Het zou helaas te veel bandbreedte kosten om daar grotere plaatjes te hosten voor elk product. Misschien is er een slimmere technische oplossing, maar dat zou ik eens bij het devteam aan moeten kaarten. Vaak lukt het iig wel om het product aan te klikken en dan in de specs naar de afbeelding te kijken.
Dat kan, maar dan ga je ten eerste achteruit op features als usb3.0 en SATA-600, ten tweede kom je boven je budget uit en ten derde is de i5 750 in games niet sneller dan de X4 955 (lees ook de tekst bij de BBG en de BBG van januari).Anoniem: 335933 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:48:
[...]
Bedankt maar is het niet beter om een 10tje te besparen op koeler en 25 op behuizing en dan i5 750 nemen?
Want wil deze namelijk ook nog overclocken rond de 3ghz. Ben toch wel meer gewend aan intel en heb nog nooit amd gehad, Ook presteert de intel beter als ik me niet vergis.
Anoniem: 335933
Bedankt voor alles ik ben uitgekomen op dit en aangezien alles (ook videokaart binnen 2-5dagen leverbaar is ben ik van plan om deze te bestellen!)
http://azerty.nl/winkelma...5D=1&product%5B72617%5D=1
Evt nog aanpassingen zijn welkom!
Echter nog 3 vraagjes in mn hoofd...
-Zou ik deze cpu makkelijk tot rond de 3.8 ghz kunnen overclocken zonder dat hij te warm wordt en levensduur vermindert?
-Ik heb gekozen voor assemblage van CPU +koeler +geheugen, hier twijfel ik nog over of ik een volledige assemblage wil. Harddisks kan ik wel monteren maar van voeding en videokaart echt geen idee, wat raden jullie aan?
-Is deze systeem een beetje toekomstgericht?
Alvast bedankt!
http://azerty.nl/winkelma...5D=1&product%5B72617%5D=1
Evt nog aanpassingen zijn welkom!
Echter nog 3 vraagjes in mn hoofd...
-Zou ik deze cpu makkelijk tot rond de 3.8 ghz kunnen overclocken zonder dat hij te warm wordt en levensduur vermindert?
-Ik heb gekozen voor assemblage van CPU +koeler +geheugen, hier twijfel ik nog over of ik een volledige assemblage wil. Harddisks kan ik wel monteren maar van voeding en videokaart echt geen idee, wat raden jullie aan?
-Is deze systeem een beetje toekomstgericht?
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 335933 op 01-03-2010 21:07 ]
Dat was juist mijn probleem een beetje, je moet eerst weer ergens anders op klikken voordat je het plaatje kan zien. Is een link aan het plaatje "plakken" die verwijst naar het grotere plaatje niet een idee?Het zou helaas te veel bandbreedte kosten om daar grotere plaatjes te hosten voor elk product. Misschien is er een slimmere technische oplossing, maar dat zou ik eens bij het devteam aan moeten kaarten. Vaak lukt het iig wel om het product aan te klikken en dan in de specs naar de afbeelding te kijken.
Gemakkelijk waarschijnlijk niet, want 3,8GHz is meestal wel de max van de CPU op lucht.Anoniem: 335933 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:06:
[ Voor 57% gewijzigd door -The_Mask- op 01-03-2010 21:09 ]
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Wat The_Mask zegt + die 3,8GHz heb je waarschijnlijk nog in je hoofd vanuit die Intel CPU. Vergeet niet dat verschillende architecturen niet te vergelijken zijn op kloksnelheid.Anoniem: 335933 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:06:
Is echt niet moeilijk. Volg de handleiding van je moederbord en bekijk wat tutorials op het www.-Ik heb gekozen voor assemblage van CPU +koeler +geheugen, hier twijfel ik nog over of ik een volledige assemblage wil. Harddisks kan ik wel monteren maar van voeding en videokaart echt geen idee, wat raden jullie aan?
Niks mis mee.-Is deze systeem een beetje toekomstgericht?
In overklokken bestaan geen zekerheden, maar in principe moet dat goed kunnen.
Ok thx ga het ook voor het eerst doen! Is het ook niet zeker of de levensduur korter wordt?
Anoniem: 134818
Mogelijk, maar ga jij het verschil merken tussen 15 jaar of 10 jaar?Anoniem: 335933 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:32:
Ok thx ga het ook voor het eerst doen! Is het ook niet zeker of de levensduur korter wordt?
Ah dat is niks inderdaad ik las net ook dat de zes core uitkomen voor het am3 platform. is dat zo? en zal amd door blijven gaan op am3 voor een tijdje?
Sorry heren, maar dit topic gaat op slot. Voor het vervolg van alle vragen over het bouwen van je gamebak, kun je in het nieuwe topic terecht:
[BBG aanschaf] Game- en high-end Gamesysteem maart 2010
[BBG aanschaf] Game- en high-end Gamesysteem maart 2010
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hier stond een TW
Hier stond een TW