Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[uTorrent] ALLE trackers offline, wel traffic bekende peers

Pagina: 1
Acties:

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Topicstarter
Over het algemeen kan ik prima uit de voeten met mijn netwerkproblemen, maar ik heb nu iets vreemds..

In uTorrent zijn ALLE trackers offline. Van elke torrent die ik toevoeg. Ik krijg ook niets binnen via DHT en magnet links werken ook niet. Zodoende kan ik niets kan ik meer downloaden.

De basics (poorten mappen firewall regels) zijn gecovered. Alle peers die nog in de cache staan daar download/upload ik gewoon prima van/naar. Het verbindingsicoontje is ook gewoon groen.

Vorige week was er nog niets aan de hand. Totdat ik snel Windows 7 Pro 64 opnieuw installeerde, met kerst naar mijn ouders ging, en via Remote Desktop de 'na-installatie' regelde. uTorrent werkt portable, de bestandjes van appData staan gewoon in de uTorrentmap dan gebeurt dat automatisch. Dus de zelfde instellingen en alles. Bij het starten leek alles dan ook prima want alle actieve torrents gingen gewoon verder.

Totdat ik nieuwe magnets/torrents wilde toevoegen. Die gingen nooit downloaden en ik zag dat alle trackers offline waren. Even schrok ik dat BREIN eindelijk succes had, maar dat zou nooit kunnen, ik was namelijk Debian en OpenOffice aan het downloaden en die staan op veel verschillende trackers.

Ik heb geen idee wat er mis is, maar mogelijk relevant is het volgende:

- Win7 fresh install
- Router gereset. (Ik heb uiteraard de juiste poorten opnieuw gemapt)

Wie heeft een idee waar ik het zoeken moet?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Verwijderd

Iets onzinnig irritants als bv. de Windows firewall ?

Ik heb die standaard uit staan, maar als ik in Ut de "create exception" aanvink zet ie em juist aan.
Op zich klopt dat dan weer, een exception, op "uit" is aan, maar het is niet het bedoelde effect

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2009 21:19 ]

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Topicstarter
Ik heb zojuist even gekeken voor de zekerheid, en het staat uit zowel voor local als public networks. Up- en downloadtraffic wordt ook niet tegengehouden, dat is het vreemde.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Topicstarter
Bizarre update:

Dat was via remote desktop. Ik ben nu eindelijk thuis, log local in, en alle trackers zijn weer online!

🇪🇺 Buy from EU (GoT)