Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik vroeg me af, ik kan een HDMI kabel van 10 meter kopen vor 12 euro.
Nu staat hierbij dat het mogelijk is dat 1080P niet ondersteudn word.

Nu heb ik een HD ready TV van 32 inch, die ik wil aanlsuiten aan mijn PC met HDMI.

Dit om via itunes muziek te kunnen luisteren en de computer te kunnen bedienen.

Ga ik merken dat ik geen 1080P heb?

groeten,

Marvin

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-02 18:03
Moet gewoon lukken . Veel plezier

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:54

FeaR

In GoT we trust

Hallo MarvinD en welkom op GoT :w,

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. En dat onderzoek heb jij dus niet gedaan. Want anders had je geweten dat een HD ready tv een maximale resolutie heeft van 720p dan wel 1080i en dan het dus geen probleem moet zijn dat je kabel geen 1080p aan kan.

Op GoT loopt er ook een topic over HDMI kabels en de kwaliteit/prijs daarvan: HDMI kabel: 11 euro of 140 euro? Deeltje 2. Wellicht kan je daar wat informatie uit halen. Nu ben ik zelf niet zo van de (te) dure kabels, maar 10 meter voor €12,- is echt wel heel goedkoop. Dit ga je wellicht merken in de kwaliteit van de kabel als het gaat om connectoren en dus het feit dat de kabel al geen 1080p door kan sturen. Persoonlijk had ik een iets duurdere kabel gepakt, maar dat is dus persoonlijk. Want aan de andere kant kan je voor dat geld geen miskoop doen...

Als je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Dit forum heeft ook een eigen beleid: LCD Beleid. Als je deze topics door leest dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.