Ik wil voor mijn kamer een nieuwe tv uitkiezen.
Allereerst mijn budget:
Ik wil een tv, maar ook een xbox360+toebehoren aanschaffen, vandaar dat de tv max +/- 400euro mag kosten.
De situatie op mijn kamer is als volgt:
----- r a a m ------
----- bed ------
-------- t v -----------
De tv staat op ongeveer +/- 2m van mijn bed af. Er komt wel veel licht naar binnen, maar dit kan eventueel met de luxaflex of gordijnen voorkomen worden
De TV maat die in mijn prijsklasse valt is dus 32'', ook is er voor dit bedrag een 37'' plasma te verkrijgen. Door de lichtval en de reflectie dan is dit misschien een onverstandige keuze?
Ik heb al een beetje rondgelezen op het internet en kom tot de volgende tv's:
Hd ready:
pricewatch: Philips 32PFL3404
pricewatch: Philips 32PFL5404H
Plasma
pricewatch: Panasonic Viera TX-P37C10E
Ietwat hoger maar wel full hd:
pricewatch: Philips 32PFL5604
De tv ga ik voornamelijk gebruiken voor gaming, en HD films kijken die ik via mijn laptop door stuur (HDMI out).
Heeft de ''full hd'' meerwaarde op een 32inch tv ivm de andere philips(HD ready)?
Of is de plasma nou wel een verstandigere keuze?
Graag jullie mening hierover.
Allereerst mijn budget:
Ik wil een tv, maar ook een xbox360+toebehoren aanschaffen, vandaar dat de tv max +/- 400euro mag kosten.
De situatie op mijn kamer is als volgt:
----- r a a m ------
----- bed ------
-------- t v -----------
De tv staat op ongeveer +/- 2m van mijn bed af. Er komt wel veel licht naar binnen, maar dit kan eventueel met de luxaflex of gordijnen voorkomen worden
De TV maat die in mijn prijsklasse valt is dus 32'', ook is er voor dit bedrag een 37'' plasma te verkrijgen. Door de lichtval en de reflectie dan is dit misschien een onverstandige keuze?
Ik heb al een beetje rondgelezen op het internet en kom tot de volgende tv's:
Hd ready:
pricewatch: Philips 32PFL3404
pricewatch: Philips 32PFL5404H
Plasma
pricewatch: Panasonic Viera TX-P37C10E
Ietwat hoger maar wel full hd:
pricewatch: Philips 32PFL5604
De tv ga ik voornamelijk gebruiken voor gaming, en HD films kijken die ik via mijn laptop door stuur (HDMI out).
Heeft de ''full hd'' meerwaarde op een 32inch tv ivm de andere philips(HD ready)?
Of is de plasma nou wel een verstandigere keuze?
Graag jullie mening hierover.
Cons:::BB4E