Net werd dit topic op slot gegooid.
Sorry, maar ik zie niet in waarom ik de boel aan het flessen ben.
Ik heb LEGAAL Windows 7 laptop.gekocht, deze heeft RECHT op een upgrade DVD.
Zelf heb ik nog LEGAAL een versie van Windw Home Prem over... (heb zelf geen upgrade uitgevoerd maar totaal nieuwe W7 gekocht)
Het enige wat ik 'niet zo aardig' doe, is dat ik een extra upgrade versie verkregen heb.. Niet door mijn schuld!
Ik wilde nog de volgende reactie op dit topic plaatsen, voordat het op slot ging.
Waar is trouwens de mogelijkheid om Mods een PM te sturen?!
Sorry, maar ik zie niet in waarom ik de boel aan het flessen ben.
Ik heb LEGAAL Windows 7 laptop.gekocht, deze heeft RECHT op een upgrade DVD.
Zelf heb ik nog LEGAAL een versie van Windw Home Prem over... (heb zelf geen upgrade uitgevoerd maar totaal nieuwe W7 gekocht)
Het enige wat ik 'niet zo aardig' doe, is dat ik een extra upgrade versie verkregen heb.. Niet door mijn schuld!
Ik wilde nog de volgende reactie op dit topic plaatsen, voordat het op slot ging.
Waar is trouwens de mogelijkheid om Mods een PM te sturen?!
Ik heb vind ik toch echt mijn best gedaan, na op internet gezocht te hebben etc vind ik dat genoeg moeite.. Gezien het iemand ander's schuld is dat hij/zij het verkeerde adres ingevoerd heeft.
Maargoed. De key die op die dvd staat is dus gekoppeld aan diezelfde key van Vista?
Ik kan toch gewoon de Upgrade DVD erin doen en windows 7 (opnieuw) over Windows 7 heenzetten?
Anders moet ik dus voor deze laptop ook een upgrade DVD aanvragen..
Of kan dat helemaal niet? Als er al W7 geinstalleerd is dmv een upgrade DVD hem eerst formatteren en dan opnieuw installeren?
Dan een andere vraag:
Bij het upgrade programma, is dan de product key van W7 gelijk aan die van de (al geinstalleerde) Vista, of mag deze ook verschillen?
Ik heb van mijn oude PC namelijk nog een officiele Vista Home Prem liggen, deze zou ik dus eerst kunnen installeren en hem dan upgraden dmv die DVD.. Mits de Pkey niet gekoppeld is
Ik ben niet lui. Ik bespaar energie