Ik heb een probleem met mijn Powercolor Radeon 5850: in bepaalde spellen gaat het scherm als een gek flikkeren, en zitten de spellen vast.(zijn vervolgens wel af te sluiten met taakbeheer).
Dit gebeurt bijv met The Saboteur als ik het pauzeer en weer probeer terug te gaan naar het spel.Daar is wel mee te leven, gewoon niet pauzeren dus, maar met Fallout 3 heb ik een veel irritanter probleem.
Fallout 3 heeft altijd goed gewerkt, tot ik vandaag even uit het spel alt-tabte om Fraps aan te zetten. Toen ik terug ging en uit het pauze-menu ging flikkerde het scherm en zat FO3 vast. Ik heb FO3 al eerder zonder problemen met Fraps gespeeld.
Elke keer dat ik Fallout 3 nu opstart, met Fraps aan of uit, flikkert het scherm en zit het weer vast op het moment dat het laden klaar is.(soms kan ik nog een paar seconden spelen voordat het gebeurt)
Ik heb eerder al wel gehad dat fallout 3 crashte na het alt-tabben
Ik vermoed dat dit probleem komt door een probleem in de ATI driver met het wisselen van de idle naar load stand, maar ik heb geen idee hoe ik het kan oplossen. Ik heb dit al geprobeerd:
Catalyst driver updaten van 9.10 naar 9.11
Refresh rate opnieuw instellen
PC opnieuw starten
Fallout 3 instellingen resetten
Andere savegame laden
Dit zijn mijn specs:
Asus P7P55D
Core i7-860 2.8GHz
4GB DDR3-1600MHz
Powercolor Radeon 5850 1GB
Samsung Spinpoint F1 1TB
Windows 7 RC 64-bit
Enig idee hoe ik dit probleem op kan lossen?
Dit gebeurt bijv met The Saboteur als ik het pauzeer en weer probeer terug te gaan naar het spel.Daar is wel mee te leven, gewoon niet pauzeren dus, maar met Fallout 3 heb ik een veel irritanter probleem.
Fallout 3 heeft altijd goed gewerkt, tot ik vandaag even uit het spel alt-tabte om Fraps aan te zetten. Toen ik terug ging en uit het pauze-menu ging flikkerde het scherm en zat FO3 vast. Ik heb FO3 al eerder zonder problemen met Fraps gespeeld.
Elke keer dat ik Fallout 3 nu opstart, met Fraps aan of uit, flikkert het scherm en zit het weer vast op het moment dat het laden klaar is.(soms kan ik nog een paar seconden spelen voordat het gebeurt)
Ik heb eerder al wel gehad dat fallout 3 crashte na het alt-tabben
Ik vermoed dat dit probleem komt door een probleem in de ATI driver met het wisselen van de idle naar load stand, maar ik heb geen idee hoe ik het kan oplossen. Ik heb dit al geprobeerd:
Catalyst driver updaten van 9.10 naar 9.11
Refresh rate opnieuw instellen
PC opnieuw starten
Fallout 3 instellingen resetten
Andere savegame laden
Dit zijn mijn specs:
Asus P7P55D
Core i7-860 2.8GHz
4GB DDR3-1600MHz
Powercolor Radeon 5850 1GB
Samsung Spinpoint F1 1TB
Windows 7 RC 64-bit
Enig idee hoe ik dit probleem op kan lossen?