timer en NDA's...pino22 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:18:
Maar hij was net toch al online? of was dat een foutje
Worden er nog diverse zaken aan toegevoegd voor dat hij morgen online komt?
Nu kan ik het morgen nogmaals op mijn gemak doorlezen.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ah dat kan gebeuren toch.
hw.info heeft al wel hun artikel online, hun NDA is dan net anders..
Maar ach wat schelen die paar uren eigenlijk? niets toch:)!
Liefhebber van Tweakers
Enne, lijkt me stug dat de ene site pas later mag publiceren he?
[ Voor 32% gewijzigd door Jejking op 04-01-2010 01:54 ]
Verwijderd
Het is geen slechte review overigens van T.net (HW is te uitgebreid imho), maar wel jammer dat er niet met meer cpu's voor upgraders is vergeleken.
http://www.hardware.info/..._ClarkdaleArrandale_test/
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 07:56 ]
Geen idee daar heb ik verder 0 verstand vanJejking schreef op maandag 04 januari 2010 @ 01:53:
Behalve een hele hoop hits en dus bekendheid en alles wat daar aanhangt
Enne, lijkt me stug dat de ene site pas later mag publiceren he?
Maar daar zal de redactie wel antwoord op weten
@ hier boven
Men heeft idd tov hw.info een beknopte review/artikel gemaakt van de nieuwe i3/i5's met maar 1 cpu
Maar hw.info is ook nog steeds een site die voor 95% puur op hardware is gericht en zal ook wel hele goede contacten hebben met een Intel ed om die cpu;s te krijgen en te testen
Bestaat er trouwens iets als TE uitgebreid? dat heb ik zelf nog nooit gehoord van een tweaker.
Ik vind hun test gewoon zeer uitgebreid en zo ver ik zie leggen ze echt alles uit van A tot Z dus iedereen die echt al een tijd er uit is geweest kan in dat artikel zo goed als alles weer bij lezen en bekijken
Ik vergelijk de reviews nu dan ook niet meer omdat tweakers.net meer mainstream geworden is en hw.info echt zo goed als puur op hardware is gericht
Men doet hun best met de riemen die ze hebben lijkt me om een review online te zetten van de nieuwe cpu's
De review leest wel gewoon goed weg op tweakers daar is niets mis mee dat mag ook gezegd worden.
er missen alleen diverse zaken die niet het artikel staan en van groot belang zijn
Hier onder mij word 1 zeer belangrijk punt al genoemd
Wat ik zelf mis is de hardware van de platformen die gebruikt zijn om de cpu's mee te testen
Zou dat er nog bij gezet kunnen worden? want ik zie enkel van de i5 661 dat er bij staan
Bv men heeft het over de 785G, welk bordje is het dan exact? en zat er sideport op ja of te nee? en was het in of uitgeschakeld
[ Voor 68% gewijzigd door pino85 op 04-01-2010 12:19 ]
Liefhebber van Tweakers
Maar ik wel. Zo werkt het nu eenmaal in reviewlandpino22 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:33:
[...]
Geen idee daar heb ik verder 0 verstand van
Maar daar zal de redactie wel antwoord op weten![]()
@ hier boven
Mag ik even als tip meegeven voor de redactie dat er ook duidelijker naar de stroomverbruiktest verwezen zou moeten worden? Er zijn mensen die hier apart reviews voor lezen, om dit nu tussen de Grafische Prestaties te zetten... vind ik een middelmatige keuze.
[ Voor 18% gewijzigd door Jejking op 04-01-2010 10:51 ]