Voeding -> zijn er losse modulaire kabels te koop?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 17:04
Ik zit met het volgende grote probleem:

Onlangs heb ik een nieuwe pc samengesteld met o.a. een mobo, processor, geheugen en hardeschijf. Dit alles wil ik aansluiten op mijn Coolermaster Real Power M520 modulaire voeding, ware het niet dat ik de SATA kabel van de voeding naar de hardeschijf kwijt ben geraakt na een verhuizing! Hele huis op de kop gehad, maar conclusie is dat ik hem waarschijnlijk per ongeluk weggegooit heb... :X

Aangezien ik geen zin heb om een nieuwe voeding te gaan kopen enkel om het kabeltje heb ik eens rondgekeken of deze los verkrijgbaar zijn, maar geen resultaat. Google helpt me helemaal niets en een mailtje naar de Technical support van Cooler Master brengt me ook niks verder gezien zij tot 4 Januari dicht zitten ivm vakantie... ;(

Heeft iemand toevallig een idee of deze kabels uberhaubt te verkrijgen zijn, zijn ze universeel, of per merk verschillend?? Ik zit al meer dan een week zonder pc en om eerlijk te zijn wordt ik een beetje gek! }:O

Alvast bedankt!

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjDuivert
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-05 14:31
Ik zou er eentje vragen in de V&A. Er zijn zat mensen met die voeding, misschien willen ze er eentje opsturen.

Per merk zijn de aansluitingen vaak wel verschillend weet ik, maar je kunt ook Coolermaster mailen. Zij hebben vast wat liggen en anders kennen ze ook hun officiele resellers wel die ook wel eens reserve onderdelen hebben. (ik weet dat Lian-Li iig zo opereert).

Maar V&A is waarschijnlijk goedkoper en sneller

2600K - 4.6G|8GB 1333|P8P67 EVO|Club3D 4870 1G OC|2x 2493HM|DasKeyboard Ultimate|Logitech G5|Lian-Li PC-A71b + demping|Intel 510 120G|WD Black 1TB + Green 2TB|Be-Quiet P7-Pro 850W|Xonar D2x|Phonar Ethos R 100G EdMa|Music Hall DAC25.3 + A15.2|AKG K701

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

http://www.coolermaster.nl/shop/ <= Hier al gekeken ?? Veel Tweakers die er meuk hebben gekocht voor de Stacker kasten vroeger :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:21

Rmg

ik zou een molex naar sata kabeltje halen die er ff tijdelijk tussen hangen en dan de tech van coolermaster afwachten eventueel een molex splitter en dan een molex naar sata

[ Voor 19% gewijzigd door Rmg op 29-12-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 17:04
Een molex naar SATA stekker had ik nog niet eens aan gedacht, dat is wel een goede noodoplossing.. Morgen maar even langs Perfect Systems. V&A ga ik ook zeker proberen en anders die link van de Cooler Master shop.. Bedankt voor de reakties!

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Ik heb er nog wel één liggen voor je, maar in je profiel staan geen contactgegevens. Mail/DM me ff ;)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02 10:09
Je kan ze ook proberen te mailen!
Van Corsair kreeg ik gratis 2 sata voeding kabels (welke geloof ik hetzelfde zijn als die van coolermaster) opgestuurd vanuit Amerika. :D
Pagina: 1