Toon posts:

Zoektocht naar een witte laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin wil een laptop. Haar eisen:

Gewoon een goede laptop. Niet te duur. Maar hij moet wel wit zijn. Wat is dan niet te duur vroeg ik haar. Max 650 euro zei ze.

Ok, makkelijk. De Sony van de best buy guide van december kan vast wel in het wit worden geleverd. Helaas alleen silver. Nou dan gaan we gewoon naar Dell. Daar kan je zelf de kleuren bepalen. Helaas, bij Dell alleen de achtekant van het scherm krijg een kleurtje.

Mijn vriendin wil dus een laptop die eigenlijk helemaal wit is. Ze maakte zelf de vergelijking met een Applie Macbook, maar ze wil wel gewoon Microsoft er op.

Wie heeft er tips?

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-12 16:49
2e hand macbook met windows 7 erop?

Freelance Drupal Developer

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-12 20:56
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 18:03:
Mijn vriendin wil een laptop. Haar eisen:

Gewoon een goede laptop. Niet te duur. Maar hij moet wel wit zijn. Wat is dan niet te duur vroeg ik haar. Max 650 euro zei ze.

Ok, makkelijk. De Sony van de best buy guide van december kan vast wel in het wit worden geleverd. Helaas alleen silver. Nou dan gaan we gewoon naar Dell. Daar kan je zelf de kleuren bepalen. Helaas, bij Dell alleen de achtekant van het scherm krijg een kleurtje.

Mijn vriendin wil dus een laptop die eigenlijk helemaal wit is. Ze maakte zelf de vergelijking met een Applie Macbook, maar ze wil wel gewoon Microsoft er op.

Wie heeft er tips?
Vrouwen...
Keuze 1
Keuze 2

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-11 02:13
fujitsu siemens???? almilo pi 3540 veel wit in die heeft me pa de prijs zou nu wel wat gezakt zijn weet niet hoe veel die nu kost hoop dat je er wat aan heb aan deze info

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica