Dat kan dus niet, wat inderdaad erg vervelend is... Maar via een medewerker van Dell krijg je 5% korting (incl. BTW) wat volgens mij ongeveer gelijk staat aan de 7% korting (ex BTW) van shopkorting.nl en dan weet je het ook zeker. Probleempje is alleen dat epp korting via de meeste medewerkers niet erbij mag

.
Wat voor een muis raden jullie eigenlijk aan voor bij de M17x? Ik zat namelijk een beetje rond te kijken en ze lijken allemaal mindere punten te hebben, of zie ik iets over het hoofd? Hier een klein stukje van mijn onderzoek:
-Razer Mamba 4G, perfect alleen ook meteen verrekte duur (dus eigenlijk alleen een optie als al het andere afvalt).
-Corsair M60/90, kwalitatief goed alleen bekabeld en geen fijne palmgrip.
-Logitech, vind ik altijd een beetje kwalitatief minder en de G9(x) heeft ook al geen fijne palmgrip.
-R.A.T., is een geweldige muis alleen ook al geen fijne palmgrip (of wel?).
-CM Storm Sentinel Z3ro G, geweldige muis alleen een beetje erg onderhevig aan slijtage (en neem ik dus niet graag mee op reis, maar deze heb ik al wel voor mijn desktop).
Wat zouden jullie doen? Toch maar gewoon 100 euro voor een perfecte muis neer gooien of gaan voor een 'goedkopere' met een paar minpuntjes?
[
Voor 59% gewijzigd door
RoofTurkey op 30-06-2012 14:07
]