Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bluray] movie "image" maken?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:58

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik ben nu al een paar keer films tegengekomen op internet in het Bluray formaat.
Dus:

AUXDATA
BACKUP
BDJO
CLIPINF
JAR
META
PLAYLIST
STREAM

en onderliggend hele directory-structuren... ik heb geen bluray brander. Nou is de vraag: hoe kun je zoiets afspelen? Ik vond op Google dat je met PowerDVD (8 Ultra of hoger) BR kunt afspelen, maar dan moet je een "iso mounten". Het is echter geen ISO. Hoe kan ik van een bepaalde directory-structuur een iso maken? Of is er een makkelijkere manier?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-11 16:03
Waarom probeer je je originele bluray schijfje niet gewoon in je ps3/bluray speler?

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:58

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Antonv9 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:37:
Waarom probeer je je originele bluray schijfje niet gewoon in je ps3/bluray speler?
Dat heb ik geprobeerd en dat werkt wel. Maar ik wil 'm graag op m'n pc kijken. En daar zit geen Bluray lezer in.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:48
Probeer het eens met VLC player, en dan opties -> openen uit directory.

Zucht...

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:14

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Met Power DVD 9 en Arcsoft TotalMedia Theatre 3 kun je gewoon directory structuren openen vanaf een hardeschijf en hoef je geen ISO te mounten. Maar volgens mij kon/kan Power DVD 8 dit ook al wel.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ehm... MPC-HC en dan het bestand in de Stream directory openen :? Werkt altijd :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Sleep gewoon de hele map eens in PowerDVD. Dat werkt met DVD-structuren ook.

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:38
Er zit een m2ts bestand in de stream map, die kan je zo afspelen met VLC :)

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:57
Ik heb ergens een PDF'je gevonden van TripKip waarin staat hoe je een BluRay-film naar een MKV-file converteerd, zonder compressie.
Hier heb je hem: BluRay -> MKV
Pagina: 1