Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Win7] Upgrade vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
Hallo,

Er is bij mij per ongeluk een upgrade versie van Windows 7 Home Premium per post bezorgt.
Zelf heb ik er geen bestelt, hij was ook geadresseerd aan een andere naam maar wel op ons adres.
Nu heb ik mijn straat afgezocht naar iemand die deze naam heeft, maar die woont hier ook nergens.
Dus besloot ik hem zelf maar te houden.

Het gaat dus om de upgrade van Vista Home Prem naar Win 7 Home Prem.

Nu heeft een bekende van me een laptop gekocht.
Deze laptop bevat al Windows 7 voorgeinstalleerd (home Prem), maar op de sticker onderop etc staat Vista Home Premium product key.

Ik formatteer altijd PC's/laptops als ik ze de eerste keer opstart, hou niet van al die crapware.

Daarom wil ik hier dus ook Win7 opnieuw (vers) installeren, alleen heb ik dus geen DVD ervan.
Wél zit er tussen de boekjes nog zo'n ding voor het Vista>Win7 upgrade programma.. Oftewel: Ik mag een upgrade DVD bestellen.

Om een lang verhaal kort te maken.
Mijn uiteindelijke vraag:
Kan ik ook gewoon die DVD gebruiken die ik al ontvangen heb?
Daar staat dus een ANDERE product key op als op mijn laptop (daar staat een product key van Vista op)..
Scheelt me namelijk weer verzendkosten..

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Dat he hem zelf houd en niet met de afzender contact zoekt vind ik eigenlijk schandalig ook al is hij verkeerd geadresseerd dat zou je zelf ook niet leuk vinden.

Betreft het upgraden de Key is gekoppeld aan de versie van Windows dus helaas je zou hem niet kunnen installeren upgraden wel daarvoor is hij bedoeld. De crappy software kun je daarna wel verwijderen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Eigenlijk ben je dus gewoon de boel aan het flessen en je vraagt hier of het goed is.
Sorry.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.