Dalijk komt er nog een Tweakers groepskorting
Hallo allemaal
Welke videokaart is voor de m17x de beste keuze?
Bedankt alvast!
Bedankt alvast!
HalloDVR123 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 22:23:
Hallo allemaal
Bedankt alvast!
Welke dingen heb je zelf al opgezocht?
Bedankt alvast!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hah, wie weet hou ik je wel hieraanSjoq schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:57:
[...]
Je kan altijd nog me Alienware M15X komen bezoeken hier in Amsterdam
Ligt er een beetje aan of m'n baas meewerkt voor m'n loonsverhoging. Ik heb ook nog een dure vakantie op de planning staan
Dure vakantie heb ik net gehad, net 2 weken terug uit Brazilie. Heb er een maand bij familie gezeten. Denk zo ruim 4000 euro te hebben uitgegeven lol!
Trouwens kijk net op de UPS site>
AMSTERDAM, NL 24/06/2010 5:55 WORDT AFGELEVERD
Vastgestelde afleveringsdatum: 24/06/2010 (Bijgewerkt)
Ben blij dat me laptop eerder is dan na het weekend.
Trouwens kijk net op de UPS site>
AMSTERDAM, NL 24/06/2010 5:55 WORDT AFGELEVERD
Vastgestelde afleveringsdatum: 24/06/2010 (Bijgewerkt)
Ben blij dat me laptop eerder is dan na het weekend.
Linux is zo cool dat ik het koud heb
Vandaag? 
Vergeet geen pics te posten
Vergeet geen pics te posten
Ik ga alleen zo de stad in..lol
Vriend van me is net terug uit Hong Kong, heeft een aantal transformers voor me meegenomen.
Rodimus Prime (Boss mode), Skywarp/Thunderwarp (Encore) en nog 1
Nah jah me ouders bellen me wel als de AW binnen is, kom dan snel naar huis om bij daglicht pics te maken.
Wie weet nog een goeie pichoster ervoor? flickr....of iets dergelijks hehehehe
[ Voor 21% gewijzigd door Sjoq op 24-06-2010 11:12 . Reden: AW is Coming! ]
Oftopic: Nice, ik heb een paar masterpiece modellenSjoq schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:10:
[...]
Vriend van me is net terug uit Hong Kong, heeft een aantal transformers voor me meegenomen.
Rodimus Prime (Boss mode), Skywarp/Thunderwarp (Encore) en nog 1
Ik wilde eerst voor de single 5870 gaan maar daar bleken de prestaties toch een beetje van tegen te vallen bij anderen.
En 4870 of 5870 crossfire zou een stuk beter moeten zijn , alleen kwam ik een aantal problemen tegen over dat crossfire rare flikkeringen gaf.
Dus vraag ik nu jullie mening van wat nou het beste is!
En 4870 of 5870 crossfire zou een stuk beter moeten zijn , alleen kwam ik een aantal problemen tegen over dat crossfire rare flikkeringen gaf.
Dus vraag ik nu jullie mening van wat nou het beste is!
Is crossfire 5870 of 4870 dan een grote vooruitgang of niet?
Of kan je altijd later nog een kaart erbij zetten in crossfire?
[ Voor 35% gewijzigd door DVR123 op 24-06-2010 16:56 ]
Wat ben je van plan te gaan spelen dan? Een crossfire 5870 is natuurlijk een vooruitgang vergeleken met een single 5870, maar dat begrijp je zelf ook welDVR123 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:55:
Is crossfire 5870 of 4870 dan een grote vooruitgang of niet?
Ligt dus ook een beetje aan je gebruik, en aan je budget
Over het bijzetten durf ik niet te zeggen, dat moet een andere tweaker voor je beantwoorden
mijn budget is zo'n 4300 euro, ik ga cod 6 mw2, nfs shift enzo ermee spelen en dat moet alemaal wel soepel lopen
CoD mw2 draait zelfs soepel op een nvidia GT330M (1080p, max settings, no AA). En gezien de 5870 grofweg dubbel zo snel is draait dat als een trein. Is ook niet bepaald een zware game tbh.
[ Voor 8% gewijzigd door blmp op 24-06-2010 17:35 . Reden: wa info ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
ik ga denk ik gewoon ga voor de 5870 crossfire en dan 4gb ram , kom ik uit op € 4.238,99, bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door DVR123 op 24-06-2010 17:40 ]
Phoe, dat is een leuk bedrag om wat mee samen te stellen.
Je moet het zelf weten hoor, maar als het mijn hard verdiende geld zou zijn had ik dus mooi die single GPU genomen aangezien die genoeg is voor jouw wensenDVR123 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:40:
ik ga denk ik gewoon ga voor de 5870 crossfire en dan 4gb ram , kom ik uit op € 4.238,99, bedankt!
Maar goed, niet mijn geld en ik heb verder niets over je te zeggen
Ik ben 14 en ben software ontwikkelaar, heb net een project klaar en wil gelijk een hele goede notebook, dus om het geld gaat het niet echt!
[ Voor 6% gewijzigd door DVR123 op 24-06-2010 21:33 ]
Oké, dan kan het ja
idd, goed hoor!
ik heb er zelf moeite mee om mijn hard verdiende geld uit te geven
ik heb er zelf moeite mee om mijn hard verdiende geld uit te geven
Joepie, m'n m11x is verzonden, de leverdatum staat nu op 29-6!
Even een vraagje aan de m11x bezitters: wat voor sleeves/tassen hebben jullie erbij? Welke maat e.d.
Even een vraagje aan de m11x bezitters: wat voor sleeves/tassen hebben jullie erbij? Welke maat e.d.
Gefeliciteerd, we horen het wel wanneer je hem hebt ontvangen
ik weet toevallig dat elders in dit topic 2 mooie alienware tassen staan (iig, met zo'n leuk alien hoofdje) als ik die post voor je kan vinden post ik het hier
ik weet toevallig dat elders in dit topic 2 mooie alienware tassen staan (iig, met zo'n leuk alien hoofdje) als ik die post voor je kan vinden post ik het hier
Die heb ik ook al gezien in een online winkel met world wide delivery maar ik weet niet hoe verstandig het is om buiten te koop te lopen (rijden in mijn rolstoeltje) met Alienware. De buurt waar mijn hogeschool staat is ook niet de beste en ik moet er wel eens buiten op de taxi wachten met m'n laptop op schoot (kan hem niet in een echte rugzak of zo iets stoppen).
Verwijderd
Ik zou mij toch een anonieme tas kopen. Als je hem hebt steek hem in een rugzak en ga eens een pc-winkel binnen. Kan je echt wel eens passen denk ik.
Ga ook eens rondkijken voor een tas voor men m15x en zal ook een anonieme zijn.
Ga ook eens rondkijken voor een tas voor men m15x en zal ook een anonieme zijn.
Oké ik snap je... dan zou je inderdaad juist een merkloze sleeve moeten hebben. Of iets wat helemaal niet opvalt; in een sleeve en vervolgens in je rugtas o.i.d.
Edit: shadowblandy was me voor
Edit: shadowblandy was me voor
[ Voor 10% gewijzigd door The Inquisitor op 25-06-2010 13:24 ]
Verwijderd
heb een vraagje over die sleeves je kan ze ook in england bestellen daar kost het ieyts minder of in amerika maar ook nog altijd 50 pond dus 60 euro voor een sleeve v ind dit nogal veel eigenlijk. heeft die iemand anders al in belgie of nederland kunnen bestellen??
mijn m11x valt bijna uit elkaar!!!
De scharnieren aan de achterzijde splitsen open bij de naden bij het open- en dichtklappen, waardoor het beeldscherm erg onstabiel is.. lijkt zelfs dat hij bij elkaar gehouden wordt door de bedrading binnen. Hij gaat dus zo snel mogelijk terug naar Dell >.<
De scharnieren aan de achterzijde splitsen open bij de naden bij het open- en dichtklappen, waardoor het beeldscherm erg onstabiel is.. lijkt zelfs dat hij bij elkaar gehouden wordt door de bedrading binnen. Hij gaat dus zo snel mogelijk terug naar Dell >.<
Hoelang heb je hem al dan? Hoewel, dat mag sowieso niet gebeuren, ondanks de leeftijd
Voor dit soort praktijken neem je garantie. Productiefout zit in een klein hoekje.
Gaude et aude
Hallo,
Heeft iemand al een Alienware M11X in bezit, die de configuratie zoals ze bij gamekings hebben?
Want ik ben ERG geintresseerd in die kleine laptop, alleen weet ik niet wat ik ervan moet verwachten met gamen als er deze specs inzitten:
Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands
Intel® Core™ i7 640UM (4M Cache, 1.20 GHz)
4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM
500 GB (7.200 rpm) harde schijf met Free Fall-sensor
1GB GDDR3 NVIDIA® GeForce® GT 335M
11.6-inch WideHD 1366x768 (720p) LCD
Het formaat maakt mij niet uit ik sluit hem toch aan op een extern beeldscherm, maar mijn vraag is hoe draaien spellen hier nou op, Ik zal voornamelijk Empire: total war/Napolen: total war erop spelen!
Thanks
Heeft iemand al een Alienware M11X in bezit, die de configuratie zoals ze bij gamekings hebben?
Want ik ben ERG geintresseerd in die kleine laptop, alleen weet ik niet wat ik ervan moet verwachten met gamen als er deze specs inzitten:
Het formaat maakt mij niet uit ik sluit hem toch aan op een extern beeldscherm, maar mijn vraag is hoe draaien spellen hier nou op, Ik zal voornamelijk Empire: total war/Napolen: total war erop spelen!
Thanks
Ik heb hem pas 3 maanden, dus nog volop garantie. Kga maandag gelijk bellen. Iemand ervaring met Dell producten retourneren voor reparatie? Moet je zelf opsturen en betalen of komt dat op hun rekening, hoelang duurt het, etc.The Inquisitor schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 18:57:
Hoelang heb je hem al dan? Hoewel, dat mag sowieso niet gebeuren, ondanks de leeftijd
Ik heb hem besteld, maar dan met i5. Had gelezen dat de prestaties nauwelijks iets scheelt vergeleken met de i7Jay-7AC schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 19:24:
Hallo,
Thanks
[ Voor 52% gewijzigd door Tjukkie op 26-06-2010 19:42 ]
Ik heb hier ook last van, maar op forum.notebookreview.com wordt verteld dat het normaal is en niet ernstig is. Toch vind ik het ook raar.Tjukkie schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 19:41:
[...]
Ik heb hem pas 3 maanden, dus nog volop garantie. Kga maandag gelijk bellen. Iemand ervaring met Dell producten retourneren voor reparatie? Moet je zelf opsturen en betalen of komt dat op hun rekening, hoelang duurt het, etc.
[...]
Ik heb hem besteld, maar dan met i5. Had gelezen dat de prestaties nauwelijks iets scheelt vergeleken met de i7
Maarja als i7 erin zit, is dat alleen maar mooi meegenomen.:P toch? maarja, ik wil weten hoe je erop kan gamen, dan kan ik hem nog snel voor 1 Juni bestellen met korting.
Verwijderd
@jay. Op forum.notebookreview.com staat een gans topic over m11x. Mss staat daar iets. Ik heb het nog niet kunnen doornemen. Via google m11x i7 en dan vind je het wel.
wat ik heb begrepen is dat je bij spellen zoals Crisis geen verschil merkt, omdat de GPU de prestatie beperkt, maar wanneer bij games zoals Left for Dead,waarbij veel zombies worden gegenereerd, kan je een boost zien van 15FPS+
In de CPU benchmark lijst staat die i7 een stukje hoger dan de Intel C2D die de meeste hier hebbenJay-7AC schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 19:59:
Maarja als i7 erin zit, is dat alleen maar mooi meegenomen.:P toch? maarja, ik wil weten hoe je erop kan gamen, dan kan ik hem nog snel voor 1 Juni bestellen met korting.
125* Intel Core i7 640UM Arrandale
187* Intel Core 2 Duo SU7300 Penryn
bron: http://www.notebookcheck....=&sort=sorting&type=specs
Die spellen die jij noemt zal je wel op kunnen spelen, waarschijnlijk niet op high.
Deze gast doet het ook: http://www.youtube.com/watch?v=rxZ6T4aiAZM
En trouwens, 1 Juni ga je al niet meer redden hoor
Ze kwamen toch de volgende dag langs? of iig, een monteur komt langs om er iets mee te doen. En dan word het in principe ter plekke gemaakt, als dat mogelijk is.Tjukkie schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 19:41:
Ik heb hem pas 3 maanden, dus nog volop garantie. Kga maandag gelijk bellen. Iemand ervaring met Dell producten retourneren voor reparatie? Moet je zelf opsturen en betalen of komt dat op hun rekening, hoelang duurt het, etc.
Dat is wat ik ervan begreep... correct me if i'm wrong
[ Voor 2% gewijzigd door The Inquisitor op 26-06-2010 21:56 . Reden: faal fout gemaakt ]
is dat het geval wanneer je zo'n speciaal pakket erbij hebt gekozen? Ik heb alleen die 1 jaar standaard garantieThe Inquisitor schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 21:54:
[...]
Ze kwamen toch de volgende dag langs? of iig, een monteur komt langs om er iets mee te doen. En dan word het in principe ter plekke gemaakt, als dat mogelijk is.
Dat is wat ik ervan begreep... correct me if i'm wrong
Verwijderd
is dat het geval wanneer je zo'n speciaal pakket erbij hebt gekozen? Ik heb alleen die 1 jaar standaard garantie
[/quote]
K weet niet wat de collect en return juist in elkaar zit maar ik veronderstel dat ze hem komem halen en terug brengen. Mijn eerste dell laptop had een probleem met het scherm. Had toen ook 1 jaar collect en return. Ben hem toen 1 week kwijt geweest. (dit was 5 jaar geleden)
Heb nog een vraagje voor de alienware-gebruikers. Heb de mijne nu een paar dagen. Gezien mijn sport klimmem is gebruik ik een zalfje voor de snellere genezing van het vel van mijn vingers. Ik stel nu vast dat de behuizing van mijn m15x gevoelig is voor vette vingerkes
Waarmee kuisen jullie de behuizing? Vooral het toetsenbord en de buitenkant.
[/quote]
K weet niet wat de collect en return juist in elkaar zit maar ik veronderstel dat ze hem komem halen en terug brengen. Mijn eerste dell laptop had een probleem met het scherm. Had toen ook 1 jaar collect en return. Ben hem toen 1 week kwijt geweest. (dit was 5 jaar geleden)
Heb nog een vraagje voor de alienware-gebruikers. Heb de mijne nu een paar dagen. Gezien mijn sport klimmem is gebruik ik een zalfje voor de snellere genezing van het vel van mijn vingers. Ik stel nu vast dat de behuizing van mijn m15x gevoelig is voor vette vingerkes
Waarmee kuisen jullie de behuizing? Vooral het toetsenbord en de buitenkant.
Dat is garantie verlenging, in het eerste jaar zit het ook al. iig, zo zie ik dat op de garantie typen:Tjukkie schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 22:20:
[...]
is dat het geval wanneer je zo'n speciaal pakket erbij hebt gekozen? Ik heb alleen die 1 jaar standaard garantie

[ Voor 29% gewijzigd door The Inquisitor op 27-06-2010 10:57 ]
He The Inquisiter, waar haal je vandaan dan deze M11x het spel wel draait maar niet op high, want kijk nu ook voor een sony met i5 en een Nv GT 330M en die draait wel alles op high! Dus waarom zou deze dat niet doen dan? Of heb ik te hoge verwachtingen van deze M11x , speelt eventueel iemand empire total war, en die mij kan vertellen hoe je hem draait?
Verwijderd
Ja maar is dit geen recente promo? Of is dit altijd zo bij een alienware? Want als je bij bijvoorbeeld een studio gaat kijken staat bij 1 jaar garantie een streepje bij reparatie bij u thuis en reparaties gebeurt binnen 10 dagenThe Inquisitor schreef op zondag 27 juni 2010 @ 10:56:
[...]
Dat is garantie verlenging, in het eerste jaar zit het ook al. iig, zo zie ik dat op de garantie typen:
[afbeelding]
Humm...misschien heb je gelijk ja... sorryVerwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 11:17:
[...]
Ja maar is dit geen recente promo? Of is dit altijd zo bij een alienware? Want als je bij bijvoorbeeld een studio gaat kijken staat bij 1 jaar garantie een streepje bij reparatie bij u thuis en reparaties gebeurt binnen 10 dagen
deze krijg je dan

Had het ergens op een notebook forum gelezen... de CPU kon dacht ik de bottleneck worden bij grote battles maar aangezien jij de i7 versie neemt zul je daar waarschijnlijk geen last van krijgen. iig, dat is wat ik gelezen heb, kan zo even niet de bron vinden...Jay-7AC schreef op zondag 27 juni 2010 @ 10:59:
He The Inquisiter, waar haal je vandaan dan deze M11x het spel wel draait maar niet op high, want kijk nu ook voor een sony met i5 en een Nv GT 330M en die draait wel alles op high! Dus waarom zou deze dat niet doen dan? Of heb ik te hoge verwachtingen van deze M11x , speelt eventueel iemand empire total war, en die mij kan vertellen hoe je hem draait?
ik had op notebookreview gelezen dat hij goed draait op medium settings en op een ander forum weer dat hij op max draait. Hij had weliswaar maar een kleine battle gespeeld.Jay-7AC schreef op zondag 27 juni 2010 @ 10:59:
Maak je wel onderscheid tussen de normale i5 en de i5UM (die in de m11x zit)
[ Voor 8% gewijzigd door Tjukkie op 27-06-2010 11:29 ]
Duurder, groter, minder lange batterijduur, en de GT 330M is slechter dan de GT 335M, Empire en Napoleon total war zijn 1 van de weinige spellen die een goede CPU ipv GPU nodig hebben.Jay-7AC schreef op zondag 27 juni 2010 @ 10:59:
Hohoho:P wat je nu zegt gaat me iets te snel? Wat bedoel je daarmee, dat ik beter voor de alienware kan gaan, omdat die hem beter zal draaien of de Sony? De sony heeft trouwens een I5-520M!Thomasthomas schreef op zondag 27 juni 2010 @ 11:30:
[...]
Duurder, groter, minder lange batterijduur, en de GT 330M is slechter dan de GT 335M, Empire en Napoleon total war zijn 1 van de weinige spellen die een goede CPU ipv GPU nodig hebben.
De M11x wint het op de eerste punten van de Sony, alleen de (energiezuinige) processor in de M11x vormt de bottleneck voor Napoleon omdat deze meer gebruik maakt van de CPU, en dat is het "zwakste" punt van de M11x.Jay-7AC schreef op zondag 27 juni 2010 @ 11:37:
[...]
Hohoho:P wat je nu zegt gaat me iets te snel? Wat bedoel je daarmee, dat ik beter voor de alienware kan gaan, omdat die hem beter zal draaien of de Sony? De sony heeft trouwens een I5-520M!
oke, maar stel dat ik een duurde versie van de Sony neem, de VPCF12S1E, waar een intel core I7 720QM inzit. draait de M11x hem op papier dan nog steeds beter, want dan kan je veronderstellen dat, de processor ongeveer hetzelfde is, alleen de grafische kaart is iets minder namelijk de Nv GT330M.
P.S. Bedankt voor de hulp zover, aan jullie antwoorden heb ik veel:D
P.S.S.
The Inquisitor, ik keek net even op de link die jij mij doorstuurde van Notebookcheck benckmark list, moet ik ervan uitgaan hoe hoger de processor hoe beter? omdat de processor van de sony die hierboven beschreven staat, aanzienlijk hoger staat dan die van de Alienware M11x?
P.S.S.
The Inquisitor, ik keek net even op de link die jij mij doorstuurde van Notebookcheck benckmark list, moet ik ervan uitgaan hoe hoger de processor hoe beter? omdat de processor van de sony die hierboven beschreven staat, aanzienlijk hoger staat dan die van de Alienware M11x?
[ Voor 28% gewijzigd door Jay-7AC op 27-06-2010 12:01 ]
Ik heb trouwens de Napoleon Total War demo ongeveer 1 en een halve maand geleden gedownload, deed het eigenlijk prima op high, ongeveer 25fps dus speelbaar, op medium haalt ie makkelijk 30+ fps dus dat is helemaal mooi. (dit alles op een Core 2 Duo SU7300)Jay-7AC schreef op zondag 27 juni 2010 @ 11:55:
oke, maar stel dat ik een duurde versie van de Sony neem, de VPCF12S1E, waar een intel core I7 720QM inzit. draait de M11x hem op papier dan nog steeds beter, want dan kan je veronderstellen dat, de processor ongeveer hetzelfde is, alleen de grafische kaart is iets minder namelijk de Nv GT330M.
P.S.S.
E:De processor van de Sony is een stuk beter, maar verbruikt veel meer stroom, je kan hem dus niet lang draadloos gebruiken. De processor uit de M11x is namelijk een ULV(low voltage CPU) en die uit de Sony niet.
De GPU van de M11x is beter dan die uit de Sony, ondanks dat de naam bijna hetzelfde is zit er toch een aanzienlijk verschil in(en aangezien de meeste games een snelle GPU nodig hebben is dat dus beter dan een snelle CPU).
De M11x haalt makkelijk 3 uur gamen op de batterij, de Sony waarschijnlijk max 1.5 uur.
[ Voor 22% gewijzigd door Thomas op 27-06-2010 13:09 ]
de duur van de batterij maakt me niet zoveel uit, ik ga hem toch niet gebruiken als portable gaming PC, maar wat denken jullie dat beter is? of waar zouden jullie voor gaan?
VS
Intel® Core™ i7 720QM 1.6 GHz
1GB GDDR3 NVIDIA® GeForce® GT 330M
Met in achtneming dat er alleen maar, Napoleon/Empire: Total War op word gespeeld, en natuurlijk de nieuwe die eraan komt:P
VS
Intel® Core™ i7 720QM 1.6 GHz
1GB GDDR3 NVIDIA® GeForce® GT 330M
Met in achtneming dat er alleen maar, Napoleon/Empire: Total War op word gespeeld, en natuurlijk de nieuwe die eraan komt:P
http://configure2.euro.de...0W1X04&rbc=N00W1X04&s=dhs
Via Gamekings leuke aanbieding. Sorry als hij al gepost was.
I don't hate you, I nothing you
Kwaliteit zou wel perfect zijn, al snap ik niet waarom mensen op een 11 inch schermpje willen gamen.
klopt, hoe hoger in de ranking (dus dichter naar de 1 toe) hoe sneller de processor is.Jay-7AC schreef op zondag 27 juni 2010 @ 11:55:
Zoals Thomas dat al uitlegde heeft dat te maken met de energiezuinige processor in de M11x en de 'normale' mobiele processor in de Sony.
Welke je moet kiezen? tsjah, jij haalt eigenlijk wel totaal verschillende apparaten aan
Idd al gepost, Ik vind het een mooie aanbiedingipazza schreef op zondag 27 juni 2010 @ 15:26:
http://configure2.euro.de...0W1X04&rbc=N00W1X04&s=dhs

@Tjukkie: je laptop wordt als je geluk hebt bij je thuis gerepareerd (indien mogelijk). Anders komt UPS je laptop ophalen en dan wordt die naar een reparatiecentrum gebracht en daar gerepareerd, dit duurt ongeveer 1 a 2 weken.
Je hebt zelf geen kosten aan de reparatie als het niet je eigen schuld is uitraard.
Je hebt zelf geen kosten aan de reparatie als het niet je eigen schuld is uitraard.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Als ik het goed begrijp reviewen ze binnenkort een grotere alienware, misschien dat daar ook een kortingsactie bij komt.The Inquisitor schreef op zondag 27 juni 2010 @ 16:59:
Idd al gepost, Ik vind het een mooie aanbiedingJammer dat ik de M11x te klein vind anders had ik h'm zeker besteld. Kunnen ze niet zo'n aanbieding regelen voor de M15x
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
sjirafje schreef op zondag 27 juni 2010 @ 18:35:
[...]
Als ik het goed begrijp reviewen ze binnenkort een grotere alienware, misschien dat daar ook een kortingsactie bij komt.
Dat zou echt super zijn
tsjah, Alienware blijft hoe je het ook wend of keert een merk voor liefhebbers, en dus duur.
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
cool, bedankt voor de info. Ik ga morgen bellen ervoor en kijken wat ze gaan doenkfaessen schreef op zondag 27 juni 2010 @ 17:31:
@Tjukkie: je laptop wordt als je geluk hebt bij je thuis gerepareerd (indien mogelijk). Anders komt UPS je laptop ophalen en dan wordt die naar een reparatiecentrum gebracht en daar gerepareerd, dit duurt ongeveer 1 a 2 weken.
Chill, hij is vandaag verzonden!
Gaude et aude
Windows flipt nu op m'n M11x, ik kan niet meer inloggen... Windows opnieuw installeren dan maar, nu is het wel irritant dat ik een externe DVD speler moet kopen:s.
@mensen die 11" te klein vinden: valt reuze mee als je hem emaal hebt.
Dat snap ik ook wel, ik heb dat extra geld er ook voor over voor die uitstraling en AlienFX. Alleen moet het niet té duur wordensjirafje schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:17:
tsjah, Alienware blijft hoe je het ook wend of keert een merk voor liefhebbers, en dus duur.
Verwijderd
heb ik ook al voor gehad. Als mijn laptop in slaapstand gaat en ik wil terug inloggen gaat dat ook niet meerThomasthomas schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:10:
Windows flipt nu op m'n M11x, ik kan niet meer inloggen... Windows opnieuw installeren dan maar, nu is het wel irritant dat ik een externe DVD speler moet kopen:s.
Is er iemand die de M15x High-res heeft besteld?
Verwijderd
Heeft iemand hier al gekeken naar een andere wifi kaart? Ik vind degene die er in zit erg traag en onder linux is het helemaal huilen met de pet op. Broadcom lijkt sowieso een probleem te zijn in combinatie met linux. Ik draai eigenlijk dual boot, maar door de poep drivers voor linux kan ik amper gebruik maken van m'n draadloos netwerk. Daarnaast lijkt mij meer dan ~100Mb/s ook wel fijn.
ROTTERDAM, NL 29/06/2010 5:48 IMPORTSCAN
29/06/2010 5:36 WORDT AFGELEVERD
29/06/2010 5:00 AANKOMSTSCAN
HERNE-BOERNIG, DE 29/06/2010 1:50 VERTREKSCAN
29/06/2010 1:23 AANKOMSTSCAN
FRANKFURT, DE 28/06/2010 22:16 VERTREKSCAN
28/06/2010 20:01 HERKOMSTSCAN
SHANGHAI, CN 25/06/2010 16:47 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
25/06/2010 16:36 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
DE 28/06/2010 2:41 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Het gaat zo te zien echt gebeuren vandaag
. Ik ga snel in de tuin op de uitkijk zitten!
29/06/2010 5:36 WORDT AFGELEVERD
29/06/2010 5:00 AANKOMSTSCAN
HERNE-BOERNIG, DE 29/06/2010 1:50 VERTREKSCAN
29/06/2010 1:23 AANKOMSTSCAN
FRANKFURT, DE 28/06/2010 22:16 VERTREKSCAN
28/06/2010 20:01 HERKOMSTSCAN
SHANGHAI, CN 25/06/2010 16:47 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
25/06/2010 16:36 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
DE 28/06/2010 2:41 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Het gaat zo te zien echt gebeuren vandaag
Hier is ze dan:
http://www.plaatjesupload.../06/29/1277799656-380.jpg
Dekseltje dicht
http://www.plaatjesupload.../06/29/1277799749-250.jpg
Dekseltje open
http://www.plaatjesupload...010/06/29/12777997850.jpg
Poseren met grote zus
Zal ook nog een foto in het donker maken zodat jullie haar mooie roze lampjes kunnen zien.
Dekseltje dicht
Dekseltje open
Poseren met grote zus
Zal ook nog een foto in het donker maken zodat jullie haar mooie roze lampjes kunnen zien.
[ Voor 28% gewijzigd door zoenvisje op 29-06-2010 13:13 ]
zoenvisje schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:09:
Hier is ze dan:
Dekseltje dicht
Dekseltje open
Poseren met grote zus
Gisteren Windows 7 opnieuw geinstalleerd (wat een ramp, ik ga gelijk backups maken van mijn drivers), weer een frisse laptop zonder junk
Ik hoop dat hij bevalt Zoenvisje, en in het donker is de mijne iig prachtig.
Ik ga zometeen even Operation Flashpoint testen
E: He shit! Er zit een broodkruimel tussen m'n toetsenbrd
Ik kan jullie trouwens wel mededelen dat na een tijdje de toetsen (bij mij vooral spatie, enter etc.) beginnen te slijten, waardoor het zwarte er zegmaar afgaat. Daaronder zit dan een wat meet glimmend laagje zwart, en wat mij vooral bezorgde was of de letters niet ook wegvaagden (dat de toetsen wit worden zegmaar, en in hun geheel lichtgeven), en god zei dank, dat gebeurt niet.
[ Voor 22% gewijzigd door Thomas op 29-06-2010 14:38 ]
Het toetsenbord van mijn zus haar Dell is helemaal versleten na 3 maanden gebruik, Dell heeft er dus vaker last van.
Tot nu toe draait me m15x wel lekker
Net even de ati driver van de videokaart geupdate, die Dell installeerd is een jaar oud.
Net even de ati driver van de videokaart geupdate, die Dell installeerd is een jaar oud.
Ik ben bezig met COD6 te installeren op m'n m11x en heb net Nod32 gedownload (30dagen), ben benieuwd of dat bevalt. Heb AVG op m'n Aurora en AVG krijgt het voor elkaar mijn Aurora sloom te maken dus die heb ik liever niet op mijn m11x.
Had daarnet beeldscherm op 10% gezet en kwam toen op een accuduur van 8,5 uur
Had daarnet beeldscherm op 10% gezet en kwam toen op een accuduur van 8,5 uur
COD6 wil nog niet helemaal vlekkeloos lopen, moet nog het een en ander beter instellen. Maar het is zeker wel te doen.
Mijn stroom adapter maakt een raar geluidje, lijkt wel of er een krekel in zit en hij kookt zowat. Lijkt me niet helemaal goed, morgen even met Dell bellen.
Mijn stroom adapter maakt een raar geluidje, lijkt wel of er een krekel in zit en hij kookt zowat. Lijkt me niet helemaal goed, morgen even met Dell bellen.
Operation Flashpoint: Dragon Rising doet het best goed op de M11x, op 1366x768 draait het op +- 30FPS (het gaat iig niet lager dan 24), met een SU7300 en 4GB RAM.
Microsoft Security Essentials doet het goed op de M11x, als is het niet het beste anti virus programma op de markt.
Zal trouwens zo ook wel even wat plaatjes posten van mijn m11x die al een aantal maanden oud is.
E: plaatjes:
gesloten: http://img19.imageshack.us/i/img5771m.jpg/
open: http://img412.imageshack.us/i/img5772o.jpg/
gesleten spatiebalk: http://img693.imageshack.us/i/img5776e.jpg/
in het donker: http://img62.imageshack.us/i/img5779m.jpg/
@ Zoenvisje, dat geluid hoort hij denk ik niet te maken en de mijne wordt niet warmer dan de notebook zelf.
E2: Overigens, ik heb mijn processor nog niet ge OC'd nadat ik Windows opnieuw heb geinstalleerd; de FPS van Flashpoint zal dus nog hoger liggen.
Microsoft Security Essentials doet het goed op de M11x, als is het niet het beste anti virus programma op de markt.
Zal trouwens zo ook wel even wat plaatjes posten van mijn m11x die al een aantal maanden oud is.
E: plaatjes:
gesloten: http://img19.imageshack.us/i/img5771m.jpg/
open: http://img412.imageshack.us/i/img5772o.jpg/
gesleten spatiebalk: http://img693.imageshack.us/i/img5776e.jpg/
in het donker: http://img62.imageshack.us/i/img5779m.jpg/
@ Zoenvisje, dat geluid hoort hij denk ik niet te maken en de mijne wordt niet warmer dan de notebook zelf.
E2: Overigens, ik heb mijn processor nog niet ge OC'd nadat ik Windows opnieuw heb geinstalleerd; de FPS van Flashpoint zal dus nog hoger liggen.
[ Voor 40% gewijzigd door Thomas op 29-06-2010 19:48 ]
Ik heb ook nog nooit een adapter gehad die zo deed en zo warm werd dus ik bel morgen even met Dell. Heb uitgebreide verzekering dus moet geen problemen opleveren.
Morgen ga ik ook naar de MediaMarkt om de nodige accessoires te kopen; muismatje, 1.5TB hardeschijf (voor in mijn pc zodat mijn draagbare schijf van 320gb vrijkomt voor de m11x), sleeve en ik twijfel nog over een muis. Eentje van Logitech of het wordt de Razer Orochi (niet bij MM dan helaas).
Morgen ga ik ook naar de MediaMarkt om de nodige accessoires te kopen; muismatje, 1.5TB hardeschijf (voor in mijn pc zodat mijn draagbare schijf van 320gb vrijkomt voor de m11x), sleeve en ik twijfel nog over een muis. Eentje van Logitech of het wordt de Razer Orochi (niet bij MM dan helaas).
Gefeliciteerd met je aankoop Zoenvisje
@Thomas, ik vind het eigenlijk een best kwaadlijke zaak dat het toetsenbord vervaagd/slijt, dat hoort toch niet op een laptop van die prijsklasse? Ik heb het hier ook met een Dell Latitude, bijna op alle toetsen is het glimmende laagje zichtbaar ipv het matte, ook op de palmsteun (zo heet dat toch?) zie je het erg. Maar dat is dan ook weer een goedkopere laptop
@Thomas, ik vind het eigenlijk een best kwaadlijke zaak dat het toetsenbord vervaagd/slijt, dat hoort toch niet op een laptop van die prijsklasse? Ik heb het hier ook met een Dell Latitude, bijna op alle toetsen is het glimmende laagje zichtbaar ipv het matte, ook op de palmsteun (zo heet dat toch?) zie je het erg. Maar dat is dan ook weer een goedkopere laptop
Het gebeurt wel op de toetsen, niet op palmrest of wat dan ook. Je kan dit nou ook weer niet echt goed tegengaan denk ik. Op de letters wordt dus niet het hele zwart weggesleten (waar ik dus bang voor was) zodat je een lelijke gesleten toets hebt die ook nog eens licht geeft.The Inquisitor schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:59:
Gefeliciteerd met je aankoop Zoenvisje![]()
Het valt trouwens ook niet echt op.
Ja oké, hier heb ik het wel op de palmrest, maar op de AW verwacht ik dat ook niet met zijn metalen behuizing
Maar toch vind ik het, persoonlijk, iets wat niet hoort... het toetsenbord is 1 van de onderdelen die het meest gebruikt wordt (of iig, het meest aangeraakt, laat ik het zo zeggen) in een laptop, dus het moet er ook voor gemaakt zijn om fatsoenlijk te blijven zonder slijtage o.i.d.
Maar goed, zolang je je er niet aan stoort is het niet zo erg
Maar toch vind ik het, persoonlijk, iets wat niet hoort... het toetsenbord is 1 van de onderdelen die het meest gebruikt wordt (of iig, het meest aangeraakt, laat ik het zo zeggen) in een laptop, dus het moet er ook voor gemaakt zijn om fatsoenlijk te blijven zonder slijtage o.i.d.
even een lulige prijsvergeklijker
een dell Latitude XT2 voor 2.831,01
een zelfde model Fujitsu Lifebook T4310 voor 1.319,93
dus 1500 euro korting maar je krijgt dan wel bij dell een 1gb extra werkgehuegen maar de lifebook heeft 70gb hardeschijf meer.
dus als ik er minimaal 1250 korting bij krijg ga ik er een keer overna denken
een dell Latitude XT2 voor 2.831,01
een zelfde model Fujitsu Lifebook T4310 voor 1.319,93
dus 1500 euro korting maar je krijgt dan wel bij dell een 1gb extra werkgehuegen maar de lifebook heeft 70gb hardeschijf meer.
dus als ik er minimaal 1250 korting bij krijg ga ik er een keer overna denken
@ The Inquistitor,
palmrest is van plastic (trouwens wel erg hoogwaardig)
@ carcassonne,
Dan zou ik gewoon voor de Fujitsu gaan.
@ carcassonne,
Dan zou ik gewoon voor de Fujitsu gaan.
Als je kijkt naar de macbook pros, dan zal je zien dat ook metalen palmrests kunnen slijten.The Inquisitor schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 19:15:
Ja oké, hier heb ik het wel op de palmrest, maar op de AW verwacht ik dat ook niet met zijn metalen behuizing![]()
In het geval van de mbp gaat het om vet van de handen dat de case oxideert zodat er allemaal zwarte stipjes/plekjes ontstaan.
Oké, wist ik nietThomasthomas schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 20:41:
@ The Inquistitor,
Dat heb ik idd vaker gelezen. Maar goed, dan blijft het toetsenbord nog overRelis schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:25:
[...]
Als je kijkt naar de macbook pros, dan zal je zien dat ook metalen palmrests kunnen slijten.
In het geval van de mbp gaat het om vet van de handen dat de case oxideert zodat er allemaal zwarte stipjes/plekjes ontstaan.
Hij is zojuist geleverd, en wat een vet ding! Netjes ingepakt, palmrest is inderdaad weinig gevoelig voor slijtage op het eerste oog. Handzaam ook, moet alleen nog even kijken hoe de accuduur omhoog gaat, waarschijnlijk draaien er allemaal loze programma´s nu.
Gaude et aude
Je hebt een m11x toch? Bij mij haalt ie 8,5 uur als ik beeldscherm op 10% zet en bluetooth e.d. uitzet. Met 10% is nog prima te werken binnen vind ik.
Oja en natuurlijk op energie besparende modus. Die kan je ook nog aanpassen in Alienware Command Center.
Oja en natuurlijk op energie besparende modus. Die kan je ook nog aanpassen in Alienware Command Center.
[ Voor 26% gewijzigd door zoenvisje op 01-07-2010 12:40 ]
Bluetooth uit, dat betekent dat ik ook niet meer op draadloos internet kan of wel.(Fn + F3)
Gaude et aude
Nee ik heb het over de bluetooth alleen, om je telefoon en je muis enzo te kunnen verbinden. Dus niet Fn + F3, dat is idd je draadloze verbinding uitschakelen en dat is natuurlijk niet zo handig
.
Ik zal wel even aankloten, ga nog even dat Alienware Command Center uitpluizen.
Gaude et aude
Ik zit nu in de tuin met beeldscherm op 100%, anders zie ik niks, en op hoge prestaties en dan nog geeft de m11x een accuduur aan van bijna 4 uur.
Je moet idd een beetje pielen, je kan ook kijken bij taakbeheer of er nutteloze dingen aanstaan.
Je moet idd een beetje pielen, je kan ook kijken bij taakbeheer of er nutteloze dingen aanstaan.
Wat trouwens een must is voor de m11x (echt ongelofelijk handig): Gamebooster. Boost je framerate en zet onnodige dingen uit. http://www.iobit.com/gamebooster.html.
Het werkt nog ook
Het werkt nog ook
Oh, even downloaden dan
.
Lijkt me idd super handig wat ik er zo al van zie, vanavond even testen.
Lijkt me idd super handig wat ik er zo al van zie, vanavond even testen.
[ Voor 59% gewijzigd door zoenvisje op 01-07-2010 17:20 ]
Grappig programma, kende ik ook nog niet
COD6 liep erg soepel met hulp van Gamebooster!
Vind wel dat m'n m11x behoorlijk warm wordt tijdens het gamen.
Vind wel dat m'n m11x behoorlijk warm wordt tijdens het gamen.
Dit topic is gesloten.