Toon posts:

Oproep aan tweakers voor een kritisch artikel over MW2 MP !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Kunnen jullie ook eens een kritisch artikel schrijven over MW2 multiplayer. :?
Ik lees de reviews die alleen maar lof roepen over het spel terwijl vele forums overlopen van frustratie.

Het spel zelf is fantastisch maar je moet toegeven IWnet heeft de multiplayer game van de PC om zeep geholpen ! :(
Inloggen met je clan is een bezigheid van circa 10 minuten.. clanleden krijgen meldingen zoals server full, unable to connect en op het moment dat iedereen er in zit ( 18 spelers) gaat IWnet proberen te mergen met andere spelers (????) of een andere leuke "game lobby closed" en de speler is kicked.
8)7
Daarnaast is de Lag enorm.. met de 10 bars instelling zie je de grote verschillen.
Deze kunnen bij een shooter een verschil zijn tussen winnen en verliezen.

En natuurlijk dan vergeten we niet de wallhacks en aimbots die zouden er niet zijn volgens Steam/IWnet maar we weten inmiddels allemaal beter.
(Kanttekening "De Lag" zorgt er ook nog al eens voor dat iemand onterecht voor cheater wordt uitgescholden)

Kortom bij ons is de frustratie enorm over de multiplayer. De problemen die we nu hebben zijn echt niet meer van deze tijd.. peer to peer in de pc wereld.. dream on IWnet !
Kom op tweakers laat weer eens je kritische kant horen want MW2 doet niet wat ze belooft hebben !

Gr Callie :+

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Schrijf zelf een leuke tweakblog? :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:18

Roytoch

Nietes

@Gizz: juist tweakers heeft de mogelijkheid er een afgewogen (maar kritisch) artikel van te maken. Hoor en wederhoor, randinfo, etc. Tweakblogs zijn leuk maar missen logischerwijs de impact van een t.net stuk.

Welles

Verwijderd

Topicstarter
roy.ahuis schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:33:
@Gizz: juist tweakers heeft de mogelijkheid er een afgewogen (maar kritisch) artikel van te maken. Hoor en wederhoor, randinfo, etc. Tweakblogs zijn leuk maar missen logischerwijs de impact van een t.net stuk.
psies d:)b daarom hoop ik dat tweakers er nou eens een kritisch artikel over schrijft ;)

gr
Callie :+

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
Mooi dat je dat artikel aantikt.. als je het artikel leest zie je dat ze het niet op de pc mode hebben getest maar op de Xbox 360. Verder gaat het artikel niet in op de daadwerkelijke problemen die er zijn. Men heeft het alleen over het ontbreken van dedicated servers.. verder hebben ze wat geruchten gehoord dat ..

Kortom dit artikel is geschreven rond de introductie van dit spel en gaat geenszins in op de huidige problemen die er zijn met dit spel .

Gr
Callie

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:49:
[...]

Mooi dat je dat artikel aantikt.. als je het artikel leest zie je dat ze het niet op de pc mode hebben getest maar op de Xbox 360. Verder gaat het artikel niet in op de daadwerkelijke problemen die er zijn. Men heeft het alleen over het ontbreken van dedicated servers..
Maar ze hoeven elk spel toch niet op elk platform te testen?

Het aandeel van de PC-verkopen voor dit spel is relatief héél erg klein vergeleken met de X360- en PS3-verkopen, dus het is logisch als ze daar niet perse aandacht aan besteden, en hun aandacht besteden aan de X360-versie, de meeste gekochte versie.
(Tevens is dat, lijkt me, ook de reden dat er geen dedicated servers voor de PC zijn.)

Nu weet ik niet wat er allemaal voor problemen zijn, maar als het zo erg is, dan zal dat vast wel in een patch geadresseerd worden, lijkt me?

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 03-01-2010 16:58 ]

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-02 13:45
HyperioN in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..."
Mega, mega, mega jammer dat IWnet matchmaking gebeuren :(

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:57
anandus schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:58:
[...]

Het aandeel van de PC-verkopen voor dit spel is relatief héél erg klein vergeleken met de X360- en PS3-verkopen, dus het is logisch als ze daar niet perse aandacht aan besteden, en hun aandacht besteden aan de X360-versie, de meeste gekochte versie.
(Tevens is dat, lijkt me, ook de reden dat er geen dedicated servers voor de PC zijn.)

Nu weet ik niet wat er allemaal voor problemen zijn, maar als het zo erg is, dan zal dat vast wel in een patch geadresseerd worden, lijkt me?
Hier de problemen: Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2

Inmiddels al een topic vol. Het is al beter dan in het begin, maar het is nog steeds drama af en toe. Net weer even opgestart maar voordat ik in een match zit ben je 3 a 4 pogingen verder..

Verwijderd

Topicstarter
anandus schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:58:
[...]

De verhoudingen vallen mee.. maar xbox360 en de pc game zijn ongeveer gelijk in hun verhoudingen ( scheelt per land) PS3 is de lead.

Overigens lijkt het erop dat je niet veel van de pc game (s) afweet ( ik bedoel dit niet verkeerd hoor)
een patch is onmogelijk de enige patch die er is is dat er weer dedicated servers komen.. en om dat nou een patch te noemen...

Gr

Verwijderd

Topicstarter
MADG0BLIN schreef op zondag 03 januari 2010 @ 17:05:
[...]

Hier de problemen: Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2

Inmiddels al een topic vol. Het is al beter dan in het begin, maar het is nog steeds drama af en toe. Net weer even opgestart maar voordat ik in een match zit ben je 3 a 4 pogingen verder..
Kijk de goede artikelen worden aangedragen.. de eerste post van dit artikel 11 november 2009 door de crew van Tweakers.

Quote artikel:
Zoals jullie wellicht al hebben gelezen, hebben we een Modern Warfare 2 review geplaatst op basis van de Xbox 360-versie. Dit is geen bewuste keuze, maar de enige review-mogelijkheid die ons werd geboden door Activision. Lang verhaal kort: we horen links en rechts wat dingen over problemen met de pc-versie, en dus vragen we ons af of we daar wellicht iets mee moeten doen op de frontpage (want we hebben nog niet genoeg MW2 coverage, lol).

Dan lijkt me deze hele post een goede aanleiding d:)b voor Tweakers om er nu iets mee te gaan doen ( 39 pages input :X zou toch voldoende moeten zijn)

Gr

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

PromoX

Flying solo

Omdat het een vraag voor de redactie is, een tikje van HSA naar Geachte Redactie.

Overigens zijn elke keer de groeten onder je post niet echt nodig :).

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Topicstarter
PromoX schreef op zondag 03 januari 2010 @ 17:39:
Omdat het een vraag voor de redactie is, een tikje van HSA naar Geachte Redactie.

Overigens zijn elke keer de groeten onder je post niet echt nodig :).
Thanks ! wist niet dat dat De plek is !

:X
Callie ;)

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:24:
Beste Tweakers,

Kunnen jullie ook eens een kritisch artikel schrijven over MW2 multiplayer. :?
Ik lees de reviews die alleen maar lof roepen over het spel terwijl vele forums overlopen van frustratie.
Volgens mij zijn de meeste gamers zo langzamerhand wel op de hoogte van de problemen rond Modern Warfare 2. Iedereen weet dat er geen dedicated servers in de pc-versie zitten, dus dat is niets nieuws. ;) Over de problemen met de pc-versie meldden we hier eerder:

nieuws: Technische problemen plagen pc-versie Modern Warfare 2
Buiten de installatie- en activatieproblemen krijgt de pc-versie van Modern Warfare 2 ook veel kritiek op de online multiplayer-modus. GoT'ers maken melding van vastlopende en crashende spellen en laken bovendien het ontbreken van dedicated servers. In tegenstelling tot Call of Duty 4: Modern Warfare, dat wel dedicated servers ondersteunde, werkt Modern Warfare 2 met een peer-to-peer netwerk, wat in de regel zorgt voor een hogere ping dan bij client/server-connecties het geval zou zijn. De problemen worden op het officiële Infinity Ward-forum onderschreven in een petitie van gebruikers, die graag zouden zien dat de ontwikkelaar de ondersteuning voor dedicated servers alsnog in het spel verwerkt.
De vraag is dus of er nog meer aandacht moet worden besteed aan deze problemen, terwijl die toch al vrij uitvoerig besproken zijn... maar ik zal het morgenochtend toch even voorleggen :)

Ik ben helemaal geen stagiair

Verwijderd

Topicstarter
GWX schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:50:
[...]

Volgens mij zijn de meeste gamers zo langzamerhand wel op de hoogte van de problemen rond Modern Warfare 2. Iedereen weet dat er geen dedicated servers in de pc-versie zitten, dus dat is niets nieuws. ;) Over de problemen met de pc-versie meldden we hier eerder:

nieuws: Technische problemen plagen pc-versie Modern Warfare 2

[...]

De vraag is dus of er nog meer aandacht moet worden besteed aan deze problemen, terwijl die toch al vrij uitvoerig besproken zijn... maar ik zal het morgenochtend toch even voorleggen :)
Super dat je het morgen wilt voorleggen aan de redactie.
Het is mij natuurlijk ook duidelijk dat de players inmiddels wel op de hoogte zijn van de vele problemen met de MP game van MW2.

