HD5870 windows staat vast

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oude kaart hd4870x2 is dus kapot gegaan en heb hem rma opgestuurd. Ik kan niet wachten tot dat ik hem terug heb dus heb ik vandaag een 5870 gekocht. Maar heb nu het volgende probleem. De videokaart gemonteerd doe de pc aan. Moet ik tijd en datum opnieuw instellen. En alles in de bios staat weer op standaard. Ik dacht dat dit onthouden bleef door de batt. Dan is de pc eindelijk opgestart en loopt binnen 10 sec vast. De muiscursor wordt dan zo'n rond balletje alsof die aan het laden is. Kan niets meer doen. ctrl alt del en dan afmelden en aanmelden. Dan kan ik weer 10 sec wat doen en begint het weer. Als ik snel een toepassing open een spel of explorer dan werkt dit wel goed en kan ik mee door gaan. Maar als ik op het bureaublad kom kan ik niets meer. Heb de oude drivers van de videokaart verwijdert en nieuwe geinstalleerd. Gamen en 3dmark doen het perfect. Zodra ik ermee stop en in windows kom kan ik niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Lijkt mij niet, ik denk dat een herinstall van Windows wel zal helpen. :)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Verwijderd

Topicstarter
Nee heb totaal geen problemen met het gamen of met 3dmark. Maar windows bevriest als het ware. Net alsof die aan het laden is. Gebruik windows 7 64bit. Dan maar herinstall doen.

Verwijderd

Topicstarter
Windows 7 maar opnieuw geinstalleerd. Werkt nu perfect. Heb ook bericht gehad van de rma. De videokaart is defect bevonden (4870x2). Krijg de vervangende videokaart thuis gestuurd. Maar wat is nu de vervangende videokaart? De zelfde?

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:39:
Windows 7 maar opnieuw geinstalleerd. Werkt nu perfect. Heb ook bericht gehad van de rma. De videokaart is defect bevonden (4870x2). Krijg de vervangende videokaart thuis gestuurd. Maar wat is nu de vervangende videokaart? De zelfde?
Hoe moet iemand hier dat nou weten? Beter bel je / mail je / telepathieer je even met de mensen die de RMA voor je afhandelen, neem aan dat zij dat wel weten :+

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook gedaan. Maar denk vertel het ff :) nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wat is dan die vervangende?
Pagina: 1