Toon posts:

Extreamer + Tele 2

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sins kort een extreamer gekocht, na enige problemen alles aan het werk gekregen.
Internet radio, youtube doet het allemaal maar zodra ik films ga of wil bekijken komt er een conflict.
Nu heb ik gehoord dat dit door tele 2 komt, is dit waar?

Aansluitings info (indien toepasselijk): Internet kabel van router naar extreamer.

Besturings systeem: Vista

Enige Opmerking: Met een wireless antenne heb ik vertraagt beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ga er even vanuit dat je een Xtreamer gekocht hebt. Ook al ben je dan eigenlijk hier meer op zijn plek toch alvast een begin.
Wat voor conflict krijg je precies? Kun je je netwerk-shares niet vinden of wordt het materiaal niet (of niet goed) afgespeeld?
Dat je met je wireless antenne geen vloeiend beeld krijgt kan, wireless is wat dat betreft toch altijd wat onzekerder dan een kabel (en de wireless antenne van de Xtreamer is ook niet de allerbeste).

Iets meer info zou welkom zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
IceStorm schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:44:
Ik ga er even vanuit dat je een Xtreamer gekocht hebt. Ook al ben je dan eigenlijk hier meer op zijn plek toch alvast een begin.
Wat voor conflict krijg je precies? Kun je je netwerk-shares niet vinden of wordt het materiaal niet (of niet goed) afgespeeld?
Dat je met je wireless antenne geen vloeiend beeld krijgt kan, wireless is wat dat betreft toch altijd wat onzekerder dan een kabel (en de wireless antenne van de Xtreamer is ook niet de allerbeste).

Iets meer info zou welkom zijn :P
Daar is hij (en ik trouwens ook) niet welkom omdat het geen topic voor problemen is. Wat wel raar is overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik weet wat er scheelt. De router van Tele2 (davolink 2020 toevallig?) ondersteunt EN geen UPnP EN geen DLNA, beide noodzakelijk om streamen zonder zorgen te kunnen garanderen. Bij mij werkt het streamen naar de xbox360 'nu eens dan wel' en ik heb inmiddels contact gehad met Tele2. Ze zijn niet van plan de modem/router om te ruilen terwijl het ding technologisch zo zwaar achterhaald is. Mijn 6 jaar oude sitecom (budgetmerk nota bene) router ondersteunt zelfs UPnP....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fred46
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-04 14:54
Hoe bekijk jij de films.
Via internet of van je pc.
Als je het opgelost heb,laten me even weten hoe je het gedaan heb.
Want ik heb ook tele2.
Ben van plan ook een Extreamer te kopen,en misschien het zelfde probleem te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 21:38
Van dit issue heb ik met een hdx geen last? Streamt altijd perfect (ook bezitten van die goede oude davolink :+)
Pagina: 1