Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Wali
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 07-05 07:03
Ik ben op zoek naar een NAS en twijfel op dit moment tussen QNAP TS-119 en Synology DS109. Wat ik mij nu afvraag is wat de hoeveelheid geheugen bij een dergelijke NAS moet zijn. De Qnap heeft 512MB, de Synology 128MB. Beide 1,2GHz. De Synology is echter aanzienlijk goedkoper.

ik wil de NAS voor opslag, mailserver, webserver, externe toegang en in de toekomst voor streaming gaan gebruiken. Is de hoeveelheid RAM van echte invloed bij mijn gebruik? Wie kan/wil mij hierin adviseren?

• The-Source
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 18:22

The-Source

^^^ Weg leuke plaatjes ^^^

Je vraag hoort hier thuis; [NAS] Het grote NAS Overzicht Topic

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.
Meater - Ultieme kerntemperatuur meter

• jan99999
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 20:06
Indien je eens testen gaat lezen dan zie bijv de snelheid kan zeer sterk verschillen.
Ook de prijs natuurlijk, en goedkoop is duurkoop.
Cpu, geheugen en andere hardware kan veel uitmaken.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Laptops

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True