Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aanmelden als Administrator wordt verhinderd [XP]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Telkens nadat ik het wachtwoord van mijn administrator-account heb ingevoerd, verschijnt de melding: "service user profile-service verhindert het aanmelden".

Naast dit account heb ik een standaard gebruikersaccount. Daar kan ik wel gebruik van maken, maar bij veel veranderingen het ik mijn administrator-wachtwoord nodig.
Ook kan ik dus niet inloggen via mijn administrator-account.

Teruggaan naar oud herstelpunt biedt geen soelaas.
Een programma of update installeren kan ook niet, omdat ik dan ook het wachtwoord nodig heb.

Wie kan me helpen?
Bij voorbaat dank,
Jip

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-11 12:07

leuk_he

1. Controleer de kabel!

eerste link met die foumelding in google komtuitop:

[Vista] Service User Profile-service verhindert aanmelden*

Je hebt echter de handicap dat je geen administrator hebt...

-Veilige modus administrator? (en dan een nieuwe gebruiker administrator rechten geven he?)
-"run as administrator" voor bepaalde programma aanvinken? (met name dus regedit?)

[ Voor 12% gewijzigd door leuk_he op 01-01-2010 23:56 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik geprobeerd, echter het accountbeheer valt ook onder de rechten van de administrator.

Verwijderd

hoe sterk is je admin wachtwoord? ff ophcrack draaien, misschine krijg je wel een heel ander w8w00rd dan je dacht..
Deze ongein heb ik wel eens gehad, maar de precieze oorzaak nooit achterhaald.

Verwijderd

Topicstarter
Wachtwoord zelf is het probleem niet. Het zit hem in de melding die ik daarna krijg: "service user-profile-service verhindert het aanmelden".

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-11 12:07

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Tja, dan moet je je registry hacken.

die zelfde fix proberen als er beschreven is echter dan booten met bartPE cd zodat je als admin bij de registry kunt. (wellicht bartpe op een pc bouwen waar je wel admin hebt, anders kan ik niet voorspellen waar je tegen aanloopt)

http://windowsxp.mvps.org/peboot.htm

[ Voor 22% gewijzigd door leuk_he op 02-01-2010 00:09 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt tot zover. Ik ga er eerst een nachtje over slapen.
Pagina: 1