freakjam, leuk he als het niet werkt
Ik zit nu ook met zoiets.....
xbmc heb ik zelf laten scrapen, dat gaat redelijk goed, ik denk dat zo'n 95% correct is gevonden. Maar bij een aantal niet dus, zo is er 1 film die
xbmc wel 30x in de lijst zet... Dit wil ik graag even aanpassen maar ik kan geen manier vinden om dit aan te passen.
xbmc heeft zelf geen externe editor zover ik begrijp. En om nu in
xbmc zelf te gaan lopen pielen is natuurlijk niet te doen.
Nu zit ik even met Media Companion en Ember te pielen maar die bakken er werkelijk niets van. Media Companion ziet geen enkele film bij m'n source en Ember ziet maar 5% van alle films. Ik snap er werkelijk niets van omdat
xbmc zelf wel alles netjes ziet en ook netjes kan scrapen.
Ook heb ik nog steeds wat moeite met het verschil tussen video en library. Als ik in
xbmc 'movies' aan klik en dan op een video-source 'set content' doe kan ik aangeven dat'ie gaat scrapen, die info komt dus lokaal (library) te staan en niet op de video-source zeg maar. Is deze info nu te bewerken met bv Ember? Want als ik het zover krijg dat bv Ember wel al m'n movies ziet en ik ga alles netjes scrapen en ordenen zeg maar. Ember zet dan deze info gewoon op de video-source zelf volgens mij en niet in de library. (Of kan je ook een library in laden ofzo?) Hoe combineer je dit nu met de library dan? Ik vind het allemaal maar verwarrend hoe dat is geregeld met
xbmc.