Wake on wireless lan

Pagina: 1
Acties:

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:22

Audione0

Strijdt der titanen

Topicstarter
Allen,

Ik probeer sinds ik een FTP servertje heb aangemaakt op mn PC de functie "Wake on wireless lan" aan te maken.
Het lukt me alleen niet om de pc op afstand aan te zetten.

Hardware:

MSI p45 Neo2-fr
Asus PCI-G31 (wireless LAn kaartje)
Win7 X64

Ik kan in het bios niet veel vinden. Of ik kijk eroverheen, of de functie zit er gewoon niet op.
En werkt het eigenlijk wel met wireless?

Suggesties?

Groetjes!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Voor zover ik weet werkt de meeste hardware er niet mee. Enigszins logisch, daar een Wifi kaart dan een wifi verbinding moet hebben om het systeem wakker te maken, en op een normaal LAN kaartje spanning kan staan en t kaartje in verbinding staat met het netwerk. Ga er maar vanuit dat het niet kan.

Geen mogelijkheid tot bekabeling? Voor een server(tje) sowieso geen overbodige luxe.

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-03 16:05
Hier is reeds eerder een topic over geweest, er is verder wel een ander alternatief mogelijk. Wake on Wifi

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:22

Audione0

Strijdt der titanen

Topicstarter
Exorcist schreef op zondag 27 december 2009 @ 22:30:
Voor zover ik weet werkt de meeste hardware er niet mee. Enigszins logisch, daar een Wifi kaart dan een wifi verbinding moet hebben om het systeem wakker te maken, en op een normaal LAN kaartje spanning kan staan en t kaartje in verbinding staat met het netwerk. Ga er maar vanuit dat het niet kan.

Geen mogelijkheid tot bekabeling? Voor een server(tje) sowieso geen overbodige luxe.
Bedankt voor de reactie.
Nee er is geen mogelijkheid tot bekabeling.
Manuel schreef op zondag 27 december 2009 @ 23:00:
Hier is reeds eerder een topic over geweest, er is verder wel een ander alternatief mogelijk. Wake on Wifi
Ik ga eens kijken. Thnx.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt