@Sjaak-afhaak:
1 vind ik een leuk landschap door de meerdere 'lagen', maar minder bijzonder dan 2 en 3. Die vind ik super! Mooi contrast en heerlijke rustige platen.
@Mobyrick:
1 is denk ik prachtig als print, maar als ik door de foto moet scrollen zie ik de foto niet helemaal in 1 stuk. (misschien een groter beeldscherm nodig

)
2 is een beetje cliche, maar erg goed uitgevoerd. Mooie kleuren en scherpte.
3 vind ik echt afgrijselijk. Technisch in orde, maar ik kijk hier absoluut niet graag naar, ziet er heel nep en naar uit.
@scorpie:
Mooie landschappen, maar de 4/3 beeldformaat vind ik echt niks voor landschappen. Die moeten juist wat breder zijn om de grootte ervan te benadrukken. (althans dat vind ik het mooist)
@Powerup:
De laaste vind ik qua kleur wel lekker, de lucht is vooral tof. De andere vind ik wat flets. Het vliegtuig is een heel goed panning shot, want dat kan best moeilijk zijn. Alleen was het net iets mooier als hij de andere kant op gekeert was.
De bergen zijn wat contrastloos en ik had toch graag een beetje lucht gezien.
@MazeWing:
1 is echt super, mooi landschap en compo.
2 echt een heerlijke nacht foto en een leuke compo die ik nog niet vaak gezien heb.
3 heel leuke spontane foto. de scherptediepte is ook perfect.
@F.Jacobse:
1. Mooie macro, wel lijkt het erop dat hij overbelichte puntjes heeft.
2. erg saaie blik van de vrouw, erg grijze sfeer. totaal geen intressante foto vind ik.
3. Mooie lucht, maar ik vind m wat leeg.
@WhiskeyPhreak:
De eerste vind ik ook heel mooi, een orginele 'typisch hollandse' foto. Echt top!
de 2e heeft een mooie blauwe lucht, goed bewerkt.
3 vind ik iets te veel bokeh, en hij mag iets scherper.
@Rudeadude:
1. Briljante compo/uitsnede! Ook mooie kleuren, das best moeilijk zo in de nacht.
2. Ook een mooie uitsnede, alleen wat druk. Wel een fantastische vakantiepic. die zo op de kaft van het vakantie boek kan!
3. spreekt me gewoon niet zo aan. Bij zo'n onderwerp verwacht ik eerder iets heel uitbundigs terwijl zij een beetje achter de veren schuilt. Maargoed het heeft ook zo zn charme ^^
@Mennovanw:
Overall een paar leuke platen, waarvan ik 2 de beste vind vanwege de compo en die auto is natuurlijk briljant

@Fluke:
De 2e is echt heel gaaf! Perfecte scherpte en de druppels zijn ook erg tof!
3 vind ik wat saai door het grijze en het mist een beetje contrast.
@Wijnands:
1 is vooral heel mooi door de lichtinval en warme kleuren. Ook leuk met in het achter hoofd dat de kids met hun moeder weer iets leren in een museum. Ik zie het niet vaak, maar de foto's met een verhaal er achter zijn toch vaak het leukst.
2 is een prachtig landschap met die rotsen en die eenzame boom. Wel vind ik m wat donker.
3 De bloem is heel mooi, maar de wesp(exacte soort weet ik niet?) lijkt dood.
@Marceltuit:
ik vind ze niet zo bijzonder.
1 is wel grappig met die rook icm de lange sluitertijd.
2 en 3 vind ik gewoon niet zoveel uitstralen. Het was veel spannender geweest als t beest je in je ogen keek bijv.
@Kerminator:
1 is echt heel vet! Alleen jammer van de halo om de gebouwen, misschien iets minder blacks.
2 had ik graag in kleur gezien en zonder vign.
3 ik heb echt helemaal niets met dit soort foto's. Hij is wel heel goed belicht moet ik zeggen
@Parle85
1 en 2 zijn wel nice door de orginele compo. Alleen vind ik het altijd wel een beetje moeilijk kijken als die dames zo op de grond liggen

Bij 3 is de uitdrukking op t gezicht van het kind wel grappig, maar de rest vind ik niet zo bijzonder.
@Freakout
Ik moet zeggen dat 1 wel heel erg tof is, heel goed gepanned.
Maar ik moet ook zeggen dat je wel ff een paar comments er uit kan gooien...
Nu maar een paar foto's van mij.
1.
Druppels
2.
Koolmeesje
3.
Deze vond ik gewoon heel cool
(door de overbewerking en standpunt)