Ik heb nog even geprobeerd met zowel een koptelefoon als reguliere dopjes, beide hebben inderdaad last van een irritante ruis of storing. Lijkt wel alsof je de hardeschijf hoort of iets.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:59:
atratus, staat de theme niet ergens verstopt op de restore cd die je hebt meegekregen? De wallpapers zijn te vinden op de volgende link: http://support.dell.com/s...A68F5B287CA1&journalid=#1
Er zitten meerdere wallpapers in en er zitten wel wat mooie tussen.
Ik heb die van mij nog niet durven te formateren omdat ik meerdere keren heb gelezen dat mensen problemen hadden met de command center. Ze kregen het niet meer aan de gang na de herinstallatie.
Ik wil binnenkort ook eens een clean install gaan doen omdat ik nu home premium draai en wil eigenlijk naar ultimate. Maar aan de andere kant hij draait nog stabiel en heb niet echt de tijd om echt even goed ervoor te gaan zitten om alles weer opnieuw te installeren.
Nog even een vraagje als je een koptelefoon aan de voorkant aansluit, onder het wegschuif klepje krijg je dan ook rare geluiden\storing op je hoofdtelefoon. Ik zit met een paar andere mensen op een ander forum en die hebben hier allemaal last van. Niet dat ik de poort vaak gebruik want heb ook een audio poort op mijn speakers zitten dat is net zo makkelijk.. Maar als jij dit probleem niet hebt dan ga ik eens bellen met dell om dit probleem op te lossen. Het is toch een hoop geld wat ik uitgegeven heb aan de pc en dan mag dat toch wel werken.
Ik maak geen gebruik van een koptelefoon, dus ik vind het niet vervelend. Kan me voorstellen dat als je er wel veelvuldig gebruik van maakt dat het irritant is. Als je de ingang aan de achterkant probeert, heb je er dan ook last van?