Hotshots 2009
Direct naar:
- Welkom
- Architectuur
- Beestenpret
- Concerten & Party
- Landschappen
- Portretten
- Street, Urbex & Overig
- Vervoer
- De fotografen
- Nawoord
Welkom
In navolging van Hotshots 2008 heeft de FG crew ook voor dit jaar een overzicht gemaakt met foto's die de crew is opgevallen, de zogenaamde hotshots. In 2008 hadden we een overzicht per twee maanden, dit jaar hebben we een jaaroverzicht. Het overzicht een een georganiseerde mengeling geworden van de diverse onderwerpen die hier op GoT langskomen; van High Dynamic Range (HDR) platen tot concertfotografie, van flitsende auto's tot prachtige landschappen. Het aantal bijzondere platen dat geplaatst wordt lijkt ieder jaar te groeien. Het is duidelijk dat we hier als community erg blij mee zijn!De foto's die in dit overzicht staan, zijn een greep uit de vele foto´s die je kunt vinden in Show-, test- & verzamelcases. Hier staan vele show- en testcases van diverse tweakers. We willen je van harte uitnodigen om hier een kijkje te komen nemen, commentaar op foto´s te geven of je eigen foto´s te plaatsen.
Aangezien een plaatje (en zeker een hele serie mooie platen) meer zegt dan 1000 woorden, moeten we maar niet meer teveel lullen en gewoon die platen showen.
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 02-01-2010 18:22 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?