Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen,
ik ga binnenkort een nieuwe gsm kopen en ik weet niet welke ik moet kopen. De Samsung Star of de Samsung star qwerty. kunnen jullie mij daarbij helpen?

ps. geef ook een reden waarom die telefoon beter is.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hoi,

Hier op Tweakers.net verwachten wij dat je eerst zelf iets onderzoek, alvorens je vragen hier te stellen... Een beetje zelfinitiatief zeg maar....

Zonder dat ik ook maar enig verstand heb van de Samsung Star, of de Star Qwerty, lijkt het mij dat ze beide hetzelfde zijn, maar dat de Qwerty een (ja, dit is te raden) qwerty toestenbord heeft.....

Maar, als je de echt verschillen in specificatie wil, kijken dan even in onze Pricewatch (Star & Star Qwerty), of natuurlijk de Samsung website....

Dan kan je ook nog in de reeds lopende topics over deze toestellen ervaringen lezen:

Het Samsung S5230 (Star, Tocco lite) topic

Mocht je dan nog vragen, onduidelijkheden hebben, stel gerust een vraag, maar graag met iets meer gegeven van wat je zelf al gezocht, gevonden, geprobeerd en gedaan heb.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 18:15
Er is ook al een topic over de star qwerty, met daarin een review. Verder heeft de star qwerty meer weg van de corby met een qwerty toetsenbord eronder.

Ik heb geen leuke ondertitel.