Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TFT] Tijdens TV kijken niet volledige breedte

Pagina: 1
Acties:

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-11 14:03

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Topicstarter
Sinds kort heb ik een nieuwe 24" TFT voor mijn computer. Tevens is deze full HD. Onder Windows (Windows 7 Professional) krijg ik alles netjes fullscreen, met games ook. Alleen tijdens het kijken van Tv (Via WinTV of Windows Media Center) krijg ik alsnog zowel links/rechts als boven/onder balken. Nu is het wel zo dat ik nog geen HDTV abbonement heb, maar ik dacht dat er dan wel iets in de trant van upscaling zou plaatsvinden. Zowel WinTV als Windows Media Center zijn ingesteld op 16:9. Met wat zoeken had ik dit en dit al gevonden, maar het beantwoord helaas mijn vraag niet aangezien het met alles goed gaat alleen met een applicatie als WinTv e.d. niet. De vraag is dus of en hoe het dan mogelijk is om iig die balken aan de zijkant opgevuld te krijgen. Ik heb het idee dat ik een software instelling over het hoofd zie, maar weet helaas niet welke. Met mijn vorige scherm, ook een TFT, 19", 1280 * 1024. Heeft het altijd gedaan wat het moest doen, maar nu met mijn nieuwe scherm op 1920 * 1080 krijg ik deze balken.

[ Voor 12% gewijzigd door GiantLeap op 28-12-2009 20:33 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+