Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] Service User Profile-service verhindert aanmelden*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op mijn laptop met Vista heb ik 2 gebruikersaccount met allebei administrator rechten.

Nu is er iets vreemds aan de hand. 1 account werkt prima. De andere account krijgt bij het inloggen de volgende melding:
"De Service User Profile-service verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen."

Via de veilige modus kan ik wel in de account en zaken als wachtwoord wijzigen enzo. Dit lost het probleem echter niet op. Ook het teruggaan naar een recent systeemherstelpunt helpt niet.

Heeft iemand nog een ander idee om dit probleem te verhelpen?

Bart

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Titelfix, zoals je kan zien aan alle andere topics hier zetten we de Windows versie in de topictitel :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Bart,

ik heb het ook wel eens gehad, maar kreeg het niet opgelost. Heb toen een nieuwe user moeten aanmaken. Maar er moet vast een makkelijkere methode zijn.

Jeroen

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat er niemand een oplosing heeft, ik had zo gehoopt dat ik niet alles opnieuw hoefde te installeren.

B.B.

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 21:06

Canis Lupus

Vosbot

Een relatief snelle manier om het probleem op te lossen is gebruik te maken van de functie Systeemherstel. Als het goed is wordt er dagelijks een herstelpunt gemaakt, als je daar naar terugkeert doet je profiel het weer.

Wel storend dat dit geen structurele oplossing is, bij mij komt het zo eens in de 2-4 weken terug :S
Maar goed, is nog steeds sneller dan reinstall |:(

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Verwijderd

Ik had er vanochtend ook last van.

Via deze link had ik snel een oplossing:
http://www.vistax64.com/t...rofile-cannot-loaded.html

Kort samengevat:
Opstarten via SafeMode
Register-entry wijzigen (de *.bak entry terugzetten) en opnieuw opstarten.
Pagina: 1