Behuizing met slot

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al enige tijd op zoek naar een behuizing die ook fysiek op slot kan.
Een kennis van mij heeft ook zo'n behuizing waarbij er voor het frontpaneel nog een klep zit.

Hierop is een slot bevestigd waardoor de computer helemaal kan worden afgesloten.
Op deze manier kan je bijvoorbeeld niet meer bij de aan/uit knop.
Ideaal, zo lijkt me, vooral omdat ik zo voor m'n gamende kinderen de computer helemaal kan afsluiten. Wachtwoorden weten ze namelijk meestal wel te kraken.

Weten jullie misschien een behuizing die zo'n afsluitbaar voorklepje heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:31:
Een kennis van mij heeft ook zo'n behuizing waarbij er voor het frontpaneel nog een klep zit.

Hierop is een slot bevestigd waardoor de computer helemaal kan worden afgesloten.
Ideaal, zo lijkt me, vooral omdat ik zo voor m'n gamende kinderen de computer helemaal kan afsluiten. Wachtwoorden weten ze namelijk meestal wel te kraken.

dus omdat je geen goed wachtwoord kan verzinnen heb je fysieke beveiliging nodig.... yeah right. :? 8)7

ik kom sloten op kasten tegenwoordig niet meer tegen, de meest kasten van vroeger hadden het wel (zat meestal naast de turbo knop :P)

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3104/2446374749_f5044a2333.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2009 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 23:43

Bob

Een Antec kast die ik 4 of 5 jaar geleden heb gekocht had het alleszins. Kijk eens op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:33:ik kom sloten op kasten tegenwoordig niet meer tegen, de meest kasten van vroeger hadden het wel (zat meestal naast de turbo knop :P)

[afbeelding]
Ehm... kom eens onder die steen vandaan :?

Antec / Chieftec kasten hebben dit nog steeds gehad zo'n 5 jaar terug. Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar kijk anders eens 2dehands of je eraan kan komen ??

/EDIT : Zoiets :)

[ Voor 7% gewijzigd door nero355 op 30-12-2009 12:40 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:48
Waarom niet een knap wachtwoord verzinnen, want je kinderen kraken niet maar raden. Of weten ze bijvoorbeeld hoe de SAM database benaderd moet worden om een Windows wachtwoord te achterhalen. :+

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camelrulez
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:21
Hiero een Antec 182 met slotje. De aan/uit knop zit achter het klepje waardoor je het aanzetten zou kunnen voorkomen. Bedenk echter wel dat een plastic klepje gemakkelijk door elke imbeciel kan worden open gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

goed genoeg ?

http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MTgyNA==

maal als je kinderen zo slim zijn een wachtwoord te kraken zal je ook het zijpaneel op slot moeten doen, een schroevendraaier is al genoeg om een PC aan te zetten ;)

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 18:04
SilentMaxx ST-11 Pro heeft het ook. Is voorzien van twéé powerknoppen, je kunt kiezen welke je aansluit, het exemplaar achter het deurtje, of het exemplaar wat op het deurtje verstopt zit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:33:
[...]

dus omdat je geen goed wachtwoord kan verzinnen heb je fysieke beveiliging nodig.... yeah right. :? 8)7

ik kom sloten op kasten tegenwoordig niet meer tegen, de meest kasten van vroeger hadden het wel (zat meestal naast de turbo knop :P)

[afbeelding]
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen, zo'n slotschakelaar in serie met je normale powerknop. Dan kun je de PC alleen aanzetten als het slot is ingeschakeld.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Ik neem toch aan dat jij als vader je kinderen gewoon kunt verbieden aan die pc te zitten?

Wat je nu doet is het probleem uit de weg gaan ipv een oplossing te zoeken ;)

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 16:46

heuveltje

KoelkastFilosoof

Heb ik altijd hetzelfde probleem mee als die 19 inch racks met zo'sjiek slotplaatje voor de knoppen.
Super veilig, niemand kan het ding uitzetten !!!!!1111ONEONEONE

Maar op de stroomstekker die erachter in zit, of de verdeelblok erboven met zo'n mooi rood lichtgevend knopje zijn dan weer wel gewoon door iedereen bereikbaar :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Antec sonata 3 heeft ze ook, 2 stuks.
1 Aan de voorkant voor de aan en uit knop en 1 aan de zijkant om te voorkomen dat je ram word gestolen :P

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 00:08
Antec Sonata I, II & III zijn ook allemaal voorzien van een slot op zijkant alsmede op het deurtje op de voorkant ( t.b.v. opticals en power/reset switch)
D'oh, zwaait naar StEelD :P

[ Voor 8% gewijzigd door Puch-Maxi op 31-12-2009 16:34 ]

My favorite programming language is solder.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:31:

Het ligt een beetje aan je keuze wachtwoorden, maar als je in de bios een wachtwoord instelt, en een slotje doet op de zijkant van de behuizing kan niemand meer op de pc zonder óf het wachtwoord te weten, of de bios te resetten (en daarmee de behuizing te slopen). De meeste behuizingen hebben wel zo'n gleufje buiten steken waar je een hangslotje aan kunt hangen. Dan kunnen ze niet meer bij de bios chip en dus ook niet meer op de pc.

-_-

• bestaudio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-08-2024

bestaudio

Gnoeeeeeee

euh 19" server kast een idee?

Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?

Pagina: 1