Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Waarom probeer je je originele bluray schijfje niet gewoon in je ps3/bluray speler?
Dat heb ik geprobeerd en dat werkt wel. Maar ik wil 'm graag op m'n pc kijken. En daar zit geen Bluray lezer in.Antonv9 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:37:
Waarom probeer je je originele bluray schijfje niet gewoon in je ps3/bluray speler?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Probeer het eens met VLC player, en dan opties -> openen uit directory.
Zucht...
Met Power DVD 9 en Arcsoft TotalMedia Theatre 3 kun je gewoon directory structuren openen vanaf een hardeschijf en hoef je geen ISO te mounten. Maar volgens mij kon/kan Power DVD 8 dit ook al wel.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ehm... MPC-HC en dan het bestand in de Stream directory openen
Werkt altijd
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik heb ergens een PDF'je gevonden van TripKip waarin staat hoe je een BluRay-film naar een MKV-file converteerd, zonder compressie.
Hier heb je hem: BluRay -> MKV
Hier heb je hem: BluRay -> MKV
Pagina: 1