Het is ook niet mijn primaire doel om gamers in te lichten want daar hebben we de forums voor.
De forums zijn een prachtig middel voor de gamers om kennis uit te wisselen op al het gebied.
Mijn doel (lees hoop) is dat er eindelijk eens sites zijn die eens een ander soort artikel schrijven over de MP van MW2.
Tot nu toe wordt er in alle artikelen (die ik overal lees) behoorlijk conservatief gereageerd.
De spelers geven veel feedback maar er is geen enkele site die eigenlijk eens openlijk zegt dat er en wat er aan de hand is met de MP van dit spel. Men houdt het op forum talk...

Ik gok dat het een soort vechten tegen de bierkaai is maar het zou gewoon goed zijn als de officiële groepen (zoals ik jullie maar even noem) openlijk laten zien dat ze zich achter de PC-gebruikers scharen en een signaal afgeven richting activision/IWnet.. tja het is misschien wat idealistisch maar goed die moeten er ook zijn ;)
We hebben 10duizenden pc users die dit systeem zo verschrikkelijk zat zijn dat dat er gewoon echt iets moet veranderen..

Ik zou zeggen ga inhoudelijk in op de problemen, vraag activision/IWnet eens om commentaar.. laat een filmpje zien hoe fantastisch (NOT) het joinen van een spel (inclusief een party) gaat ..
Het gaat me er niet om om dedicated servers te krijgen maar dat het nu eens niet bij een forum praatje blijft, en dat er nu eens echt iets geschreven gaat worden.

Dit spel is zo mega in de media geweest over de enorme succes verkopen dat ik me niet kan voorstellen dat de media niet eens zouden willen ingaan op de mislukking die IWnet heeft veroorzaak voor de PC-gebruiker en vooral hoe Activision niet lijkt te willen ingaan op deze problemen..

Thanks anyway !

CallieP

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 17:15:
[...]

De verhoudingen vallen mee.. maar xbox360 en de pc game zijn ongeveer gelijk in hun verhoudingen ( scheelt per land) PS3 is de lead.

Overigens lijkt het erop dat je niet veel van de pc game (s) afweet ( ik bedoel dit niet verkeerd hoor)
een patch is onmogelijk de enige patch die er is is dat er weer dedicated servers komen.. en om dat nou een patch te noemen...
Wat bedoel je met PS3 is de lead, qua verkopen? In de Benelux misschien maar daarbuiten is het de 360 versie die veruit het meest verkocht is.

En de PC versie loopt bij lange na niet gelijk met de 360 verkopen (6+ miljoen in de US alleen al).

Nu je met de groetjes gestopt bent rest er nog 1 stapje, en dat is ook stoppen met je naam onder elke post

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 17:15:
[...]

Welke bron hanteer je daarvoor? :)
Ik ken dit spel inderdaad niet, ik speel geen FPS (Ik word er helaas misselijk van :( ) .
een patch is onmogelijk
Waarom is een patch onmogelijk?
Dingen als lag, slechte connecties, inlogproblemen, etc. zijn vaak prima met een patch te verhelpen :) Sterker nog, dat gebeurt regelmatig.

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 03-01-2010 22:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
anandus schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:46:
[...]

[...]
Ik ken dit spel inderdaad niet, ik speel geen FPS (Ik word er helaas misselijk van :( ) .

[...]
Dingen als lag, slechte connecties, inlogproblemen, etc. zijn vaak prima met een patch te verhelpen :) Sterker nog, dat gebeurt regelmatig.

Op internet had ik een site gevonden die een mooie onderverdeling maakte..
het was in de trand van 50 % PS3 en 30 % XBox360 en 20% Pc games.
En ik zeg overigens ook dat dit per land verschilt..

Een aantal problemen worden idd veroorzaakt door fouten in de software. Echter de grootste problemen worden veroorzaakt door laggy internetverbindingen en daar is geen patch tegen opgewassen. ( Je zou de infrastructuur moeten veranderen)
Vandaar dat de community zo roept om dedicated servers. Bij de vorige COD zag je de servers met de lowest ping bovenaan staan waar je dan vervolgens op inlogde.. dus je had geen LAG probleem.
Soms kwam het dan wel eens voor dat er een player was met een hele hoge ping maar dat kon je voorkomen door in de server een Max ping te zetten.
Met MW2 heb je hier geen invloed op je kan de instellingen van je client wijzigen zodat je 10 bars krijgt ( die laten zien hoe de connectivty is) en de uitslag daarvan was om te huilen.

C. :+
Pagina: 1