Toon posts:

[VRAAG] laptop aanschaffen

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan een laptop aan te schaffen.
Hij moet aan een paar dingen voldoen.

1. HDMI aansluiting voor films kijken op me TV
2. min 15 inch
3. Games op kunnen spelen zoals WOW (world of warcraft)
4. 3 a 4 GB geheugen

Ik heb er al een paar gezien maar wat ik niet begrijp is dat als je op het internet zoekt naar een laptop die wow kan draaien nu niet meer goed genoeg zijn. Vaak zie je posten van 2008/2007 en dan denk ik wat er toen goed was is natuurlijk nu 3 a 4 keer beter en sneller, maar waarom zie je dan nu nog steeds forums die dan weer het spul van nu afkraken.

Ik heb bij de makro (nu een aktie zonder BTW)

een paar laptops gezien allemaal 4GB geheugen redelijke CPU maar dan komt het de Video kaart

ATI HD 3430/ 4530/ 4600/ 4330 allemaal dacht ik uit mijn hoofd 512 MB
Nvidea Geforce G105m/ G240m

Kan iemand mijn helpen bij het vinden van een laptop ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik blijf een Nederlander dus zo min mogelijk uitgeven voor zo veel mogelijk

Specs WOW

What are the system requirements for World of Warcraft?
Note that due to the evolving nature of the game, the minimum system requirements for World of Warcraft: Wrath of the Lich King may change over time.
PC System Requirements

Windows XP 32/64-Bit (Service pack 3)
Windows Vista 32/64-Bit (with the latest Service Packs)
Windows 7** 32/64-Bit (with the latest updates)
Processor:
Minimum: Intel Pentium 4 1.3 GHz or AMD Athlon XP 1500+
Recommended: Dual-core processor, such as the Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2

Memory:
Minimum: 512 MB RAM (1GB for Vista users)
Recommended: 1 GB RAM (2 GB for Vista users)
Video:
Minimum: 3D graphics processor with Hardware Transform and Lighting with 32 MB VRAM Such as an ATI Radeon 7200 or NVIDIA GeForce 2 class card or better
Recommended: 3D graphics processor with Vertex and Pixel Shader capability with 128 MB VRAM Such as an ATI Radeon X1600 or NVIDIA GeForce 7600 GT class card or better

Storage: 15 Gigabytes or more free hard drive space is required

Sound: DirectX-compatible sound card or motherboard sound capability
** The exact hardware requirements for Windows 7 are still being calculated. Only retail versions of Windows 7 are supported

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica